Koncert...

165 8 0
                                    

Ráno jsem se probudila v Marcusově objetí. Byl tak roztomilý když spal. Chvíli jsem se na něj koukala. Ale pak se bohužel probudil. Vtáhl si mě do objetí a políbil mě.
,,Dobré ráno'' řekla jsem.
,,Dobré ráno'' odpověděl mi. Chvíli si hrál s mými vlasy ale pak jsme už museli vstávat, protože dnes mají kluci konvert v Oslu. Převlékli jsme se a šli dolů do kuchyně.
,,Dobré ráno'' řekli jsem všem.
,,Dobré ráno'' odpověděli nám.
Dali jsme si snídani a pak si šli kluci zabalit něco na koncert. Najednou zazvonil zvonek.
,,Em mohla by si prosím otevřít'' křikla na mě Anne.
Šla jsem ke dveřím a otevřela je ale byla bych radši kdybych je nemusela otevřít já.
,,Ou je doma Martinus'' stála tam Charlota a ani nepozdravila. Ani jsem nestihla nic říct a už se zamnou objevil Martinus.
,,Ahoj Charlot'' řekl a šel k ní objal jí a políbil jí. Když se odtáhl hodila na mě úšklebek.
,,Jo já ti to zapoměl říct Charlota jede s námi na koncert''
,,No děkuju že jsi mi to aspoň řekl'' řekla jsem a odešla za Marcusem.
,,Co je'' zeptal se mě když jsem přišla do pokoje.
,,Charlota jede taky na koncert''
,,Cože to si snad děláš srandu''
,,Ne nedělám zrovna přišla''
,,No jo co naděláš''
,,No právě že nic''
Dál jsme to už neřešili a pomohla jsem Marcusovi sbalit. Všechno jsme sbalili, nasedli do auta a jeli jsme do Osla. Cestou jsme měli všichni sluchátka a poslouchali jsme písničky. Nejdřív jsme jeli na hotel, kde budeme ubytování. Bohužel jsme museli být na pokoji s Charlotou a Martinusem. Vybalili jsme si a šli jsme na oběd. Objednali jsme si pizzu. Ve tři měli kluci koncert, takže jsme tam museli být dvě hodiny před tím. Když jsme vše dojedli, zaplatili jsme a šli jsme spátky na hotel kde jsme se převlékli. Vzala jsem kraťasi,tričko a košili.

,,Moc ti to sluší'' řekl mi Marcus když jsem vyšla s koupelny

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Moc ti to sluší'' řekl mi Marcus když jsem vyšla s koupelny.
,,Děkuju ty taky nejsi k zahození'' řekla jsem a začala se smát. Martinus se k nám přidal ale Charlota ne. Nasedli jsme do auta a jeli jsme k budově kdy se má konat koncert. Když jsme přijížděli k budově tak jsme slyšeli řev fanynek.
,,A to jste ještě neohluchli'' řekla jsem jim s úsměvem.
,,No zatím myslím že ne'' odpověděl mi Martinus. Všichni jsme se zasmáli. Pak se otevřeli dveře a my jsme začali postupně vystupovat z auta. Fanynky šíleli docela jsem byla ráda kdYž se konečně za námi zavřeli dveře té budovi. Kluci se šli hned rozespívat. Sedla jsem si tam nakraj pódia a poslouchala je. Potom jsme už museli do zákulisí, protože už začali pouštět fanynky. Pomalu se celá aréna začala plnit. Pak to konečně začalo. Ještě než odešli tak jsem je objala a oni vyběhli na pódium. Koncert začali písničkou One more second. Když skončili písničku tak se šli rychle převléknout a pak zase rychle vyběhli na pódium. Asi v polovině koncertu na mě zavolala Charlota. Ani nevím proč ale šla jsem za ní. Došli jsme do nějaké uličky kde kromě nás byla jenom velká skříň s nějakými krabicemi nahoře.
,,Nevišlo ti to co'' řekla mi a pomalu se přibližovala ke mě.
,,Co'' vyhrkla jsem ze sebe.
,,Myslela sis že když to všechno řekneš Martinusovi že ti všechno uvěří. Prosím tě jsi tak najivní tobě už by totiž nevěřil nic mám ho totiž omotaného kolem prstu.''
,,Proč to vůbec děláš stojí ti to zato''
,,Proč kvůli slávě máš vidět všechny holky jak se tvářili když jsem jim řekla že chodím s Martinusem Gunnarsenem žárlili byl to úžasný pocit ale vlastně ty to určitě taky znáš.''
,,Ne neznám já se tím nechlubím u mě to ví jenom tři holky jinak nikdo.''
,,Ale prosím tě nepovídej ''
,,Vážně já se s tím nepotřebuji chlubit já totiž Marcuse nemám ráda proto že je slavný ale miluji ho takový jaký. I kdyby byl úplně normální kluk tak ho budu milovat stejně. Víš tohle je láska ale to co ty provádíš s Martinusem žádná láska neni. Chceš jenom získat slávu ale přitom ubližuješ lidem kolem sebe. Jak myslíš že ti to takhle dlouho vydrží. Do té doby než si najdeš někoho jiného aby si i jeho mohla využívat? Nebo než Martinusovi konečně blikne v hlavě a uvědomí si to?''

