Dankwoord

129 8 4
                                    

Nou dan is het al weer over he? Gaat super snel niet te geloven.
Ik weet het, ik weet het, het is niet het beste eind wat ik ooit geschreven heb maar waar ik het slechtste in ben is een eind schrijven geloof mij maar ik weet dat ik niet eeuwig door kan laten gaan.

De series van The BadBoy Is The Vampire hebben The Peoples Choice Awards gewonnen! Ik wil jullie daarvoor bedanken en voor het lezen van dit boek natuurlijk. Ben dol op jullie!

Natuurlijk eindig ik niet met schrijven. Ik heb nog een ander BadBoy verhaal die al boven de duizend lezers zit! Ik schrijf nog een mysterie thriller en misschien komt er binnenkort weer een nieuw boek maar dat is nu nog niet aan de orde.

Misschien is het er wel al als je dit heel laat leest you never know.

(Mocht je hier al per ongeluk op geklikt hebben en je hebt de Epiloog nog niet gelezen, ga dan effe terug.)

Gabriel word zeker niet vergeten. Ergens voel ik vreugde dat hij dood is en dat klinkt natuurlijk raar. Waar ik echt van hou in boeken en films is een held die als strijder ten onder is gegaan inplaats van lui is gestorven in een riool of zo. Hij was een held en hij zal altijd blijven bestaan in herinnering (en in de vorige hoofdstukken).

Hoe dan ook! Heel erg bedankt en hopelijk volgen jullie me zodat jullie toekomstige boeken in de gaten kunnen houden! Het zou fantastisch zijn als jullie een kijkje nemen in mijn boek The BadBoy Loves Me! Ben altijd al dol geweest in verhalen schrijven over twee bijzondere mensen.

Tot ziens allemaal en... ja hopelijk niet voor altijd...

(Laat in de reacties je gedachtes en je beste herinneringen aan de series achter! Ben echt benieuwd wat je over alle boeken het leukst vond, wat je niet leuk vond, wie je favo slechterik was uit alle boeken. Let me know! En wie natuurlijk aan het hele einde van alles je favo karakter is als je echt moest kiezen.)

The Siroop ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu