Bobování...

190 11 0
                                    

Ráno jsem se vzbudila v devět. Šla jsem se umýt a nasnídat. Po snídani jsem se šla převéct a uvařit něco k obědu. Po obědě jsem si šla lehnout.
,,Ahoj Em nešla by si s námi bobovat.'' Psala mi Andrea.
,,Jasně moc ráda'' odpověděla jsem jí.
,,Tak ok ve dvě u mě'' odpověděla mi a já jsem se šla pomalu připravovat. Dlouho jsem se s Andreou a Leslie neviděla, protože přes týden jsem na intru a o víkendu většinou nemám čas já nebo oni dvě. Navlékla jsem si šusťáky, mikinu, zimní bundu a teplý boty a šla jsem k Andree. Leslie už tam byla. Pozdravily jsme se objaly jsme se a šli jsme.  Šlapat do toho blbýho kopce v šusťákách a v půl metru sněhu (tolik sněhu tu samozřejmě neni) je fakt super. Blbli jsme tam jak malý, ale pak jsme museli domů, protože musíme jet na intr. Rozloučily jsme se a šla jsem domů. Doma jsem se rychle převlékla, dala si něco malého k jídlu a šla si zabalit. Pak jsme rychle nasedla do auta a jeli jsme na nádraží. Nasedla jsem do vlaku a se sluchátky v uších jsem sledovala cestu. Přijela jsem na nádraží a autobusem jsem jela k intru. Na pokoji jsem s dvěma holkama Isabelou a Dianou. Holky už tam byly. Když jsem přijela šla jsem se rovnou vykoupat a dělat něco do školy.
,,Nechceš volat'' psali mi kluci.
,,Jo jasně'' odpověděla jsem jim a vzala si sluchátka aby to holky neslyšely. Povídali jsme si asi hodinu a půl a pak jsem to už típla. Šla jsem si lehnout. S holkama jsme si ještě chvíli povídaly a pak jsme šli spát.

O týden později....
Ta škola vůbec neutíkala, ale konečně sedím ve vlaku na cestě domů. Když jsem přijela domů, tak jsem si hned vybalila věci a dala je prát. Pak jsem se šla najíst. Potom jsem se šla balit, protože zítra letíme do Norska. Jelikož kluci budou mít 16 narozeniny tak jsem jim něco koupila. Koupila jsem jim:
Marcus: černá kšiltovka, tričko, čokoládu a pár balíčků bombónů.


Martinus: šedá kšiltovka, tričko, čelenka do vlasů(samozřejmě klučičí takovou, co normálně nosí) no a taky čokoládu a pár balíčků bombónů.

Zabalila jsem si oblečení, boty, hygienu atd...
Dárky jsem zabalila do nejmenšího balíčku, co šel aby se mi to vešlo do kufru. Když jsem měla zbaleno tak jsem si šla udělat večeři. Udělala jsem si pizzu. Když jsem to snědla tak jsem šla volat s klukama. Už se nás moc těší. Já se na ně taky moc těším, protože jsem je měsíc neviděla, no jako viděla když s nima volám každý den, ale jako chápete snad ne. Volali jsme dvě hodiny a pak už museli jít. Típli jsme to a já se šla vysprchovat. Pak jsem si zalezla pod deku v obýváku a koukala jsem se na televizi potom jsem šla spát.

I'm going after you...[M&M]✔ (KOREKCE)Kde žijí příběhy. Začni objevovat