v i n t e t r ê s

8.2K 365 209
                                    


"Aman Tanrım Shawn seninle görüşmeyeli çok uzun zaman oldu." dedikten sonra boynuna atladı.

Camila Cabello. Kendisi şuan evdeydi. İyi birisi olabilirdi ancak sürekli Shawn'a fiziksel temas uyguluyordu. Tamam bu beni ilgilendirmezdi ancak siz olanları zaten biliyorsunuz.

"Evet, işleri ilerlettim. Baksana bir asistanım bile var." diyerek beni gösterdi. Berbat haldeydim. Yine ve yine regl olmuştum. Tam bitti zannediyorken yine geliyordu namussuz. Bir de yetmiyormuş gibi reglin üstüne hafif bir kırıklığım vardı. Elini uzatarak;

"Camila."

"Ivory. Şey Shawn, ben pek iyi hissetmiyorum da odamdayım." dediğimde Camila kulağıma eğilip;

"Benden rahatsız olmadın değil mi?" dedi. Bu hali bile ne kadar iyi bir insan olduğunun habercisiydi. Tanrım tabiki de Shawn onu severdi beni niye sevsindi?

Aynı şekilde kulağına eğilerek durumumu izah ettim. Odama gidip dinlenmem gerektiğini söyledi.

Odamdaydım. Yatağa uzanıp telefonumu elime aldım. İnsanlar geziyordu, eğleniyordu. Bende burada kan kaybediyordum. Yatağımın altına koyduğum eski fotoğraflarıma bakma kararı aldım. Fotoğrafları çıkartırken burnumu yatağın şiltesine çarptım. Harika.

Artık hem alttan hem üstten kan kaybediyordum. Sessizce banyoya girip burnuma pansuman yapmaya karar verdim. Ancak salondan kahkahalar geliyordu ve ne konuştuklarını merak ediyordum. Acaba nasıl bir pozisyondaydılar? Shawn eğleniyor muydu? Bana neydi ki? Bana mı neydi? E kızım seviyorsun sen bu çocuğu ya. Burnumdaki kanı durdurduktan sonra mutfağa gitme kararı aldım. Böylece salondan geçecektim. Her ne yapıyorlarsa yapamayacaklardı. Merak etme Ivory salonda sevişecek halleri yok ya!

Çok fazla yakınlık seziyordum. Camila Shawn'dan hoşlanıyor nokta. Daha bu sabah Shawn Camila'yı seviyor demiştim ancak şuan tam tersini diyordum. Üstelik kendimde bu hakkı nereden bulduğumu ben bile bilniyordum. Aslına bakarsanız Shawn'ın duygularını da bilmiyordum. O herkese nazik davranan birisiydi. Bana bile yaptıklarını iyilik olsun torba dolsun diye yapmamış mıydı?

Bu yakınlık esnasında Shawn beni görünce geriledi. Camila ile göz göze gelince açıklama yapmak zorunda hissettim;

"Kendime sıcak bir şey yapacaktım da. Siz de ister misiniz?"

"Olur." dedi Shawn.

Mutfağa girip sıcak çikolata yapmaya başladım. Hem sıcaktı hem tatlıydı. Mükemmeldi. Benim aksime. Güzel mi değildim? Yani çok uzun sayılmazdım ama Camila'dan uzundum. Biraz fazla beyaz tenliydim. Saçlarımı mı kestirmeliydim yoksa? Bilemiyorum cidden. Biraz kilo almıştım. Yediklerime dikkat etmeliydim. Sıcak çikolataları tepsiye koyup mutfağa gittim. Onlara verdikten sonra kendiminkini de alıp odama gittim.

Shawn'a söylemeyecektim ancak kahkahalar hiç kesilmiyordu. Camila gidene kadar odamda kalıp Skam'dan bölümler açıp izledim. Wilhelm'de şerefsizdi ama en azından Noora'yı seviyordu. Gerçi ben Shawn'a beni sevmiyor diye şerefsiz diyemezdim. Camila gitmişti. Hemen bir kot pantolon bir sweatshirt giydim.

Kendime bir ev tutmuştum. Buraya uzak değildi ancak o geceden beri aramızın normale dönmesini istiyorduk. Benim hislerim değişmişti ve onun bundan haberi bile yoktu. O yüzden Shawn ile aynı evde kalmak istemiyordum.

Salona gidip fincanları aldım. Elimde yıkamaya karar vermiştim. Ruju bulaşmıştı. Tam o esnada her şey kalbime saplanmıştı. Ben, ben sadece bir asistandım. Sinirle fincanı duvara fırlattım. Bunu salondan gören Shawn mutfağa gelip;

"Hey, sen ne yaptığını-"

"Bilmiyorum!" ağlamaya başlamıştım.

"Bilmiyorum tamam mı? Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Herkesten her şeyden uzaklaşmak istiyorum. Kalbimde bir yerlerde bir acı var. Nedenini bile bilmiyorum. Salak gibi hissediyorum. Her hücrem yorgun. Ayakta durmaya mecalim bile yok." yere çökmeye karar vermiştim çünkü gerçekten yorgun hissediyordum.

"Dikkat et eline batacak." umrumda mıydı sanki? O da yanıma oturdu.

"Biraz dinlenmek ister misin?"

"Size söylemem gereken bir şey var."

~düzeltildi~

asistan | smHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin