Ráno jsme se probudili celkem brzy. Nemohly jsme usnout, tak jsme si povídaly. Ukazovala jsem jim ještě fotky s klukama.
,,Ty jo ty se máš, že se s nimi znáš'' povzdechla si Andrea s Leslie.
,,Tak až sem třeba zase někdy přijedou tak vás můžu seznámit'' řekla jsem jim.
,,Vážně to by bylo super prosím, že nás seznámíš prosím'' škemraly holky.
,,Jo seznámím až přijedou'' řekla jsem jim a šli jsme na snídani. Po snídani jsme šli nakoupit nějaký jídlo na oběd. Když jsme přišly začaly jsme rovnou něco kuchtit. Udělali jsme si kuřecí stehna s rýží. Po obědě jsme si vzaly plavky a šli jsme do bazénu. Asi si říkáte proč jezdíme každý den k rybníku když Andrea má bazén. No chceme někam vypadnout a u rybníků se většinou vyblbneme víc. Když jsme přišli k bazénu, tak jsem tam holky schodila. Začaly po mě stříkat vodu a pak mě tam schodily taky. No byla to sranda. Nafotily jsme pár selfíček a daly jsme to na můj den na mesu a na instagramu. Na instagram jsme daly pár fotek a holky se mnou natočily musically. Pak jsme se šli napít a dát si nějakou svačinu. Pak jsme šli zase do bazénu. Z bazénu jsme vylezly v šest. Šli jsme se převléct a udělat si večeři. K večeři jsme si udělali pizzu. Když jsme to snědly, tak jsme šli na procházku. Šli jsme do vedlejší vesnice. Je tam trochu pusto a je to tam trochu strašidelný zvláště, když tam jdete na večer. Po cestě jsme si povídaly o různých věcí. Po cestě jsou třešně tak jsme se pokusily nějaké utrhnout. No musím říct, že to vypadalo dost komicky, protože všechny tři jsme malý no já jsem samozřejmě nejmenší. To sem vám ani neřekla, ale když stojím vedle kluků tak vypadám jak nějaký skrček ze čtvrtý třídy. Kluci jsou o dvacet centimetrů větší tak proto.
Sedli jsme si na lavičku a jedli jsme třešně, na které jsme dosáhly. KdYž jsme to dojedly tak jsme pokračovaly v cestě. Domů jsme přišli v deset. Šli jsme se umýt a zalezli jsme do spacáku. Šli jsme se koukat na Piráty z Karibiku, protože to je film, který s holkama naprosto milujeme. Když to skončilo tak jsme si lehly a ještě chvíli si povídali.
,,Achjo kéž by tu byli kluci'' řekla jsem najednou.
,,Stýská se ti?'' Zeptala se mě Leslie.
,,Ano stýská se mi''
Stýská, stýská se mi po nich řekla jsem si pro sebe a šli jsme spát.
ČTEŠ
I'm going after you...[M&M]✔ (KOREKCE)
FanfictionJmenuji se Ema a je mi 15 let. Bydlím v České Republice. Budu vám vyprávět úplně obyčejný příběh, který se stal úplně obyčejné dívce, která si šla za svým snem. Příběh o tom jak jsem poznala M&M❤