Volání s klukama

274 11 0
                                    

Ráno jsem se probudila okolo osmý hodiny. Vstala jsem a šla jsem se umýt a nasnídat. Pak jsme se šla do pokoje převléct. Vzala jsem do ruky mobila zapla wifi. Přišla mi zpráva od kluků.
,,Dobré ráno'' napsali mi oba.
Odpověděla jsem jim.
Mac: Tak jak ses vyspala?
Em: Dobře co vy?
Mac: Dobře
Tinus: Já taky dobře
Tinus: Nezavoláme si dneska jestli budeš mít čas?
Em: Jasně budu moc ráda tak třeba večer.
Mac: Dobře

Píšeme do skupiny. Martinus založil skupinu abychom to nemuseli všechno psát dvakrát nebo spíš já abych to nemusela psát dvakrát je to pro mě snažší.

Musela jsem jít vařit oběd, tak jsem položila mobil a šla jsem vařit. Po obědě normálně odpočívám, ale dnes jsem si psala s klukama.
Em: Už my chybíte
Mac: To ty nám taky
Tinus: Musíte zase někdy přijet
Em: Jo a nebo byste mohli přijet vy
Mac: Jo to by bylo super, ale kdy?
Em: Nevím zkusím se zeptat mamky jestli by to šlo, a kdy a dám vám vědět.
Tinus:Dobře

Ještě jsme si chvíli psali a pak jsem šla s Andreou a Leslie ven. Šli jsme k rybníku se koupat. Po cestě jsem jim musela všechno říct. Chtěli vědět úplně všechno. Řekla jsem jim úplně všechno.
,,Já věděla, že vy dva se dáte dohromady'' řekla Leslie.
,,Co jak si to mohla vědět'' řekla jsem jí.
,,To bylo jasný to, co se mezi vámi stalo po tom koncertě myslíš, že ho to tak rychle přejde?''
,,Aha no jo jasnovědče'' řekla jsem jí a strčila jí do rybníka.
,,Hele'' zakřičela a začala po nás stříkat vodu. U rybníka jsme byli asi dvě hodiny a pak jsme jeli domů se převléct a šli jsme ještě chvíli ven.

Když jsem přišla domů, tak jsem se šla umýt a navečeřet se. Vzala jsem si do ruky mobil a přišla mi zpráva od kluků.
Tinus: Budeme teda dneska volat?
Úplně jsem na to zapomněla.
Em: Jojo budeme
Mac: A kdy?
Em: Třeba hned
Tinus: Dobře
Najednou mi začal zvonit mobil. Vzala jsem to řekla ahoj. Odpověděli mi.
,,Nebylo by lepší videochat'' řekl najednou Marcus.
,,Dobře ale musím se trochu upravit''
,,Ale nemusíš si krásná i když nejsi upravená'' řekl Marcus.
Martinus zapnul kameru a já jsem si musela screenout první moment jak vypadali když zapli kameru.

Martinus zapnul kameru a já jsem si musela screenout první moment jak vypadali když zapli kameru

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Volali jsme spolu asi dvě hodiny a pak už museli jít.
Mac: Musíme volat častěji
Em: Jo musíme
Tinus: Třeba zítra, pozítří, popozítří no každý dne
Em: Jasně to bylo super klidně každý den mě to nevadí.
Ještě chvíli jsme si psali a pak jsem se šla koukat na televizi, protože kluci už museli jít. Chvíli jsem se koukala a pak jsem šla spát.

I'm going after you...[M&M]✔ (KOREKCE)Kde žijí příběhy. Začni objevovat