1.a 2. den v Česku...

181 12 0
                                    

Ráno jsem se probudila až v jedenáct. Kluci už tam nebyli. Převlékla jsem se a šla do kuchyně. Už to tam vonělo. Všem jsem popřála Dobré ráno a sedla si k nim na sedačku. Koukali jsme se na televizi a za chvíli byl oběd. Šla jsem aspoň prostřít stůl. Po obědě jsme si šli lehnout do postele.
,,Pojedeme do bazénu běžte si zabalit'' křikla na nás mamka z obýváku.
,,Dobře'' řekla jsem to klukům a šli si zabalit plavky a osušky. Nasedli jsme do auta a vyjeli jsme. Cesta trvá asi půl hodiny. V bazéně jsme se dost vyblbli. Když jsme se vrátili domů tak jsme šli s mamkou a Anne připravit večeři. Udělali jsme si tortili se směsí. Po večeři jsme se šli projít. Tentokrát šla s námi i Emma. Venku jsme byli asi do devíti, ještě jsme šli na hřiště, protože Emma tam strašně chtěla. Když jsme se vrátili tak jsme se šli všichni vykoupat. V televizi nic nedávali tak jsme si zalezli do postele a pustili si něco na noťasu.
,,Tak něco vyberte'' řekla jsme klukům.
Martinus tam našel nějaký horor.
,,No jo co jinýho jsem měla čekat'' zasmála jsem se.
Vybral docela strašidelný horor takže jsem se hodně lekala. Kluci si toho všimli tak se přisunuli ještě blíž než byli a objali mě. Když to skončilo vypnuli jsme notebook a zahrabali jsme do peřin. Chvíli jsme si povídali a pak jsme šli spát. Jelikož vždy po hororu sama neusnu tak si mě Marcus přitáhl blíž a přehodil si ruku pře ze mě. Nakonec jsem usnula v Marcusově objetí.

Ráno jsem se probudila v Marcusově objetí. Kluci ještě spali. Byli tak roztomilý že jsem si je musela vyfotit. Pomalu jsme vylezla z postele a převlékla se a šla jsem do kuchyně se nasnídat. Všichni už tam byli. Udělala jsem si snídani a sedla si do obýváku. Během chvíle přišli i kluci. Šla jsem mamce pomoct s obědem. Po obědě jsme šli do pokoje. Lehli jsme si na postel a povídali si. Najednou vypukla polštářová bitva. Po chvíli se k nám přidala Emma a brácha. Mlátili jsme do sebe polštáři hlava nehlava. Asi po čtvrt hodině nás vyrušili rodiče.
,,Převlékněte se  a pojedeme do Cityparku.''
Nechali jsme po sobě házet polštáře a šli se trochu upravit. No hlavně já protože jsem byla celá rozcuchaná. Upravili ksme se a nasedli jsme do auta. Když jsme tam přijeli šli jsme nakupovat. Máme ještě tři hodiny než začne kino. Šli jsme do pár obchodů. Moc věci jsme si nekoupili ale aspoň něco. Kluci si taky něco koupili. Pak jsme šli na kino. Když to skončilo tak jsme si tam dali ještě večeří a pak jsme jeli domů. Když jsme přijeli tak jsme se šli ještě projít. Vzali jsme i Emmu a bráchu a šli jsme na hřiště.  Chvíli jsme tam byli a pak jsme se šli projít. Odvedli jsme domů Emmu a bráchu a šli jsme. Venku jsme byli asi do desíti. Šli jsme si sednout ke kostelu. Rádi se procházíme takhle večer. Když jsme se vrátili domů tak jsme se šli vykoupat. Potom jsme si zalezli do postele a pustili si nějaký film. Když to skončilo vypnuli jsme televizi a zahrabali jsme se do peřin. Chvíli jsme si ještě povídali a potom jsme upadli do říše snů.

I'm going after you...[M&M]✔ (KOREKCE)Kde žijí příběhy. Začni objevovat