O tři měsíce později......
Za ty tři měsíce se toho nic moc nestalo.
Jednou jsme jeli do Norska a kluci k nám do Česka. Holky jsem seznámila s klukama jak chtěli. Stali se z nich taky kamarádi. S Andreou a Leslie jsme pořád BFF ale pohádala jsem se s Kate. No ale teď už je to snad zase v pohodě. S klukama si píšu a volám každý den. Jsme neustále v kontaktu. Nic se mezi námi moc nezměnilo jen že Martinus se stal můj nejlepší kamarád. Říkám mu úplně všechno. No a mezi mnou a Marcusem se nic nestalo pořád spolu chodíme a jsme do sebe zamilovaný. No zpátky do reality.Jelikož už dávno skončili prazdniny no vlastně hodně dávno tak už musíme do školy. Chodím na střední a jsem na intru. Je to teď trochu těžší moc se nevídám s holkama a na kluky taky nemám tolik času a oni na mě taky ne. Mají toho teď docela hodně, ale skoro každý den si najdeme čas na to abychom si mohli zavolat. Dneska je pátek takže jedu domů. Cesta domů trvá asi hodinu. Ve vlaku si dám do uší sluchátka a sleduju cestu. Když jsem přijela domů tak jsem si šla hned vybalit a šla jsem si udělat něco malého k jídlu, protože jsem měla hlad. Zalezla jsem si do obýváku pod deku, protože mi byla docela zima no venku bylo asi deset stupňů, protože byl únor. Dneska jsem byla docela unavená tak jsme si zalezla do postele, kde jsme na chvíli usnula. Vzbudil mě hlad tak jsem si šla udělat něco večeři. Udělala jsem si pizzu.
Mac: Ahoj Em
Tinus: Ahoj
Em: Ahoj kluci
Tinus: Tak jaká byla cesta domů?
Em:Ale jó šlo to co vy?
Tinus: Jo dobrý
Mac: Budeme dneska volat?
Em: Jasně klidně hned
Mac: OkVolali jsme spolu asi do osmy. Pak jsem se šla umýt a dát si ještě něco malého. Šla jsem se koukat na televizi na nějaký seriál. V deset jsem šla spát. Ještě chvíli jsem si s klukama psala a pak jsem upadla do říše snů.
ČTEŠ
I'm going after you...[M&M]✔ (KOREKCE)
FanfictionJmenuji se Ema a je mi 15 let. Bydlím v České Republice. Budu vám vyprávět úplně obyčejný příběh, který se stal úplně obyčejné dívce, která si šla za svým snem. Příběh o tom jak jsem poznala M&M❤