O dva dny později....
Už jsem zase ve škole. Když jsem přijela z Norska musela jsme si dodělat všechny věci a úkoly do školy. Po škole jsem přišla na pokoj. Převlékla jsem se a šli jsme s holkama do města. Šli jsme do nákupního centra. Kde jsme si koupili pár maličkostí. Koupila jsem si tam moc hezký boty. Potřebovala jsem něco na rozzáření a tyhle jsou přesně pro mě.
Pak jsme šli do kina. Potom jsme se vrátili na pokoj. Šli jsme na večeři. Pak jsem se šla umýt a udělat věci do školy. Najednou mi přišla zpráva. Byla od Charloty. Co chce, proč mi píše nikdy mi nepsala řekla jsem si pro sebe a rozklikla zprávu.
Tak ty toho nenecháš. Pořád se okolo něho motáš a pleteš mu hlavu. Nevím co si mu napovídala ale nech ho být. Pořád mluví jenom o tobě. Nechápu proč ho pořád objímáš. Chodíš s Marcusem, které ho si mi vzala tak mi neber i Martinuse. Já jsem vás viděla jak se držíte za ruce. Ty ho balíš. Chceš Martinuse myslíš že jsme si toho nevšimla. Víš co klidně si ho nech a já si vezmu Marcuse a nebo ho nech být nechci pořád koukat na to jak ho objímáš atd. Hele jsem ráda že jsem získala aspoň jednoho tak mi to nekaž. Divíš se proč jsem k tobě tak upřímná, protože vím že ty to nikomu neřekneš a kdyby jo tak by ti stejně nikdo nevěřil. Prostě už ho nech být jinak řeknu něco Marcusovi a začnu ti ho taky přebírat. Nech ho být.....
Koukala jsem na tu zprávu s vikulenýma očima. Nechápala jsem to. Ona si vážně myslí že miluju Martinuse. Je to vážně mrcha je s ním jenom kvůli tomu že je slavnej. Měl by se to dozvědět. Hned jsem to psala Marcusovi. Martinus zrovna nebyl doma tak jsem s Marcusem volala. Všechno jsem mu řekla. Sám to nechápal ale na jednom jsme se schodli že je to opravdu mrcha nic víc.
,,Řekněme mu to musíme já už to nedokážu skrývat'' řekla jsem mu.
,,Jo tohle si nezaslouží a kdy'' řekl Marcus.
,,Až budeme spolu až přijedete k nám''
,,Dobře jestli to do tý doby vydržím mu to neříct'' řekl Marcus.
,,Musíš bude lepší když u toho budeme oba'' řekla jsem mu. Ještě chvíli jsme si volali ale pak přišel Martinus tak jsme museli změnit téma. Chvíli jsem s nima volala a pak jsem šla dodělat věci do školy a šla jsem spát.Ráno jsem šla do školy. Po škole jsem zašla na kytaru. Po kytaře jsem šla na pokoj. Chvíli jsem si psala s klukama a pak jsme šli s holkama na večeři. Po večeři jsem si šla dělat věci do školy. Pak jsem volala s klukama vlastně s Marcusem, protože Martinus byl s Charlotou. Asi po dvou hodinách volání přišel i Martinus. Volali jsme si ještě asi půl hodiny ale pak jsem musela už jít. Ještě jsem si dodělala něco do školy a pak jsem upadla do říše snů.
ČTEŠ
I'm going after you...[M&M]✔ (KOREKCE)
FanfictionJmenuji se Ema a je mi 15 let. Bydlím v České Republice. Budu vám vyprávět úplně obyčejný příběh, který se stal úplně obyčejné dívce, která si šla za svým snem. Příběh o tom jak jsem poznala M&M❤