O týden později....
Celý týden se dělo pořád to samý. Psala jsem si i hodně s klukama. Dozvěděla jsem se o nich vážně spoustu věcí a oni zase o mě. Možná to bude znít divně ale rozumíme si.
Za celý týden mi pořád neutekla myšlenka co se vlastně stalo v Polsku. Skoro celý týden jsem se nesmála a přemýšlela jsem nad tím. Několikrát jsem i brečela. Ty jsi se vážně zamilovala do Marcuse Gunnarsena. Říkala jsem si pořád do kola. Odmítla jsem ho ano a udělala jsem správně, nebo ne kdybych ho neodmítla byli bychom spolu, ale jak bych mohla chodit s někým kdo je tak daleko skoro bychom se nevídali. Ale teď, když jsem ho odmítla není to o nic lepší.Mamka si toho všimla že jsem nějaká divná.
,,Je ti něco poslední dobou se chováš nějak divně''
,,Ne nic mi není'' odpověděla jsem jí.
,,Gerd-Anne říkala že Marcus je od příjezdu z Polska taky takový zamlklí, prý se vůbec nesměje a je pořád ve svém pokoji.''
,,Cože'' otočila jsem se na mamku.
,,No tak co je'' řekla mamka.
,,Dobře teda'' řekla jsem jí.
Řekla jsem mamce všechno přesně jak to bylo ani jsem si toho nevšimla ale začala jsem brečet.
,,To nic to bude dobrý'' řekla mi mamka.
,,Nebude'' řekla jsem jí a brečela jsem dál.
,,A.... ty ho taky miluješ?'' Zeptala se mě.
Otočila jsem se na ní ,,Ano'' a to jsem už nevydržela a začala jsem brečet tolik že to nešlo přestat.Mamka to šla asi hned napsat jeho mamce ale to mi bylo jedno. Zřejmě jí to Marcus nechtěl říct tak se to dozví ode mě. Doufám že Marcus nebude naštvaný že jsem to řekla. Potom jsem se už uklidnila a šla jsem poslouchat písničky. Asi za hodinu vtrhla do pokoje vysmátá mamka. Jen jsem se na ní tak nechápajíc podívala.
,,Mám pro tebe úžasnou zprávu'' řekla najednou.
Jestli bude tak úžasná že mě to pomůže se smát a všechno co bylo před tím tak ji ráda uvítám. Řekla jsem si pro sebe.
,,Za týden letíme do Norska''
,,Cože'' vyskočila jsem z postele.
,,No Gerd-Anne mi psala jestli bychom nechtěli k nim přiletět na týden a já řekla že budeme moc rádi a že přiletíme.''
Hned co to mamka dořekla jsem jí objala. Ano tohle je ta dobrá zpráva hned se mi zlepšila nálada. Ale i tak jsem měla trochu strach jak to bude s Marcusem bude taky rád že přiletíme nebo by mě radši neviděl. No rychle jsem na to zapomněla a vzala do ruky mobil. Měla jsem tam jednu nepřečtenou zprávu. Rozklikla jsem ji.Vy prý k nám za týden přiletíte.😂😗😂
Psal mi Martinus a zřejmě byl rád že přiletíme.Ano ano přiletíme. Odepsala jsem mu.
Moc se na vás těšíme.
To já se na vás taky moc těším.
Odepsala jsem mu a šla si udělat večeři, protože už bylo půl šestý.
Potom jsem si zalezla do pokoje a na notebooku jsem si pustila film. Přemýšlela jsem jestli mě Marcus taky rád uvidí, jestli se na nás těší on totiž nic nenapsal. No rychle jsem na to zapomněla a koukala jsem se na film. Potom jsem šla už spát....
ČTEŠ
I'm going after you...[M&M]✔ (KOREKCE)
FanfictionJmenuji se Ema a je mi 15 let. Bydlím v České Republice. Budu vám vyprávět úplně obyčejný příběh, který se stal úplně obyčejné dívce, která si šla za svým snem. Příběh o tom jak jsem poznala M&M❤