Ráno jsem se vzbudila asi v sedm. Fakt super vstávat tak brzo. Okolo půl osmý se vzbudily rodiče. V osm jsme šli na snídani. Pořádně jsem se najedla, protože vím, že cesta je dlouhá a měla jsem cestou trochu hlad. Po snídani jsem si zbalila ještě věci, který jsem si včera nebalila. V deset jsme museli opustit pokoj. Všechny kufry a tašky jsme donesli do auta. Odevzdali jsme klíče od pokoje a vyrazily jsme na cestu. Dala jsem si do uší sluchátka a poslouchala jsem písničky. Pořád jsem přemýšlela o tom co se včera stalo. Vážně se do mě Marcus zamiloval? Pomohlo mi tohle vůbec k něčemu že jsem ho odmítla? Pořád do kola jsem si kladla tyto otázky. Ale udělala jsem správně nemůžu být od někoho koho miluju tak daleko ale vlastně teď jsem taky od něj daleko ale to je jiný to bychom spolu chodili a teď spolu nechodíme ale stejně mi chybí. Povídala jsem si sama se sebou uvnitř své duše. Po mém dlouhém proslovu jsem usnula. Spala jsem až do příjezdu na hranice, kde jsme si dali poblíž oběd. Potom jsme už jeli a jeli a jeli až jsme dojeli domů. Doma jsme všechno vybalily a dali prát oblečení. Byla jsem unavená tak jsem si dala večeři a šla si lehnout.
Ráno jsem se vzbudila v osm. Jelikož jsem včera vůbec nebyla na mobile tak když jsem zapla wifi vyskočilo na mě snad triliarda zpráv. Všechny jsem letmo projela ale najednou jsem se zastavila. Mezi všema těma zprávama byli dvě žádosti o přátelství. Rozklikla jsem je a vyskočili na mě jména Marcus Gunnarsen vás požádal o přátelství a Martinus Gunnarsen vás požádal o přátelství. Hned jsem to přijala. Vypnula jsem mobil a šla jsem se nasnídat. Po snídani jsem se šla umít a převléknout se. Když jsem vešla do pokoje přišla mi zpráva na messu (to je zkratka pro messenger). Otevřela jsem mobil a podívala jsem Marcus mi napsal ahoj. Hned jsem mu odepsala. Byla jsem ráda že mi napsal. Po chvíli mi napsal i Martinus. Chvíli jsme si psali a pak jsem musela jít na oběd. Po obědě už aktivní nebyli. Vzala jsem si sluchátka a šla jsem poslouchat písničky. Usnula jsem a vzbudila jsem se okolo čtvrtý hodiny. Rychle jsem si udělala něco na hlavě. Jelikož jsem neměla co dělat tak jsem šla natáčet musically. Potom jsem si najela na instagram a viděla jsem že mám žádost o sledování. Kdo jiný než Marcus&Martinus. Večer jsem si s klukama ještě chvíli psala ale potom šli už spát. Jelikož jsem odpoledne spala tak jsem vůbec nebyla unavená. Během toho psaní s klukama jsem se koukala na film no koukala moc jsem toho neviděla. Film jsem dokoukala a potom na mě padla únava tak jsem šla spát.
ČTEŠ
I'm going after you...[M&M]✔ (KOREKCE)
FanfictionJmenuji se Ema a je mi 15 let. Bydlím v České Republice. Budu vám vyprávět úplně obyčejný příběh, který se stal úplně obyčejné dívce, která si šla za svým snem. Příběh o tom jak jsem poznala M&M❤