Další koncert...

165 10 1
                                    

Ráno jsem se probudila v Marcusově objetí. Hlava mě už tolik nebolela. Pomalu jsem vstala a šla se do kuchyně napít, protože jsem měla docela žízeň. Martinus už byl vzhůru a ležel v obýváku na gauči. Pomalu jsem k němu šla a vybafla na něj.
,,Baf'' nudržela jsem se a propadla jsem záchvatu smíchu. Měli jste ho vidět jak nadskočil.
,,Fuj víš jak jsem se lek'' řekl po chvíli co se vzpamatoval. Pořád jsem se smála a nakonec se ke mě přidal i Martinus. Byla jsem ráda kdYž se konečně zasmál. Po chvíli přišel i Marcus. Všichni jsme šli společně na snídani. Dneska budu doma sama, protože kluci mají dnes ještě jeden koncert na který bohužel asi nebudu moct jít. Dnes mě hlava sice už nebolí ale nevím jestli bych mohla mám pořád ještě ležet v posteli. No ještě uvidím. Po snídani se šli kluci pomalu připravit. Rozloučila jsem se s klukama a mohli jet do arény. Na hotelu jsem zůstala s rodiči a bráchou. Pustili jsme si nějaký film. Když film skončil tak jsme šli na oběd. Po obědě jsme si pustili další film u kterého jsem usnula.
,,Emo my se jedeme podívat na ten koncert'' řekli mi rodiče.
,,Co vi jedete na ten koncert'' zamumlala jsem když jsem se trochu probrala.
,,Ano jestli chceš a nic tě nebolí tak můžeš jet s námi''
,,Vážně tak jo'' Rychle jsem vystřelila z postele a šla se trochu upravit. Udělala jsem si drdol a převlékla se do nečeho hezkého.

Nasedli jsme do auta a jeli jsme

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nasedli jsme do auta a jeli jsme. U vchodu na nás čekala Anne s Emmou. Koncert byl v půlce. Šli jsme do zákulisí. Kluci se po chvíli šli převléknout. Když mě uviděli hned za mnou běželi a skočili mi kolem krku.
,,Ty jsi nakonec přišla''
,,Jo chtěla jsem vás vidět ale teď už jděte už na vás všichni čekají'' řekla jsem a usmála se. Ještě mě objali a rychle běželi zpátky na pódium. Celou dobu jsem tam seděla na lavičce a poslouchala je. Tenhle koncert jsem aspoň slyšela do konce. Sice ne celý ale viděla jsem konec. Po koncertě jsem měla autogramiádu. Kluci chtěli abych tam šla s nima. Sice mě začala trochu bolet hlava z toho řevu fanynek ale nakonec jsem tam na chvíli přeci jen šla. Některé fanynky se na mě smáli některé mě probodávali pohledem. Asi v půlce autogramiády jsem řekla klukům že už půjdu že mě začala bolet hlava. Oba mě objali a Marcus mě i políbil. Myslela jsem že se na mě ty fanynky vrhnout ale naštěstí se to nestalo a jen mě dál propalovali pohledem. Domů jsem jela s rodiči. Na hotel jsme vzali i Emmu, protože jí to tam už moc nebavilo. Když jsme přijeli na hotel tak jsem se šla vysprchovat. Musím říct že to vůbec neni nic lehkého když máte nohu v sádře. No nějak jsem to zvládla. Pustili jsme si písničky a šli jsme s Emmou a bráchou hrát nějakou hru. Asi za hodinu přijeli kluci. Hned se šli vysprchovat. Když se kluci vystřídali v koupelně tak jsme šli na večeři. Po večeři jsem si objednala horkou čokoládu. Měla jsem na ni strašnou chuť. Když mi ji přinesli tak jsem odešla na pokoj, protože mě docela bolela hlava. Kluci za chvíli přišli za mnou s dvěma pizzama. Usmála jsem se na ně. Oni ví jak mi zvednout náladu. Pizza je naše oblíbené jídlo a dáváme si ji dost často. Pustili jsme si film a s chutí pustili se do pizzy. Byla jsem docela unavená tak jsem po chvíli usnula. Usnula jsem v Marcusově medvědím objetí.

I'm going after you...[M&M]✔ (KOREKCE)Kde žijí příběhy. Začni objevovat