V tom ale najednou ke mě přistoupila a kopla mě do břicha. Nečekala jsem to a tak jsem upadla. Když jsem ležela na zemi začala do mě kopat. Nešlo mi vůbec se zvednout. Pak na chvíli přestala a já měla šanci se zvednout. Zvedla jsem se a postavila se na nohy. Nestačila ani nic říct a už do mě strčila a narazila jsem do skříně. Byla to teda pěkná šlupka. Ale najednou na mě spadli ty krabice dál si už nic nepamatuji. Byla tma.

Z pohledu třetí osoby
Když jsem dokončila svou práci tak jsem rychle utekla pryč nemohla jsem tu zůstat tak jsem běžela na hotel. Bohužel mě ale přistihla Anne,která šla zrovna kolem. Rychle jsem se zvedla a utekla. Anne běžela k Emě.

Když jsem tam Emu viděla pod hromadou krabic rychle jsem vzala telefon a vytočila číslo na záchranku. Než přijela záchranka tak ke mě přiběhla Emma. RYchle to běžela říct otci a jejím rodičům. Všichni rychle přiběhl. Řekla jsem jim že s ní pojedu do nemocnice že záchranka tu bude co by dub. Řekla jsem jim vše co jsem tu viděla. Nepochybně to všechno zavinila Charlota. Už od začátku se mi moc nelíbila. Když přijela záchranka naložili Emu do auta. Jela jsem s nimi a vzala jsem pro jistotu i Emmu.A jeli jsme do nemocnice. Její rodiče jeli za námi autem.

,,Kde jsou holky'' řekl Marcus když se šli převléct.
,,Ema je v nemocnici'' odpověděl jim Erik.
,,Co že co se jí stalo'' vyhrkl ze sebe Marcus.
,,Charlota jí tu zbyla'' řekl jednoduše Erik.
,,Co'' v najednou vyhrkl ze sebe Martinus.
,,Já tě snad zabiju proč si nás tenkrát neposlouchal kdyby si nás poslechl tak by se nic takového nemuselo stát'' řekl Marcus a chtěl dát Martinusovi facku.
,,Hej hej kluci teď musíte dokončit koncert''
,,Nemůžu dokončit koncert vždyť Ema je v nemocnici''
,,Neboj ona to zvládne je tam s ní mamka, Emma a její rodiče. Vy teď hlavně musíte dokončit koncert'' řekl Erik a popohnal kluky k pódiu. Ač neradi tam vběhli a začali zpívat.
Po koncertě ještě museli na autogramiádu. Když všechno konečně skončilo rychle nasedli do auta a jeli směrem k nemocnici.

I'm going after you...[M&M]✔ (KOREKCE)Kde žijí příběhy. Začni objevovat