Už dneska....

270 13 0
                                    

O týden později....

Celý týden se tak nějak nic nedělo. Byla jsem každý den s holkama venku. Každý den jsem si psala a volala s klukama atd. Zítra mají přiletět kluci. Už se na ně noc těším. Musím jim ještě něco koupit, ale asi to nebudu hrotit a koupím jim bombóny.

Po obědě jsem šla zase s holkama ven se koupat. Blbly jsme tam asi tři hodiny a pak jsme si šli dát věci domů. Holky byly tak hodný, že se mnou zašli do obchodu pro ty bombóny. Vybrali jsme pár balíčků českých bombón a vzala jsme ještě dvě čokolády.  Zaplatila jsem a šli jsme. Šla jsem si to dát domů, protože s taškou plnou bombónů tady chodit nehodlám. S holkama jsem byla venku až do osmi pak jsem šla domů. Udělala jsem si večeři a šla se vysprchovat. Potom jsem šla s klukama volat. Moc jsme nevolali protože jsme to měli na videohovoru a kluci si u toho ještě balili, ale jinak dobrý. Volali jsme asi hodinu a půl a pak jsem šla už spát.

,,Už dneska, už dneska přiletí jupí'' vystřelila jsem ráno z postele a šla se nasnídat a umýt. Sice dnešek byl super den ale ještě před tím než nastane ta super část tak musí být část uklízení a vaření. Hned po snídani jsme museli jít uklízet. Pořádně jsem si uklidila pokoj abych to tu měla hezké. Připravila jsem rovnou i to kde bude spát Marcus a Martinus. Pak jsme se šli na obědvat. Po obědě jsme hned začali vařit večeři. Udělali jsme těstovinouvý salát. Doufám že jim u nás bude chutnat, protože Norská kuchyně je úplně jiná. Tam většinou mají ryby což my tady tolik nemáme, třeba my máme rybu možná tak dvakrát do roka. Oni mají jako hlavní jídlo večeři, ale my oběd. No uvidíme snad jim bude naše Česká kuchyně chutnat. Hned co jsme dovařili jsme se šli s mamkou umýt a převléct se. Letadlo přilétá ve čtyři takže my o půl druhé odhíždíme. Dnes jsem si vzala toto:

Sedli jsme do auta a jeli jsme na letiště

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Sedli jsme do auta a jeli jsme na letiště. Dala jsem si sluchátka do uší a nic nevnímala. Už se na ně moc těším. Na letiště jsme přijeli za 10 minut čtyři. Právě v čas a to jsme měli ještě zpoždění, protože na dálnici jsou kolony. Čekali jsme než někde v davu je uvidím. Uběhlo čtvrt hodiny a z davu se konečně vynořili čtyři velké postavy a jedna malá. Běžela jsem k nim kluci si mě zřejmě všimli tak se proti mě také rozeběhli. Obajli jsme se. Marcus mě hned políbil a Martinus mi dal pusu na tvář. Martinusovi jsem pusu oplatila a objala ho a pak i Marcuse. Šla jsem se ještě přivítat s Anne, Erikem a Emmou. Když mě Emma viděla že jdu zpátky za nima rozběhla se a skočila mi kolem krku. Objala jsem jí. Nechtěla se mě pustit tak jsem jí nesla až k ostatním. Přivítala jsem se s Anne a Erikem.
,,Tý se už jen tak nezbavíš'' zasmál se Martinus.
Jen jsem mávla rukou. Ano po chvíli ze mě slezla, protože si musela vzít své věci. Pomohli jsme jim z věcmi. Museli si na letišti půjčit auto, protože k nám by se už nevešli. Vše se naložilo do auta a jeli jsme. Já si sedla do auta k Marcusovi a Martinusovi a Emma si sedla k nám. Celou cestu jsme si povídali a kluci se kochali krásou Česka.
,,Konečně doma'' řekla jsem kdYž jsme dojeli před náš dům.
,,Máte hezký dům'' řekl Erik.
,,Děkujeme'' odpověděla jsem mu a vylezla z auta. Vytáhli jsme všechny tašky z auta a šli jsme směrem ke dveřím. Otevřeli jsme dveře a vešli dovnitř. Kluky jsem zavedla hned do pokoje, aby si sem mohli dát své věci.
,,Máte to tu moc hezké'' řekl Marcus.
,,Děkujem'' řekla jsem.
,,A máš moc hezký pokoj takový jednoduchý'' řekl Martinus.
,,Děkuju ten jsem si zařizovala sama'' odpověděla jsem.
,,Vážně tak to jsi dobrá máš hezký vkuz,, řekli kluci a šli si trochu vybalit. Dala jsem jim ty bombóny a oni mi také něco přivezli. Podali mi tašku a v tom byla......jejich mikina Dance with you jako vážně. Hned jsem je objala a oblékla jsem si jí.
,,Sluší ti to'' řekl Marcus
Jen jsem přikývla. Musela jsem si mikinu sundat, protože bylo strašné teplo. Šli jsme do kuchyně, protože byla už večeře. Po večeři jsme šli do pokoje.
,,Nechcete se jít projít'' zeptala jsem se jich.
,,Jasně můžeme'' řekli mi kluci a šli jsme.
Vzala jsem je na náměstí a pak ke kostelu. U kostela jsme se koukali na krásný západ slunce udělali jsme pár fotek a pak šli domů. Doma jsme se vysprchovali a šli se koukat na televizi. Potom jsme šli spát Marcus spí se mnou v posteli a Martinus na vaku vedle. Ještě chvíli jsme si povídali a pak už jsem jen upadla do říše snů.

I'm going after you...[M&M]✔ (KOREKCE)Kde žijí příběhy. Začni objevovat