Přiletí?

243 12 0
                                    

Ráno jsem se probudila v osm hodin. Ještě chvíli jsem ležela a pak jsem se šla umýt a nasnídat. Pak jsem se šla převléct a slyšela jsem, že mi přišla zpráva. Určitě to jsou kluci řekla jsem si pro sebe a vzala jsem do ruky mobil. Samozřejmě že to byli kluci.
Tinus,Mac: Dobré ráno
Em: Dobré ráno
Mac: Jak pak ses vyspinkala?
Em: Dobře co vy?
Mac: Taky dobře
Tinus: No moc dobře ne
Em: Jak to?
Tinus: Asi jsem blbě ležel protože mě strašně bolí záda a za krkem.
Em: No tak to je dobrý ty chudáku.

Ještě chvíli jsem si s nima psala a pak jsem musela jít vařit.
,,Včera jsem si psala s Anne a říkala že za týden mají čas a tak jsem je pozvala k nám takže za týdně přiletí.'' Řekla mi mamka když jsem strouhala okurku na okurkový salát.
,,Vážně to je super hned jim to musím napsat jestli jim to Anne teda neřekla'' řekla jsem a strouhala jsem dál.

Po obědě jsem šla do pokoje. Dala jsem si do uší sluchátka a poslouchala jsem písničky. Zrovna mi napsali kluci.
Mac: Em víš že za týden k vám letíme?
Tinus: Jo to je super
Em: Jojo vím už se moc těším až přijedete.
Tinus: Jo my se taky těšíme chci vidět jak to u vás vypadá byli jsme sice na hodně místech ale v Česku jsme ještě nebyli.
Em: V Česku je to hezký každá země je jiná takže i my máme něco jiného než vy.
Mac: Už se moc těším
Em: Jo a nezapomeňte na to že je tu větší teplo než v Norsku
Tinus: Jojo

Dneska je venku hnusně a prší takže dnes ven nepůjdu. V Norsku je prý také ošklivé počasí tak jsme se domluvili že spolu budeme volat. Domlouvali jsme co budeme dělat až přiletí. Volali jsme asi čtyři hodiny od tří do sedmy. Ani nevím jak se nám to povedlo, ale aspoň jsme se nenudili. Když jsme skončili tak jsem si šla udělat večeři a vysprchovat se. Zalezla jsem si do obýváku k televizi. Asi v jedenáct jsem se zvedla a šla spát.

,,Dobré ráno'' napsali mi kluci. KdYž už jsem byla vzhůru tak jsem vstala a šla se nasnídat. Odpověděla jsem jim až když jsem se šla do pokoje převléct. Dnes se mi nechtělo nic moc dělat. Dnes nebylo taky nějaké extra teplo bylo asi 25 stupňů. Do oběda jsem si psala s klukama. Po obědě jsem si šla lehnout.

,,Ahoj nejela by jsi dneska s námi do bazénu?'' Volala mi Andrea.
,,Jasně a v kolik''
,,No tak ve dvě u mě jo a nezapomeň si plavky''
,,Hahaha stalo se to jenom jednou budu tam'' típla jsem to.
Ano ano jednou když jsme jeli do bazénu jsem si zapomněla plavky, protože jsem je nechala omylem ležet na posteli ale už se to nestane.
Šla jsem se připravit, protože bylo už půl druhý. Plavky jsme si oblékla a  vše jsem si zabalila do vaku a šla jsem k Andree. Leslie už u ní byla. Ani nevíme jak se nám to povedlo ale měli jsme na sobě naše BFF trička. Pozdravili jsme se a jeli jsme do bazénu. Cesta trvá asi půl hodiny. Bazén jsme si zaplatili na dvě hodiny a šli jsme. Nejdřív jsme šli do výru, pak jsme leželi v bublinkách, pak jsme šli na tobogán, pak jsme šli do velkého bazénu si zaplavat. Potom jsme šli do výřivky kde jsme už zůstali až do konce. Potom jsme jeli domů. Domů jsme přijeli okolo šestý hodiny. Ještě jsem šla s holkama chvíli ven a pak jsem šla domů. Domů jsme přišla okolo osmý. Udělala jsem si večeři a po dlouhém dni jsem konečně vzala do ruky mobil. Hned mi přišla zpráva od kluků jestli nepůjdu volat. Napsala jsem jim že jo a šla jsem s nima volat. Volala jsem s nima až do desíti. A pak jsem šla spát, protože jsem byla unavená.

I'm going after you...[M&M]✔ (KOREKCE)Kde žijí příběhy. Začni objevovat