Hoofdstuk 2

299 18 4
                                    

POV Taylor.
Wanneer het pauze is loop ik naar buiten en is het lekker zonnig weer. Het is niet altijd zonnig weer in deze stad. Een oude man zij zelfs ooit dat het in de zomer sneeuwde. Of dat is al te lang geleden of hij is gewoon gek.

Zack komt gehaast naast me lopen en hij ziet eruit alsof hij de marathon heeft gelopen. "Lukt het?" Vraag ik en hij knikt lachend en hijgend. "Scott wil je niet tegen komen vandaag." Antwoord hij en ik kijk verward.

"Wat heb je nu weer gedaan Zack?" Vraag ik en hij grinnikt. "Ik heb misschien z'n kluisje vol gestopt met plakkerige kauwgomballen." Antwoord hij en deze keer lacht hij harder.

"Zack!!!" Hoor je Scott schreeuwen uit het gebouw en ik lach ook. "Ik denk dat hij het weet." Zeg ik en Zack lacht harder. Ik draai me om en Scott zit onder de kauwgum en hij komt boos op Zack af lopen.

"Ik maak je kapot!" Roept hij en Zack gaat als een watje maar wel lachend achter me staan. "Je kan toch wel tegen een grapje? Heeft hij je boos gemaakt?" Vraag ik met een big smile en z'n hoofd word rood van woede.

"Luister kleine meid jij moet me niet pissig maken. Of moet ik ervoor zorgen dat het twee vliegen in èèn klap word? Een zekere tweeling?" Vraagt hij boos.

"Welke tweeling?" Vraagt Zack en dat maakt me echt aan het lachen. Ik lag hardop en Scott grijpt me bij m'n keel. Nu word Zack ook serieuzer en hij komt achter me vandaan.

"Hey Scott genoeg nu!" Roept hij boos en ik voel dat de lucht uit mijn keel word geperst. "Klaar nu Badboy." Zegt iemand die achter Scott staat waarop hij me los laat en zich omdraait.

Het is Cloe die hem serieus aankijkt en Zack kijkt bezorgd en hij kijkt naar m'n keel. Hij schud met z'n hoofd als teken dat het er niet al te best uit ziet.

"Ga weg nieuwe!" Roept Scott en Cloe schud met haar hoofd alsof het haar totaal niet boeit. Ik heb zin om te schreeuwen dat ze weg moet rennen voor haar leven maar ze blijft gewoon staan met een neutraal gezicht.

"Ben je klaar?" Vraagt ze en Scott heft z'n vuist en slaat haar keihard in het gezicht. Ik schrik meteen en doe voor een seconde mijn ogen dicht en wanneer ik ze open doe zie ik Cloe staan die enkel naar rechts kijkt omdat de klap haar hoofd in de andere richting heeft laten kijken.

Ze staat gewoon nog overeind, geen bloed of zo. Ze kijkt terug naar Scott met een boos gezicht. Ze heeft geen pijn hoe kan dit? Het deed haar niks. Of is ze gewoon goed in incasseren?

"Moet ik mijn vraag herhalen?" Vraagt ze en Scott zwaait een beetje heen en weer met z'n vuist. "Waar is je lelijke hoofd van gemaakt? Metaal?" Vraagt hij en vervolgens loopt hij weg wrijvend over de vuist waar hij Cloe net een klap mee heeft verkocht.

"Let maar niet op zo'n Badboy. Zo stoer zijn ze niet." Zegt ze terwijl ze naar me toe komt lopen. "Heb je pijn?" Vraagt Zack bezorgd en Cloe haalt haar schouders licht op.

"Ach... hij miste me gewoon en deed alsof het pijn deed. No big deal." Antwoord ze en ze knipoogt en loopt daarna weg.

The Siroop ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu