t r i n t a o i t o

6.7K 332 32
                                    


Bunu yapıyor oluşum onu deli edecekti. Ancak asistan olarak devam edemeyecektim. Havaalanından çıkarken bana kızmayacağını umuyordum. Shawn yoktu. Avustralya uçağına binmişti.

O geceden sonra her şey normal gibi davranıyordu. Beni kesinlikle aldatmıyordu. Buna emindim. Sadece beni üzecek hareketlerde bulunuyordu. Peki ben onu üzünce cezalandırılıyorken o neden cezalandırılmıyordu? Ben niye onun kalbini kıramıyordum?

Onun kalbini kırmak senin kalbini daha çok kırar da ondan.

Los Angeles'a gelene kadar her şey çok güzeldi. Hayat harikaydı. Shawn hayatımdaki tek odak noktasıyken bende Shawn'ın hayatındaki tek odak noktasıydım. Taksiye bindikten sonra;

"La Via La Rosa genel binasına." dedim.(gerçek bir marka olsun istemedim. Ben uydurdum.)

Taksicinin radyoyu açmasıyla taksiyi Hailee'nin sesi doldurmuştu. Harika. Gerçi onlar kızılacak bir şey yapmamışlardı ya, her neyse.

Geldiğimizde ki, uzak olduğu için ücret bir hayli tutmuştu, parayı verdim ve taksiden indim.

Bina tam karşımda duruyordu. Kabul edilme ihtimalim yüzde bir bile değildi. Ama sırt çantamdaki portföylerime güveniyordum. Güvenmekten başka çarem yoktu. Binaya girdiğimde randevu saatime on dakika kaldığını fark ettim.

Biraz bekledikten sonra bir kadın;

"Bayan Polinski. Beni takip edin lütfen." dedi. Peşinden büyük kapılı odaya girdim. Orta yaşlardaki kadın bilgisayarından gözlerini ayırıp bana döndü ve;

"Bayan Polinski. Bende tam Bay Mendes'in son konserinde giydiği kıyafetine bakıyordum. Harika bir seçim doğrusu." tebessüm ettim. Oturmam için koltuğu gösterince oturdum ve onun bana soru sormasını beklemeden lafa giriştim.

"Bayan La Rosa, dürüst olacağım. Liseyi kötü bir ortalama ile bitirdim. Üniversite okuyamıyorum. Okuyacak harcımda yok zaten. Ama moda benim her şeyim. Kabul etmeyeceğinizi bilsem de hem çalışanınız hemde öğrenciniz olmayı çok isterim." dedim çantamdan portföyleri çıkarıp ona uzatırken. Bir eliyle gözlüğünü gözlerine geçirdi diğer eliyle portföylerimi aldı.

Ve inceleme başlar.

"İnsan anatomisi çiziminiz harika Bayan Polinski. Ayrıca bu renkler, en son yetmişlerde kullanılmasına rağmen geçmişe dönüşü günümüzle iyi yakalamışsınız. Ancak," dedi ve portföyü kapattı.

"Sizi bir çalışanım yapmam için önce işinizden istifa etmeniz gerekir. İkinci olaraksa önce sıkı bir eğitimden geçmelisiniz. Diplomanızın olmaması bir kayıp olsa da yeteneğiniz göz ardı edilemez. Yeni sezondan itibaren bir öğrencisiniz Bayan Polinski." bu bir evet miydi? Tanrım sevinmek ne zamandır bu kadar güzel bir his olmuştu? Uhm, her zaman? Shawn'ın verdiği üzüntüyü hücrelerimden def edip kalktım ve elimi uzatarak;

"Pişman olmayacaksınız Bayan La Rosa." dedim. O da karşılık olarak elimi sıktı.

Binanın önünde duruyorken birine telefonumu uzattım ve;

"Binayla beraber bir fotoğrafımı çekebilir misiniz?" dedim. Biraz garipsese de kabul etti. Hayatımdan oldukça memnun bir poz verdikten sonra telefonumu geri elime aldım ve fotoğrafı altına '' açıklamasını koyarak paylaştım. İlk beğeni tabiki de ondan gelmişti.

shawnmendes bu fotoğrafınızı beğendi.

Ve ardından yorum.

shawnmendes bu fotoğrafınızın altına yorum bıraktı.

shawnmendes: Güzel marka. Lol. ?

Daha sonra normalden mesaj atmıştı.

peterpan: aşkım kalp ne alaka?

Ivory: güzel marka, gelince anlatırım :3

asistan | smHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin