Ráno jsem se vzbudila okolo devátý hodiny. Šla jsem se umýt a nasnídat se. Dneska jsem musela vařit oběd takže jsem hned po snídani začala (no po snídani o půl jedenáctý). Dneska se jdeme z holkama zase koupat. Dnes jde s námi i Kate. Holky se pro mě v jednu stavili a jeli jsme k rybníku. Všechno, co jsem včera říkala Andree a Leslie jsem musela teď říct Kate, protože ona teď byla na dovolené a o ničem nevěděla. Dnes jsem strčila do rybníka Kate a Andreu, Leslie ne, protože to čekala a strčila mě tam ona. Blbly jsme tam hodně dlouho. Byly jsme tam tři hodiny. Potom jsme jely domů. Odnesly jsme si plavky a šli jsme ještě ven. Šli jsme se dívat na fotbal, protože dneska zrovna hrály tak jsme se šli koukat. Potom jsme už šli domů.
Doma jsem si vzpomněla že jsem dneska ještě nebyla na wifi. Vzala jsem si mobil a hned mi přišla zpráva od kluků.
Mac: Ahoj
Tinus: Ahoj
Em: Ahoj kluci
Mac: To je strašný celý den tu nejsi
Em: Promiňte neměla jsem čas musela jsem vařit a pak jsem byla s holkama až do teď vanku.
Mac: To je dobrý, ale teď už tu snad budeš?
Em: Jojo budu.
Tinus: Budem dneska volat?
Em:Jo můžeme.
Tinus: A kdy?
Em: Nevím třeba zase večer?
Tinus: Tak joJeště chvíli jsem si s nima psala a pak jsem si šla udělat večeři. Potom jsem se šla vykoupat.
Tinus: Tak jdeme volat jestli máš teď čas?
Em: Jojo mám můžemeZačal mi zvonit mobil tak jsem to vzala a řekla ,,Ahoj'' slyšela jsem ale jenom jednu odpověď.
,,Kde je Marcus?'' Zeptala jsem se Martinuse.
,,Musel někam jít prý zachvíli přijde'' odpověděl mi.
,,Dobře''
Povídali jsme si asi čtvrt hodiny. S Martinusem se strašně dobře povídá. Přijde mi že mu můžu říct snad úplně všechno. Potom přišel Marcus. Martinus to asi nevěděl protože na něj někdo vybafl a Martinus trochu zakřičel. Smála jsem se protože mi došlo že přišel Marcus. ,,Ahoj Emo'' řekl mi do telefonu.
,,Ahoj Marcusi'' odpověděla jsem mu.
Povídali jsme si asi hodinu a pak se mě Marcus zeptal ,,Už ses ptala tý mamky jestli bychom mohli přijet.''
A jo úplně jsem na to zapomněla počkej zeptám se teď.'' Řekla jsem jim a odešla se mamky zeptat.
,,Jasně proč by nemohli přijet ale nevím kde budou všichni spát'' řekla mamka.
,,No Erik a Anne můžou spát na gauči, Martinus na pytli a Marcus semnou tam se vejdem( mám velkou postel).''
,,Dobře to by šlo''
,,Děkuju'' objala jsem jí a šla to říct klukům.,,Tak jo můžete tu spát'' řekla jsem jim s úsměvem.
,,Tak to je super ještě se musíme domluvit kdy.'' Řekli kluci.
,,Neboj to se domluví rodiče vždyť si spolu píšou'' řekla jsem jim.
,,To je fakt''Volali jsme ještě asi půl hodiny a pak jsme se už rozloučili a típli to. Dneska jsme volali asi dvě hodiny. Bylo půl desátý tak jsem šla do obýváku koukat se na televizi. Koukala jsem se asi do jedenácti a pak jsem šla do postele. Ještě chvíli jsem si psala s klukama a pak jsem šla spát.
ČTEŠ
I'm going after you...[M&M]✔ (KOREKCE)
FanfictionJmenuji se Ema a je mi 15 let. Bydlím v České Republice. Budu vám vyprávět úplně obyčejný příběh, který se stal úplně obyčejné dívce, která si šla za svým snem. Příběh o tom jak jsem poznala M&M❤