Ráno jsem se pobudila v Marcusově objetí. Dnes odjíždíme takže jsme si došli na snídani a potom jsme začali balit. V deset jsme všechno nanosili do aut a mohli jsme vyjet. V autě jsme všichni poslouchali písničky. Když jsme konečně přijeli všichni jsme padly na postel. Byla jsem ráda že jsem se dobelhala do pokoje. Všechno jsme si vybalili a Anne s mamkou začali vařit něco k obědu. K obědu jsme měli rybu osmahnutou na másle. Bylo to výborné. Po obědě jsem si šla lehnout. Za chvíli ke mě přišli kluci a pustili nějaký film. Zalezli si ke mě do postele a přitáhli si mě oba do objetí. Po chvíli jsem usnula Marcusovi na rameni. Vzbudila jsem se okolo pátý hodiny. Kluci už v pokoji nebyli. Vstala jsem a sešla jsem do kuchyně. Nalila jsem si pití a šla si sednout do obýváku. Seděla tam Anne a moji rodiče.
,,Kde jsou kluci'' zeptala jsem se jich.
,,Šli s Emmou na hřiště'' odpověděla mi Anne.
,,Aha'' odpověděla jsme a šla zpátky do pokoje. Zalezla jsem si zpátky do postele. Vzala jsem do ruky mobil a projela sociální sítě. Asi po půl hodině přišli kluci. Napadlo mě že bych je mohla vyprenkovat. Stoupla jsem si za dveře a čekala až přijdou. Pomalu otevřeli dveře, protože si mysleli že ještě spí. Vešli do pokoje a přistoupili k posteli. Vycpala jsem peřinu polštářema aby to vypadalo jako že tam opravdu spím. Když se sklonili nad postel tak jsem ,,vyskočila'' s poza dveří(no vyskočila to se sádrou na noze moc nejde ale snad chápete).
,,Baf'' zakřičela jsme. Vyskočili asi půl metru do výšky. Začala jsem se smát. Kdyby jste jen viděli jejich výrazi když se otočili. Já jsem se tam málem válela smíchy. Když mě viděli začali se smát taky. Něco si během toho co já jsem popadala dech šeptali. Najednou se začali přibližovat. Marcus mě vzal do náručí a pomalu mě položil na postel. Najendou se ke mě naklonili a začali mě lechtat.
,,Dost už ne'' křičela jsem ale oni nepřestávali jen se u toho řechtali jak malý kluci.
,,Tak popros'' řekl mezi smíchem Martinus.
,,Prosím už dost'' zakňučela jsem. Nakonec mě konečně nechali.
,,Večeře'' volala na nás Anne.
Zvedli jsme se a šli jsem do kuchyně na večeři. K večeři jsme měli tortilu s nějakou masovou směsí. Bylo to výborné. Po večeři jsem se zase dobelhala zpátky do postele. Když dojedli i kluci tak za mnou přišli. Pustili tam nějaký film.
,,Nepůjdeme se projít''
,,Co projít vždyť máš ležet a máš nohu v sádře'' řekl s úsměvem Marcus.
,,Já vím ale já bych se šla strašně ráda projít''
,,No já nevím'' řekl Marcus.
,,Prosím prosím prosím'' škemrala jsem.
,,Tak jo dobře půjdeme'' povzdechl si.
,,Děkuju'' objala jsem ho. Oblékla jsem si něco teplejšího, berle a mohli jsme jít. Věděla jsem že tohle nebude žádná dlouhá procházka ale já jsem se chtěla jít strašně projít a vypadnout konečně na čerstvý vzduch. Došli jsme do parku kde jsme si sedli na lavičku. Povídali si a nafotili jsme si pár dalších fotek. Jen jsme tam tak seděli a koukali se do dálky. Najendou jsem si všimla jak Martinus sklopil zrak a po tváři mu tekla jedna neposledná slza.
,,Copak se děje'' zeptala jsem se ho.
,,Tamhle to bylo naše oblíbené místo s Charlotou kam jsme chodili pořád.''
,,Už na to nemysli a vymaž jí ze své mysli'' řekla jsem a objala ho. Objetí mi opětoval. Ještě chvíli jsme tam seděli a pa jsme se zvedli a pomalu mířili domů. Když jsem se tam konečně dobelhala tak jsem si sundala mikinu a namířila si to rovnou do koupelny. Vysprchovala jsem se a šla si lehnout. Než se umyli kluci tak jsem tam našla film, který jsmd nedokoukali. Když přišli tak jsem ho pustila a přitáhla si je blíž k sobě. Když film skončil tak se Martinus odebral do svého pokoje. Já jsem si samozřejmě lehla k Marcusovi. Přehodil mi ruku přes můj bok a společně jsme spokojeně usnuli.
ČTEŠ
I'm going after you...[M&M]✔ (KOREKCE)
FanfictionJmenuji se Ema a je mi 15 let. Bydlím v České Republice. Budu vám vyprávět úplně obyčejný příběh, který se stal úplně obyčejné dívce, která si šla za svým snem. Příběh o tom jak jsem poznala M&M❤