Hoofdstuk 3

280 16 3
                                    

POV Taylor.
Wanneer Zack en ik thuis aan komen loopt m'n vader naar ons toe. We wonen alleen met onze vader in een huis want onze moeder is al heel jong overleden. Bij de bevalling begaf haar hart het. We hebben haar nooit echt gekend dus leven zonder moeder is voor ons niet meer als normaal.

"Lange schooldag he." Zegt hij en ik knik en ik hoor Zack zuchten. "Zack is weer zo dom geweest om grappen uit te halen bij Scott." Antwoord ik en pap grinnikt.

"Die pestkop Scott?" Vraagt hij en Zack lacht en knikt waarop pap hem een high five geeft. "Ugh, kleuters." Mompel ik en ik ga aan de keukentafel zitten.

"Zouden jullie vanavond iets voor mij willen doen?" Vraagt pap en ik knik en Zack komt naast me zitten. "Tuurlijk geen probleem, wat heb je nodig?" Vraag ik en pap geeft me een lijst.

"Of jij en je broer vanavond even naar de chinees willen gaan om eten te halen." Zegt hij en ik knik. "In het donker?" Vraagt Zack en ik lach zijn kant op. "Mietje." Fluister ik en hij kijkt me boos aan.

"Ik ben geen mietje! Oke we doen het pap!" Roept hij en onze vader lacht en loopt naar het koffiezetapparaat.

Ik loop naar de kast om een koekje te pakken en ik zie pap verbaast mijn kant op kijken. "Wat is er?" Vraag ik terwijl ik een koekje van de bovenste plank pak en naar hem kijk. "Wat is dat in je nek?" Vraagt hij en ik leg mijn rechterhand erop.

"Het is niks." Antwoord ik en pap kijkt meteen naar Zack. "Scott heeft haar bij d'r keel gegrepen. Er was een nieuw meisje die Taylor hielp." Zegt hij en ik kijk boos naar hem met zo'n gezicht van: kop dicht!

"Ik bel Scott z'n ouders." Zegt m'n vader en ik schud met m'n hoofd. "Nee nee! Scott moet altijd mij hebben en hij vermoord me als je dat doet!" Roep ik en hij kijkt bezorgd.

"Dit is nou al de zoveelste keer dat die jongen wat doet." Zegt hij en ik zucht. "Laat hem gewoon als hij dat leuk vind moet hij dat doen. We gaan toch ons laatste leerjaar in dus lang hoef ik hem niet meer te zien." Antwoord ik en Zack slaat z'n armen over elkaar heen.

"Tenzij jullie beide zakken." Zegt hij met een kleine glimlach en ik knijp m'n ogen een beetje samen en ik kijk hem boos aan. "Oeh wat kan je knap zijn zo." Zegt hij en ik zucht geïrriteerd.

"Tay let nou maar niet op je broer, hij doet gewoon stoer." Zegt pap en ik lach waardoor Zack z'n armen in de lucht gooit met een open mond. "Hey ik zit gewoon hier hoor!" Roept hij en ik lach.

"Wat? Kan je niet tegen een grapje?" Vraag ik met een bepaalde betekenis en nu kijkt hij me met dichtgeknepen ogen boos aan. Ik steek m'n tong uit en hij loopt naar boven.

The Siroop ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu