z e r o

32.3K 798 410
                                    


Evet Ivory. Hadi kızım göreyim seni. Andrew'un dediği gibi birisiyse onunla kesinlikle anlaşabilirdim. Yani aramızda bir yaş vardı. Biliyorum, biliyorum okumak varken niye iş peşinde koşturuyorsun diyorsunuz. Ama pek iyi notları olan bir öğrenciyim diyemem şahsen.

Kapıyı elime verilen anahtarla açtım. Bavulumu hole koyduktan sonra evin içinde ilerlemeye koyuldum. Koridoru biraz geçtikten sonra salona girdim. Tek kişilik bir ev için fazla büyüktü. Üstelik kimse yoktu. Bende içimden evi biraz gezebileceğimi düşündüm ne de olsa bir süre-muhtemelen bir hafta- daha burada yaşayacaktım.

Salonda duruyorken elime hangi aleti aktive etmek için kullanıldığını bilmediğim bir kumandayı alarak aç tuşuna basmamla televizyon son ses ile birlikte açıldı. Bu duruma alışık olmamamdan kaynaklı biraz korkmuş ve irkilmiştim. Kapatmaya çalışıyor ancak bir türlü kapatamıyordum. Cahil değildim ses beni korkutmuştu. Elimden kumandayı alan insana dönerek;

"Ah, sende kimsin?"

"Asıl sen kimsin?" dedi televizyonu kapatırken. Onun Shawn Mendes olduğunu hemen anlamıştım. Yani anlaşılmayacak gibi değildi sonuç olarak. Kim olduğunu elbette biliyordum.

"A, a, şey ben Ivory Polinski. Biliyorum Rus'a benzemiyorum. Çünkü Rus değilim. Her neyse Andrew bana bu evin adresini ve anahtarını verdi. Biliyorsunuz ben sizin yeni kişisel asistanınızım." berbat bir giriş yapmıştım. Ancak bu pekte önemli değildi.

"Tamam. Bana kahvaltı hazırla o zaman." o Shawn Mendes bu Shawn Mendes miydi yani? Peh. Biraz odun gibi sanki. Gülümseyerek;

"Ne yemek istersiniz?"

"Gevrek." tamam bu kolay oldu. Mutfağa gidip her yeri talan ettikten sonra koca bir kase mısır gevreğini hazırlamıştım. Eğer kaseye koyup süt eklemek hazırlamak sayılıyorduysa. Salona nerede yemek isteyeceğini sormak için gitmiştim ki salonda yoktu. Bende evin geri kalan kısmında onu aramaya koyldum. Koridorda yürüyorken en sonki kapıdan beline havlu sarılmış halde çıktı. Vücudu harikaydı ve bunu biliyordum. Ancak vücudu ıslakken ayrı bir harikaydı.

"Bir şey mi oldu?" dedi. Ne ara dibimde bitmişti bu?

"Gevreğiniz hazır efendim."

"Tamam, giyinip geliyorum. Kendine de bir kase koy istersen." dediğinde acıktığımı nereden anladı merak ettim. Ben gidiyorken bir kez daha seslenerek;

"Ivory. Senin odan soldaki. Ve benimkide sağdaki."

"Peki efendim." dedim ve mutfağa gidip bir kase gevrekte kendime koydum.

Mutfakta konuşmadan gevreklerimizi yiyorduk. Kendi kasesini bitirdikten sonra lavabonun içine koydu. Mutfaktan çıkıyorken;

"Bana Shawn diyebilir ve sen diye hitap edebilirsin. Efendim demen kendimi yaşlı hissettiriyor."

~düzeltildi~

asistan | smHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin