Zapomněla jsem se v celé knížce zmínit o mých Bff Andrea a Leslie. Andrea byla měsíc v lázních a Leslie byla s rodinou u babičky, protože je nemocná. Andrea přijela před týdnem hned jsme spolu byly venku a Leslie by měla přijet dneska. S Andreou jsme se domluvily že hned jak Leslie přijede, že k ní zajdeme. Leslie měla přijet ve tři. Ve dvě jsme měli s Andreou sraz u mě. Ale to je až za dlouhou.
Ráno jsem se umyla a nasnídala. Neměla jsem co dělat a nudila jsem se ale najednou mi napsali kluci teda nejdřív Martinus.
(Tinus- Martinus, Em- Ema)
Tinus: Dobré ráno
Em: Dobré ráno
Tinus: Jak se máš?
Em: Dobře co ty?
Tinus: Ale jo fajnJeště chvíli jsme si psali. Asi po deseti minutách mi napsal Marcus
(Mac-Marcus, Em-Ema)
Mac: Ahoj
Em: Ahoj
Mac: Jak se máš?
Em: Ale jo docela dobrý co ty?
Mac: Ujde
Mac: Slyšel jsem že prý za týden přijedete.
Em: Jo přijedeme už se na vás moc těším.
Mac: Já se na tebe taky těším.
Em: 😊
Byla jsem ráda že se Marcus na mě těší a že se nebude chovat jako by neexistoval.Po obědě jsem poslouchala pisničky a potom jsem se šla připravovat ven.
Ve dvě u mě zazvonila Andrea. Otevřela jsem dveře a obejmuli jsme se. Obula jsem si boty a šli jsme. Cestou jsme si povídali.
,,Víš co mě napadlo'' řekla Andrea.
,,Ne nevím'' odpověděla jsem jí.
,,Dlouho jsme se neviděli tak mě napadlo, co kdybychom jeli zítra do kina všechny tři.''
,,To by bylo super'' řekla jsem jí a šli jsme dál k domu Leslie. Bylo už půl čtvrtý. Zazvonily jsme a přišla nám otevřít Leslie. Hned jak nás viděla vrhla se nám kolem krku.
,,Ahoj holky tak dlouho jsme se neviděli stýskalo se mi''
,,Nám taky'' řekli jsme s Andreou najednou.
Hned se Leslie obula a šli jsme si sednout do parku.
Andrea řekla Leslie o tom kině ta samozřejmě souhlasila. Bylo už pět hodin tak jsme se rozloučili a šli jsme domů. Doma jsem se na večeřela a pustila si film. Ještě jsem si psala s holkama a taky s klukama. Jelikož jsem byla unavená tak jsem šla spát.Ráno jsem se zbudila až v deset hodin. Probudil mě Marcus, který mi zrovna napsal. Ale nevadilo mi to stejně nych se určitě každou chvíli vzbudila. Odepsala jsem mu a šla se do koupelny umít. Snídani už jsem si ani nedělala, protože to ani nemá cenu když za chvíli budu stejně obědvat.
Po obědě jsem si šla lehnout. Ve dvě jsem se začala připravovat do toho kina s holkama. Kino sice začínalo v šest ale s holkama jsme si řekli že si zajdeme ještě na nákupy, když jsme se tak dlouho neviděli. Oblékla jsem se vzala si kabelku, kam jsem si dala mobil, klíče a peněženku a šla jsem. Všichni jsme měli sraz u Andrei. Když jsme přijeli do města hned jsme šli do obchodů koupila jsem pár kousků oblečení. S holkama jsme si koupili tyto trička.
Leslie má to první, já to druhé a Andrea to třetí. Tyhle trička sedí přesně na nás. Potom jsme si koupili ještě řetízek.
Vše jsme zaplatili a šli jsme do kina. Když to skončilo tak jsme hned jeli domů. Kino se nám všem moc líbilo. KdYž jsem došla domů, tak jsem se hned na večeřela a potom jsem se koukala na film a šla spát.
ČTEŠ
I'm going after you...[M&M]✔ (KOREKCE)
FanfictionJmenuji se Ema a je mi 15 let. Bydlím v České Republice. Budu vám vyprávět úplně obyčejný příběh, který se stal úplně obyčejné dívce, která si šla za svým snem. Příběh o tom jak jsem poznala M&M❤