O půl roku později...

190 9 0
                                    

O půl roku později....

Dnes jsou to dva roky co jsme spolu s Marcusem.
,,Dobré ráno'' vešel do pokoje Marcus s kyticí růží. Podal mi je a políbil mě. Pak se otočil a podal mi snídani.
,,Juj snídaně do postele'' vypískla jsem a objala ho.
,,Miluju tě'' zašeptal mi do ucha.
,,Já tebe taky'' řekla jsem a přitáhla si ho ještě blíž k sobě. Vstala jsem a podala mu můj dárek.
,,Paní Em to je krásný'' vyhrkl ze sebe a objal mě. Co víc si můžu přát skvělého kluka, který mě miluje a já miluju jeho. Mám pro tebe ještě jedno překvapení. Počkej tady a za pět minut přijď na zahradu.
,,Dobře'' řekla jsem a posadila se na postel. Vůbec nevím co zase kuje za pikle ale těším se. Když padlo pět minut tak jsem se po schodech vydala dolů na zahradu. Otevřela jsem dveře a kluci začali zpívat písničku Tohether. Oba tam klečeli, kolem byli poházený lístky růží.

Whatever I do, I do with you
Whatever I say, we're better as two
For better or worse
When it's good or when it hurts
You know it's always me and you, together
(you and me, you and me) Together
(you and me, you and me) Together

Cokoliv dělám, dělám s tebou
Cokoliv řeknu, jsme lepší ve dvou
V dobrém i zlém
Když je to dobré i když to bolí
Ty víš, že jsme vždycky já a ty spolu
(Ty a já, ty a já) spolu
(Ty a já, ty a já) spolu

Neudržela jsen slzy a začala brečet. Když kluci dozpívali rozeběhla jsem se k nim a objala je. Marcuse jsem políbila.
,,Zůstaneme spolu navždy'' zašeptal mi do ucha.
,,Ano všichni zůstaneme spolu navždy'' vykřikla jsem se a slzy se mi hrnuli z očí.

Navždy, navždy....
TOGETHER...

I'm going after you...[M&M]✔ (KOREKCE)Kde žijí příběhy. Začni objevovat