Letíme domů...

178 11 0
                                    

Ráno jsem se probudila v Marcusově objetí. Vstala jsem a šla se umýt a převléct se. Pak vstali i kluci a šli jsme na snídani. Po snídani jsem si šla zabalit, protože dneska letíme domů.
Najednou se objevil Martinus ve dveřích a řekl:
,,Hele nešli bychom se ještě teď naposledy projít. Já vím že jsme ti to včera slíbil a nepřišel jsem tak nepůjdeme ještě teď.''
,,Jasně můžeme jít zabaleno už mám'' řekla jsem a šla se obléknout. Obuli jsme si boty a šli jsme. Já s Marcusem ruku v ruce a Martinus šel až za námi. Ani nevím proč. Zastavila jsem a počkali jsme na něj. KdYž přišel chytla jsem ho za ruku a šli jsme jako spokojená trojka jako jsme chodili dřív než začal chodit s Charlotou. V tu chvíli jsem si neuvědomila že má Martinus holku ale jemu to očividně taky nevadilo. Zastavili jsme se v parku. Udělali jsme pár selfíček, pár andílků ve sněhu a pak vypukla koulovačka. Celý promočený jsme se vratili domů. Převlíkli jsme se a šli na oběd. Po obědě šli do pokoje. Lehli jsme si na postel a povídali si. Potom jsem se šla do kuchyně napít. Najednou někdo zazvonil. Byla jsem nejblíž tak jsem šla otevřít. Za dveřmi stála Charlota. Ani mě nepozdravila a ptala se jestli je doma Martinus. Řekla jsem že jo a zavolala jsem ho. Martinus byl bleskurychle dole když jsem mu řekla že je tam Charlota. Jen jsem viděla jak ho objala a políbila ho.
,,Ahoj nešel by si semnou ven'' zeptala se ho Charlota.
,,Ne promiň ale dneska Em odlétá takže jedeme na letiště ale když tak potom'' odpověděl jí Martinus. Byla jsem ráda že odmítl a radši pojede semnou na letiště.
,,Ou aha dobře tak kdyžtak potom'' řekla naštvaně Charlota a odešla. Martinus zavřel dveře a šel do pokoje. Šla jsme taky do pokoje převlékla jsem se, protože už jsme jeli. Vzala jsem si červenou košili a černé džíny.

Odnesli jsme všechny tašky do auta a jeli jsme. Cestou jsme si s klukama povídali. Když jsme přijeli na letiště tak jsme všechny tašky vytáhli s auta a šli jsme ke vstupu na letiště. Koupili jsme si letenky a teď následovalo dlouhé loučení. Objala jsem kluky a oni mi to oplatili. Marcus mě políbil a Martinus mi dal pusu na tvář. Pak jsem se šla rozloučit s Emmou a s  jejich rodiči. Potom jsme už museli nastoupit. Naposledy jsme se objali a šli jsme směrem k letadlu. V letadle jsem si dala sluchátka a usnula jsem. Když jsme přistáli tak jsme všechny tašky nanosili do našeho auta,které nám kupodivu nikdo neukradl a vyjeli jsme. Cestou jsme si dali večeři a jeli jsme domů. Doma jsme si všechno vybalili a dali do pračky. Šla jsem se najíst a vykoupat. Zalezla jsem si do obýváku pod deku a koukala jsem se na televizi. Moc jsem se ale nekoukala, protože jsem si psala s klukama. Už jsem byla ospalá tak jsem se přesunula do pokoje. Ještě chvíli jsem si s nimi psala a pak jsem se ponořila do říše snů.

I'm going after you...[M&M]✔ (KOREKCE)Kde žijí příběhy. Začni objevovat