Letí zpátky do Norska....

215 11 0
                                    

Ráno jsem se probudila v devět. Kluci byli hrozně roztomilí když spali. Chvíli jsem na ně koukala a pak jsem se šla umýt a nasnídat.
,,Dneska pojedeme do pekla'' řekla mi mamka.
,,Dobře tam je to hezký'' řekla jsem jí a šla jsem vzbudit kluky.
Polechtala jsem je na chodidlech. Byla sranda je pozorovat jak najednou vystřelili z postele. Objala jsem je a popřála jsem jim Dobré ráno. Objetí mi oplatili a šli se převléct.
,,Dneska pojedeme do pekla'' řekla jsem jim.
,,Do pekla?'' Zeptal se Martinus.
,,No do pekla kousek od tud je peklo a je to tam moc hezký''
,,Aha'' řekl Marcus a šli se nasnídat.
Po snídani jsem šla pomoct s vařením. Po obědě jsme si šli lehnout. Všichni tři jsme se koukali do mobilu. Pak jsme se šli připravit, protože jsme jeli do toho pekla. Hned jak jsme tam vstoupili tak se jim to líbilo. Musím říct mě se to tu taky velmi líbí už jsem tady jednou byla je to tu moc hezké všude ruční práce. Emma se trochu bála, ale byla velmi statečná. Celou cestu se mě a Martinuse držela za ruku. KdYž jsme vyšli ven tak jsme se ještě koukli ven. Venku to měli taky moc hezký a pak jsme jeli domů. Když jsme přijeli domů tak jsem pomáhala klukům trochu balit, protože zítra už odlétají. Škoda, že tu nemůžou být dýl, ale rodiče říkali že sem zase někdy přiletí, a že my zase k nim. Po večeři jsme šli na naší poslední společnou procházku za tento týden. Byla to asi ta nejlepší procházka. Šli jsme zase ke kostelu a povídali. Řekli jsme si snad úplně všechno. Domů jsme se vrátili až v deset. Hned jsme se šli vysprchovat a spát, protože ráno brzo vstáváme, protože jim chceme ještě ukázala trochu Prahu.

Ráno jsme museli vstávat docela brzo. Umyli jsme se, nasnídali jsme se a šli se obléknout dnes jsem si na sebe vzala toto:

 Umyli jsme se, nasnídali jsme se a šli se obléknout dnes jsem si na sebe vzala toto:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Kluci si pobalili ještě poslední věci, vše se nanosilo do auta a jeli jsme. Sedla jsem si zase k nim do auta a Emma byla v našem. Po cestě jsme si povídali. Pak jsme někde zastavili na oběd. Najedli jsme se a vyrazili jsme znovu na cestu. Konečně se přijeli do Prahy. Máme tři hodiny do té doby než odletí. Šli jsme si prohlédnout Prahu. Šli jsme na náměstí na Petřínskou rozhlednu atd. Potom už jsme bohužel museli jet na letiště. Na letišti se vyndali všechny věci z auta a pokračovalo dlouhý loučení. Objímali jsme se jako bychom se loučili navždy. Marcus mě políbil a já ho objala. Potom jsem objala Martinuse a dala mu pusu na tvář. Pak jsem se šla ještě rozloučit s Anne,Erikem a Emmou. Emma mi skočila kolem krku a dala mi pusu na tvář. Pusu jsem jí oplatila a pustila jí na zem.
,,Napište až budete v Norsku'' řekla jsem jim na rozloučenou.
,,Jo napíšeme'' odpověděli mi.
,,Ahoj''

Jeli jsme domů celou cestu jsem měla sluchátka v uších a spala, protože jsem byla unavená. Doma jsme se šla rovnou vykoupat a navečeřet se. Pak mi přišla zpráva od kluků. Ještě asi hodinu jsem si s nima psala a pak jsem šla spát.

I'm going after you...[M&M]✔ (KOREKCE)Kde žijí příběhy. Začni objevovat