,,Zase do školy'' řekli jsme všechny tři najednou když jsme se vzbudili.
,,No jo ještě čtyři měsíce'' řekla jsem jim když jsem se vyhrabala z postele. Šla jsem do koupelny se zkulturnit abych nešla do školy jako nějaká čarodejnice. Udělala jsem si rychle malou svačinu a vyrazili jsme směrem ke škole.Po škole jsme šli na pokoj. Venku byla bouřka takže jsme tam musely zůstat. Přišla mi zpráva. Psali mi kluci.
Mac: Ahoj Em
Em: Ahoj
Mac: Mám pro tebe super novinu teda pokud už to nevíš
Em: Nevím jakou
Mac: Za týden k vám letíme
Em: Vážně tak to je super
Mac: Jojo už se moc těším
Em: Já taky
Ještě chvíli jsem si s nim psala a pak jsme šli na večeři. Po večeři jsem si šla dělat věci do školy a pak jsem volala s klukama. Volala jsem s nimi dneska jen krátce jenom asi hodinu. Pak jsem se šla umýt a zalezla jsem si do postele. S holkama jsme koukali na film. Moc mě to nebavilo tak jsem si u toho psala s klukama. Po skončení filmu jsme se všichni dohrabaly do svých postelí a ponořili se do říše snů.Celý týden byl už tak nějak v pohodě. Moc jsme nepsali žádné písemky takže pohoda. Teď už sedím ve vlaku a poslouchám písničky. S Marcusem jsme se dohodli že to Martinusovi řekněme. Až přijedou tak mu to řekněme. Doufám že nám bude věřit, protože se bojím že nám to věřit nebude a bude na nás naštvaný a to nechceme. No uvidíme jak to veme. Když jsem konečně přijela domů tak jsem všechno hodila do pračky. Šla jsem si dát něco malého k jídlu. Potom jsem si lehla do postele a najednou jsem usnula.
Probudilo mě až cinknutí mobilu. Psali mi kluci teda Marcus, kde je Martinus to všichni dobře víme.
,,Em nejdeme volat''
,,Dobře ale chvíli moment''
,,Dobře'' odpověděl Marcus.
Musela jsem se upravit, protože jak jsem usnula tak jsem celá rozcuchaná a vypadám jako čarodejnice.
,,Dobrý můžeme'' napsala jsem mu a hned mi začal zvonit mobil. Vzala jsem to a povídala si s nim.
,,Em jak to teda uděláme s Martinusem jak mu to řekněme'' řekl po chvíli Marcus.
,,No asi bych mu to měla říct spíš já ale nevím jak to udělám''
,,Ne řekněme mu to oba nechci aby byl když nám nebude věřit naštvaný jen na tebe jsme v tom spolu''
,,Dobře děkuju nějak mu to prostě řekněme domluvíme se až přiletíte''
,,Dobře'' řekl Marcus a dál jsme se bavili už o něčem jiném.
,,Jé ahoj Em'' řekl mi Martinus, který zrovna přišel.
,,Ahoj Martinusi'' odpověděla jsem mu.
Šel se najíst a pak za námi přišel a povídal si s námi. Volali jsme asi tři hodiny no to je nornální zvládneme klidně i víc, protože mi si jenom nevoláme. Jelikož nejsme často spolu a vidíme se málokdy tak to bereme jako bychom byli spolu. Třeba hrajeme přes mobil i nějaké hry, někdy dokonce když kluci musí jít třeba na fotbal tak mi to netípnou a ,,jdu,, s nimi až k hřišti a až tam se rozloučíme. Bereme to jako bychom byli spolu ale samozřejmě tohle se tomu nevyrovná. Ale aspoň něco, protože kdybychom nebyli ve stálém kontaktu tak bych to asi nepřežila.Šla jsem se umýt a udělala jsem si pizzu k večeři. Zalezla jsem do obýváku pod deku a koukala se na televizi. Pak jsem se přesunula do pokoje kde jsem si ještě chvíli psala s klukam a pak jsem už šla spát.
ČTEŠ
I'm going after you...[M&M]✔ (KOREKCE)
FanfictionJmenuji se Ema a je mi 15 let. Bydlím v České Republice. Budu vám vyprávět úplně obyčejný příběh, který se stal úplně obyčejné dívce, která si šla za svým snem. Příběh o tom jak jsem poznala M&M❤