c i n c o

12.1K 555 349
                                    


Elimdeki biletlere bakarak gülümsedim. Kesinlikle mutlu olacaktı. Spordan eve, evden spora gidiyordu. Bu aralar dinlenme sürecindeydi. MTV müzik ödüllerindeki performansından dolayı biraz üzgündü. Ki bende dahil olmak üzere o performansını çok beğenmiştik. Andrew Island Records ile konuşup ona mola vermelerini istemişti. Böylece dinlenecek ve iyi şarkılar yazabilecekti. Cebimden anahtarımı çıkardım ve eve girdim.

"Shawn!"

"Salondayım." dediğinde salona yöneldim. Bıkkınca kanalları geziyor bir yandan da mısır gevreği yiyordu.

"Oturmayı kes ve gidip giyin."

"Neden?"

"Seninle konsere gidiyoruz." dedim. Bana dönerek;

"Konsere mi?"

"Evet!" dedim ve nedensiz heyecanımı daha fazla içimde tutamayarak koşup koltukta yanına oturdum.

"DNCE marinanın orada bir konser verecekmiş. Bende bunu duyar duymaz bilet aldım bize-" durup cebimden biletleri çıkarıp ona verdim;

"-böylece eğlenebiliriz. Hadi git giyin."
dediğimde yerinden kalktı ve odasına gitti. Bende odama gidip sırtı açık mayomu giydim. Altıma bir şort geçirdim. Ayakkabı olaraksa sportif bir kısa topuklu tercih ettim. Hafif bir makyajın sonrasında salona geri gittim. Shawn beni görünce;

"Vay canına. Yani hem sportifsin hem şık."

"Teşekkür ederim renk uyumunu yakaladım o kadar." dedikten sonra ona baktım. Deniz şortunun üstüne kapişonlu giymişti ve de bir kepi vardı. Elindeyse güneş gözlüğü tutuyordu.

"Hayranlarımı cidden seviyorum ama birlikte eğlenmeye gidiyorsak insanlar beni fark etmemeli." dedi. Arabaya binip marinaya gittik. Marinanın hemen aşağısında kumsal vardı orada oturabilirdik. Biletlerimizi gişede gösterdikten sonra alana doğru girdik. Bir adamdan iki tane bira aldıktan sonra bir platformun yanına kadar ilerleyebildik çünkü ilerisi sıkışık ve kalabalıktı. Bir platforma bir de Shawn'a baktım. Platform garip bir şekilde hala daha boştu. Başka biri çıkmadan biz çıkmalıydık. Shawn'ı elinden tutup benimle çıkmasını sağladım.

Grup çıkmıştı. Herkes bağırıyor, ıslık çalıyordu. Biz ise sadece alkışlamakla yetinmiştik. Joe biraz hayranlarla konuştuktan sonra Kissing Strangers çalmaya başladı. Shawn kazık gibi dikilmekle meşgulken ben dans etmeye başlamıştım bile.

Open heart
Open mind
...
Kissing Strangers

Shawn ise bir beni bir grubu izliyor, diğer yandan birasını yudumluyordu.
Elindeki birayı alıp yere koyduktan sonra elinden tutup benimle dans etmesini sağladım.

"Kazık gibi durma da dans edelim." gülerek;

"Gerçekten yerinde duramıyorsun değil mi?"

"Open heart open mind just close your eyes."

"Tamam anlaşıldı." dedikten sonra benimle zıplayıp şarkıyı söylemeye başladı. Nasıl söylediğini umursuyor gibi görünmüyordu.
Ama kesinlikle eğleniyordu.

Şarkı bitmişti. Joe Jonas klasik Joe Jonas olarak insanlarla eğleniyor, şakalar yapıyordu. Eliyle platformu göstererek;

"Hey sen!"

"Evet sen kazık gibi dikilen oğlanın yanındaki kız." kazık gibi dikilen oğlanın Shawn Mendes olduğunu bilseydi böyle der miydi acaba?

asistan | smHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin