Ráno jsem se probudila v Marcusově objetí. Pomalu jsem vstala abych kluky nevzbudila a šla jsem se umýt a udělat snídani. Snídani jsem udělala ve švédském stylu. Nakrájela jsem zeleninu, salám, sýr a vše dala na talíř. Na další talíř jsem dala housky a chleba. Udělala jsem vodu s citrónem a dokonalá snídaně byla na stole. Když se všichni vzbudili tak se divili, co to je a já jen opřená o dveře každému říkala ,,Udělala jsem vám snídani'' Kluci vylezli z postele až jako poslední. Všichni jsme se najedli a pak jsme si všichni sedli do obýváku a koukali na televizi. Já a Anne jsme pomáhali mamce v kuchyni. Chceme jim uvařit tradiční českou kuchyni takže dneska bude svíčková, zítra bude kuře a pozítří bude knedlo,zelo,vepřo a popozítří bude guláš. Snad jim naše kuchyně bude chutnat. Než se omáčka dodělala tak jsem prostřela na stole. Po obědě jsme si šli do svého pokoje všichni tři jsme si lehli na postel a koukali do mobilu.
,,Em dneska se jedeme koupat na koupaliště zabalte si plavky a osušky'' volala na mě mamka.
,,Jupí'' hned jsem to klukům řekla a šli jsme si zabalit. Jeli jsme na koupaliště a roztáhli jsme si osušky a šli jsme do vody. Plavali jsme, skákali jsme, opalovali jsme se, fotili jsme selfíčka, natočili jsme musically. Blbli jsme tam tři hodiny a pak jsme jeli domů. Doma jsme se navečeřeli a v sedm jsme šli zase na procházku. KdYž jsme přišli tak jsem se šla umýt a kluci šli hned po mě. Pak jsme se šli koukat na televizi.
,,Budeme koukat na horor'' zeptal se Martinus.
,,Víš jak to dopadlo minule'' odpověděla jsem mu.
,,Neboj to zvládneš a jsme tu my'' řekl Marcus.
,,Tak dobře'' řekla jsem a kluci něco vybrali. Sedli jsme si na postel a šli se koukat. Musím říct, že tohle bylo horší než ten, na který jsme se koukali v Norsku. Když jsme to dokoukali šli jsme si vyčistit zuby.
,,Jo a nemáte někde místo na spaní mě se na tom vaku špatně spí'' řekl Martinus.
,,No už tady žádná postel volná neni ale můžeš jít k nám sem se ještě vejdeš jestli to teda Marcusovi nevadí'' řekla jsem mu.
,,Ne nevadí'' řekl Marcus.
,,Díky'' řekl Martinus a zalezl k nám do postele.
Ještě jsme si chvíli povídali a pak jsme šli spát.Ráno jsme se probudila mezi klukama. Vzbudila jsem se asi v sedm takže jsem ještě usnula. Když jsem se vzbudila tak tam kluci už nebyli. Šla jsem do kuchyně, kde už byla udělaná snídaně.
,,Dobré ráno'' řekla jsem a všichni mi odpověděli. Nasnídala jsem se a šla jsem se převléct.
,,Co dneska budeme dělat'' vešel do pokoje Marcus a obejmul mě.
,,Nevím ale můžeme se jít koupat k rybníku'' řekla jsem mu a dala jsem mu pusu.
,,Dobře to bude super'' řekl a pusu mi oplatil a šel se taky převléct. Zachvili přišel Martinus a obejmul mě. Objala jsem ho a odešla aby se mohli v klidu převlíknout. Do oběda jsme nic nedělali. Po obědě jsme si na chvíli lehli a pak jsme si vzali plavky, ručník a šli jsme k rybníku. Vzali jsme i bráchu a Emmu. Blbli jsme ve vodě, skákali z mola a zase fotili selfie a naročili jsme musically. Byli jsme tam do čtyř a pak jsme šli domů. Cestou jsme se ještě zastavili na hřišti. Sedli jsme si na lavičku a brácha s Emmou si šli hrát. Byli jsme tam asi půl hodiny. Domů jsme přišli v pět šli jsme si vybalit a pověsit mokrý věci na šnůru. Dali jsme si večeři a šli si sednout k televizi. Večer jsme šli zase na procházku. Když jsme se vrátili šli jsme se umýt a pak jsme si šli lehnout. Povídali jsme si a pak jsme šli spát.
ČTEŠ
I'm going after you...[M&M]✔ (KOREKCE)
FanfictionJmenuji se Ema a je mi 15 let. Bydlím v České Republice. Budu vám vyprávět úplně obyčejný příběh, který se stal úplně obyčejné dívce, která si šla za svým snem. Příběh o tom jak jsem poznala M&M❤