POV Taylor.
"Wow ik heb deze plek nog nooit eerder gezien." Zegt Zack en ik por in z'n zij. "Vind je het gek? We zijn hier voor het eerst." Antwoord ik en hij zucht. "Ik bedoel ergens in boeken of zo. Je kan hier niet komen als je geen onderwerelder bent." Zegt Zack en ik knik.Ik kijk in de zwarte verte en ik zie bomen en voor de rest niks. Dan verschijnt er ineens een jongen met zwart krullend haar en een groot glimmend paars zwaard op z'n rug met een koker. Hij verscheen zomaar uit een portaal. Hij kijkt ons serieus aan en pakt het zwaard en richt het onze kant op.
"Deze poort is gesloten... wie zijn jullie?!" Roept de jongen en ik en Zack kijken elkaar aan. "Mijn naam is Taylor en dit is mijn broer Zack." Zeg ik en ik wijs naar Zack. De jongen komt dichterbij met z'n zwaard en ik zet een paar stappen achteruit.
"Wacht! We kennen Cloe!" Roep ik snel uit stres en de jongen stopt en kijkt ons verbaast aan. Hij laat het zwaard zakken en hij krijgt roze/paars glimmende ogen en kijkt ons scherp aan.
"Jullie zijn siropen. Dat kan niet Cloe is de laatste." Zegt de jongen en hij kijkt ons boos aan. "Jullie zijn bedriegers!" Roept hij en hij steekt het zwaard vooruit.
"Help!" Schreeuw ik en ik spring half uit bed en Zack komt snel de kamer binnen. "Wow rustig!" Roept hij snel terwijl hij bij me komt zitten en hij raakt m'n arm aan. "Had jij die droom ook?" Vraag ik en hij knikt.
"Als jij denkt wat ik denk dan ja. Ik denk alleen dat dit niet zomaar een droom is want daar leek het te echt voor. Misschien moeten we het aan Cloe vragen. We zijn net thuis en er gaan al allemaal dingen fout." Zegt Zack en ik grijp z'n hand vast.
"Nee! We zijn sterker dan haar. We kunnen dit best zelf. We moeten naar die onderwereld voor dat boek." Zeg ik en Zack schud met z'n hoofd. "Nee straks vermoord de jongen ons. Bovendien is de poort gesloten." Zegt hij en ik kijk bedenkelijk.
"Maar Zack, wat als die droom iets betekend? Wat als de poort weer open is?" Vraag ik en Zack kijkt nu ook bedenkelijk. "Dan zal ik dat Cloe moeten laten weten." Antwoord hij en ik kijk boos.
"Dat kan je wel doen maar ze zal alleen maar tegen ons zeggen dat het te gevaarlijk is en dan mogen we alsnog niet naar de onderwereld. We moeten er zelf heen gaan en als die Kéziah de koning is en bevriend is met Cloe kunnen we haar naam laten vallen." Zeg ik.
"Misschien heb je gelijk. Eerst moeten we maar eens uitzoeken hoe we een portaal moeten maken." Zegt Zack en ik knip in m'n vingers om het voor te doen maar dat gaat mis.
Vervolgens vliegen mijn boeken allemaal mijn kast uit en Zack kijkt met open ogen die richting op. "Nee he!" Roept hij en hij loopt naar de gevallen boeken om ze terug in de plank te doen.
JE LEEST
The Siroop ✔️
VampirIn deze bloedstollende spin-off van The BadBoy Is The Vampire 1,2,3,4&5 volg je het verhaal van de Siroop. Een oeroude onderwerelder met speciale krachten en speciale ogen. Taylor en Zack zijn 17 jaar wanneer ze bekrabt en gebeten word door mysteri...