Ráno jsem se probudila v Marcusově objetí. Byl takhle z blízka ještě hezčí. Vlasy mu padaly do tváře.
,,Co na mě tak koukáš'' řekl najednou Marcus a otevřel oči. Lekla jsem se takže jsem sebou cukla.
,,Já nevím jen jsem se koukla'' odpověděla jsem. Nevěděla jsem,co mám říct. Po chvíli jsem se zvedla a šla do koupelny. Po cestě jsem pozdravila Martinuse, Emmu a bráchu.
,,Tak co jak ses vyspala nebála ses'' řekl s úsměvem Martinus.
,,Hahaha'' řekla jsem mu a zašla do koupelny. Volali nás dolů na snídani. Rychle jsem si udělala něco s vlasy a šla jsem dolů. Sedla jsem si mezi kluky tam bylo totiž jediný místo volný. Snídaně byla výborná měli jsme omeletu z vajec a domácí chleba. Po snídani jsem se šla převlíct, protože jsem to předtím nestihla. Do oběda jsme dělali kraviny. Byla i polštářová bitva. Pořád jsme se smáli a smáli. Potom jsme se konečně uklidnili a padli vyčerpáním na postel. Kluci si tam něco šuškali ale neslyšela jsem je a hlavně to bylo norsky, takže bych jim stejně nerozuměla. Najednou se ke mě otočili a začali mě strašně lechtat.
Pištěla jsem,, Dost kluci už ne'' ale oni nepřestávali. Po chvíli mě konečně pustili. Zůstala jsem ležet, protože s toho všeho mě bolelo břicho s toho smíchu i lechtání. Po chvíli jsem si sedla ,,co to jako mělo bejt?''
,,Nic sranda'' odpověděl Martinus.
,,No možná tak pro vás'' řekla jsem s úsměvem.
,,Chceš druhý kolo'' řekl Marcus
,,Nee už ne'' řekla jsem a chytla si břicho.
,,Dobře'' řekli oba.
Chvíli jsme tam seděli a povídali si. Pak nás už zavolali na oběd. K obědu jsme měli rybu. Po obědě jsme si šli lehnout do pokoje odpočívat.
,,Nechtěla by ses jít projít a ukázat Trofors?'' Zeptal se mě Marcus.
,,Jasně chtěla bych to tu vidět, protože hned jak jsme přijížděli tak to tu bylo krásný'' odpověděla jsem.
,,Tak půjdeme''
,,Jojo půjdeme''
Šli jsme pro Martinuse.
,,Martinusi jdeš s námi'' zeptal se ho Marcus.
,,Kam jdete'' zeptal se ho Martinus.
,,Jdeme se projít'' odpověděl Marcus.
,,Tak dobře'' odpověděl Martinus a šli jsme. Venku bylo nádherně svítilo sluníčko a nebe bez mráčku. Byla sice větší zima než u nás v Česku, ale to je jasný jsme přeci v Norsku. Ukázali mi to tady snad úplně celý. Bylo to tu moc krásný, ale hlavně ten výhled, ten výhled byl k nezaplacení. Lesy a za lesem šli vidět hory. Bylo to nádherný. Došli jsme do parku a sedli jsme si na lavičku a povídali si. Martinus pochvíli musel odejít. Prý na něj nemáme čekat a máme jít pak hned domů. Seděli jsme tam a povídali si, pak bylo chvíli ticho. Marcus se přisunul ke mě blíž. Otočila jsem se na něj a on mě políbil. Potom se odtáhl.
,,Promiň ale já tě pořád miluju a nemohl jsem to vydržet''
Nevěděla jsem co říct tak jsem ho políbila. Když jsme se odtáhli koukal na mě nechápajícím výrazem.
,,Já tě taky miluju, předtím jsem tě odmítla jenom kvůli tomu, že bychom byli od sebe daleko a nikdy bychom se nevídali. Myslela jsem, že to bude lepší, ale lepší to nebylo bylo to spíš pořád horší a horší'' řekla jsem mu a ukápla mi slza. Zřejmě si toho všiml, slzu mi utřel a obejmul mě. Odtáhli jsme se a on mě znovu políbil. Dala jsem mu ruce kolem krku a chvíli jsme tam takhle seděli. Po chvíli jsme se rozhodli, že bychom mohli jít domů. Zvedli jsme se a ruku v ruce jsme šli směrem k jejich domu. Doma si toho všichni všimli ale jelikož o tom věděli tak nic neříkali a věnovali se dál své práci. Šli jsme nahoru do pokoje v pokoji ležel na posteli Martinus.
,,Už jste tady to vám to teda trvalo'' řekl nám. Zvedl se a viděl nás jak máme ruku v ruce.
,,No tohle chvíli vás nechám o samotě a hned se něco stane já vždycky o všechno přijdu''
S Marcusem jsme se jenom tiše usmívali.
,,Večeře'' volali na nás z kuchyně.
Po večeři jsme se koukali na nějaký film, protože horor jsem jim už předem zamítla. Po filmu jsme šli spát dala jsem Emmě a Martinusovi pusu na tvář na dobrou noc a Marcus mě políbil na dobrou noc. Všichni jsme si zalezli do svých postelí a šli jsme spát. Dnešní den byl úplně suprovej moc sem si ho užila a jsem ráda co se stalo hned mi spadl kámen ze srdce. Ještě jsem o tom chvíli přemýšlela ale pak už jsem šla spát.
ČTEŠ
I'm going after you...[M&M]✔ (KOREKCE)
FanfictionJmenuji se Ema a je mi 15 let. Bydlím v České Republice. Budu vám vyprávět úplně obyčejný příběh, který se stal úplně obyčejné dívce, která si šla za svým snem. Příběh o tom jak jsem poznala M&M❤