Ráno jsem se probudila v Marcusově objetí. Dneska jsme se vzbudili brzo, protože jedeme lyžovat. Vstali jsme a šli jsme na snídani.
,,Dobré ráno'' zastavil mě na chodbě Martinus.
,,Dobré ráno'' odpověděla jsem mu.
,,Už je všechno dobrý'' zeptal se mě.
,,Jo všechno je v pohodě'' odpověděla jsem mu a šla do kuchyně. Po snídani jsme si šli zabalit. Všechny tašky jsme naložili do auta a jeli jsme. S klukama jsme měli sluchátka a poslouchali jsme písničky. Jeli jsme asi hodinu. Dojeli jsme k nějakýmu penzionu. Všechny tašky jsme si odnesli do pokoje. Měli jsme dva pokoje. V jednom byli rodiče a v druhém jsme byli my. Zabrali jsme si postele a šli si vybalit věci. Pak jsme šli lyžovat. Šli jsme do půjčovny abychom si všechno půjčili. Marcus mě přemluvil abych si půjčila snowboard že mě na tom naučí. I tak jsem to chtěla zkusit tak jsem si ho na konec půjčila. Nasadili jsme si helmy, brýle a rukavice a mohli jsme vyjet. No byla to celkem sranda nějak jsem se dobelhala k vleku. Na vleku jsem jela s klukama. Celou cestu mě poučovali jak mám vystoupit. Vystoupila jsem naštěstí dobře ale teď přišla ta horší část sjet ten kopec, který byl o dost prudčí než v Česku. Na lyžích klidně ale na snowboardu. Nazula jsem se do snowboardu a zkusila se postavit. Marcus mě chytil za ruku a ukázal mi co mám dělat. Zkoušela jsem to zopakovat. Nakonec jsem to nějak sjela sice asi s miliónem pádu ale sjela. Bavilo mě to. Nakonec jsem si ten kopec ,,sjela'' pětkrát za celý čtyři hodiny co jsme tady byli. Pak jsme si sundali a lyže a snowboardy a šli jsme k hotelu. Převlíkly se a šli jsme na večeři. Dala jsem si pizzu a kluci taky. Po večeři jsme šli na pokoj abychom si odpočinuli. Rodiče šli potom večer do restaurace. My jsme zůstali na pokoji a hráli jsme hry. Potom jsme se šli koukat na film. Když to skončilo tak jsme šli spát.,,Vstávej'' říkal mi někdo. Podle hlasu jsem poznala že to je Marcus ale ignorovala jsem to.
,,Musíme na snídani jinak nám zavřou'' řekl po chvíli když viděl že neodpovídám. Jen jsem se otočila a spala dál. Najednou mě ale někdo políbil.
,,No jo už jdu'' řekla jsem a začala se hrabat z postele. Šla jsem do koupelny se umýt a převléct. Po snídani jsme šli zase lyžovat. Během lyžování jsme si dali přestávku na oběd. Po obědě jsme lyžovali asi tři hodinu. Pak už jsme byli unavený tak jsme šli na pokoj. Převlékli jsme se a odpočívali jsme. Povídali jsme si o různých věcech. Nakonec jsme došli i k Martinusovi a Charlotě. Zeptala jsem se na to já docela mě to zajímalo. Pak už jsme museli jít na večeři. Po večeři jsem tam s Marcusem chvíli s rodičema zůstala, protože Martinus volal s Charlotou a brácha s Emmou měli rozehranou hru tak jí šli dohrát. Chvíli jsme tam seděli a pak šli na pokoj. Martinus tam ještě nebyl.
,,Telefonuje s ní nějak dlouho'' řekla jsem najednou.
,,No jo co s tím naděláš'' odpověděl mi Marcus. Po chvíli konečně přišel. Sedli jsme si na postel a koukali se na nějaký film. Asi jsem usnula, protože jsem cítila jak mě někdo nese do svý postele. Poznala jsem že to byl Marcus. Políbila jsem ho a znovu jsem usnula.
ČTEŠ
I'm going after you...[M&M]✔ (KOREKCE)
FanfictionJmenuji se Ema a je mi 15 let. Bydlím v České Republice. Budu vám vyprávět úplně obyčejný příběh, který se stal úplně obyčejné dívce, která si šla za svým snem. Příběh o tom jak jsem poznala M&M❤