Hoofdstuk 10

204 14 5
                                    

POV Taylor.
Cloe loopt naar de deur en ze doet de deur open. Het is een vrouw met een jongen naast haar. Hij ziet eruit als een 9 jarige. "Tante Cloe!" Roept het jongetje en hij omhelst haar. "Steven!" Roept Cloe en ze lacht.

De vrouw lacht en ze lijkt op iemand. Ik kijk naar de foto en naar de Alpha van de foto die Anne heet. Dit is Anne... maar hier is ze ongeveer 40 als ik zo gok. "Het is zo goed om jullie te zien, kom binnen." Zegt Rick en ze stappen naar binnen.

"Hey maatje." Zegt Anne en ze geeft Rick een box en Cloe een knuffel. Steven rent de kamer in samen met z'n moeder die er lopend achteraan komt. "Jij bent de Alpha." Zegt Zack zodra ze binnen komt en Anne kijkt hem raar aan.

"Anne ik wil je voorstellen aan twee nieuwe siropen." Zegt Cloe en Anne trekt een gezicht. "Ugh was ik net blij dat toverbal weg was komen er nog twee bij." Zegt ze met een gezicht en Cloe lacht. Ook omdat het sarcastisch bedoelt is.

"Anne wat doe je überhaupt zo ver van huis?" Vraagt Cloe en ze laat groene ogen opgloeien. "Oud is vaak goud he. Ik heb de neus nog." Zegt Anne en ze wijst naar haar neus. "Kan je ook echt in een wolf veranderen?" Vraag ik en ze kijkt bedenkelijk.

"Dat kon ik maar dat heb ik al zo lang niet meer gedaan. Ik wilde een normaal leven met mijn zoon en man." Zegt ze en ik knik. "Ik ben Taylor en dit is mijn broer Zack." Zeg ik en ze schud ons de hand.

"En heb je ze al getraind met het boek?" Vraagt Anne aan Cloe en Cloe kijkt naar de grond. "Dat is het m nou juist. Het boek is verdwenen en we moeten naar de onderwereld voor een nieuwe. Zoals je weet is de poort gesloten dus gaan kan niet." Legt Cloe uit terwijl Anne naar de groepsfoto loopt.

Rick geeft Steven een koekje en hij komt naast hem zitten. "Is Steven een wolf?" Vraag ik en Anne kijkt me aan. "Nee, hij is net als z'n vader een mens." Antwoord ze en ze kijkt terug naar de foto.

"Het voelt net als gisteren." Zegt ze lachend en ze kijkt naar Cloe. "Ik hou iedere week de bloemen bij de graven van de verloren strijdertjes bij." Zegt Anne en Cloe glimlacht. "Je bent een schat Anne." Antwoord ze.

"En nog even over dat boek. Ik denk dat je ze zonder zal moeten trainen." Zegt Anne en Cloe schud met haar hoofd. "In het boek staat veel meer informatie over de siroop en hoe je ze precies moet trainen en ik ben geen trainer." Zegt ze en Anne kijkt bedenkelijk.

"Op dit moment konden we Kéziah en Henry wel gebruiken." Zegt ze en Cloe knikt.

-toch maar een beetje Anne en Steven Hahaha. Ik heb veel reacties doorgelezen van The Badboy Is The Vampire en toch zie ik dat Anne, Cloe en Rick nog wel altijd de meest geliefde karakters blijven.-

The Siroop ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu