Ráno jsem se probudila okolo sedmý hodiny. Ani nevím proč tak brzo. Zkoušela jsem usnout ale nešlo to. Vzala jsem si do ruky mobil a projela jsem instagram, facebook a musically. Položila jsem mobil a šla potichu do koupelny, protože ještě všichni spali. Umyla jsem se a šla do pokoje, kde jsem se převlékla. Sedla jsem si na postel a koukla jsem se kolik je hodin. Bylo půl devátý. Šla jsem si sednout k Marcusovi k posteli. Byl tam roztomilý když spal. Chvíli jsem tam takhle seděla a najednou mi obmotal ruce kolem pasu a přitáhl si mě k sobě a políbil mě.
,,Dobré ráno'' řekl mi.
,,Dobré ráno'' odpověděla jsem a lehla si vedle něj. Chvíli jsme tam leželi a potom se zvedl a šel do koupelny. Potom jsme šli dolů na snídani. Martinus a brácha už tam byli.
,,Dobré ráno'' řekli jsme s Marcusem najednou. Sedli jsme si a začali jíst. Za chvíli tam přišli i rodiče a oznámili nám, že dnes jedeme na výlet.
,,To je super a kam jedeme?'' Zeptali jsme se všichni najednou.
,,Překvapení'' řekli nám.
Dojedli jsem a šli jsme do pokoje se připravit. Když jsme byli připravený tak jsme nasedli do auta a jeli jsme. S klukama jsem si celou cestu povídala. S klukama se strašně dobře povídá. Můžu jim říct snad úplně všechno, rádi mě vyslechnou jsou prostě super. Asi po hodině jsme přijeli na místo. Bylo nějaké údolí, kde byli hory a vodopády. Bylo to tu strašně krásný. Tohle v Česku nikdy neuvidím. Vyrazili jsme si to tu prohlédnout. Nafotili jsme pár fotek,selfíček. Když jsme si všechno prošli tak jsme šli na oběd. Po obědě jsme se šli projít po městě. Město bylo taky moc hezké úplně jiné než v Česku. Když jsme si město prohlédly tak jsme jeli domů. V autě jsem usnula. Vzbudila jsem se až doma když mě kluci budili že už jsme tady. Anne a moje mamka hned začali dělat večeři, Erik s mým taťkou se šli koukat na fotbal a my jsme šli nahoru do pokoje. Chvíli jsme si povídali a pak jsme šli na večeři. Po večeři jsme si šli s Marcusem a Martinusem projít. S Marcusem jsme šli ruku v ruce a Martinus šel až za námi. Všimla jsem si toho. Spomalila jsem a objala jsem ho a chytla ho za ruku. Podíval se na mě nechápajícím výrazem.
,,Přeci nepůjdeš za námi'' řekla jsem mu.
Usmál se a šli jsme. Venku jsme byli asi hodinu. Domů jsme se vratili v devět. Šla jsem se umít a převléct do pižama. Potom šli i kluci nejdřív šel Martinus.
,,Nevadilo ti co jsem udělala''
,,Co myslíš''
,,No jak jsem Martinuse objala a chytla ho za ruku.''
,,Ne to je dobrý''
,,Vážně no víš prostě mi bYlo divný že jde celou cestu za námi a byl tam tak sám a to že teď spolu chodíme nechci ho od nás odstrkovat chci abychom byli pořád všichni tři spolu.''
,,Mám tu nejlepší holku na světě'' řekl Marcus a políbil mě.
,,A já zase nejlepšího kluka.''
Potom Martinus přišel a Marcus se šel koupat.
,,Hele proč jsi mě dneska vzala za ruku.'' Zeptal se mě Martinus.
,,No víš nechtěla jsem aby jsi šel za námi tak sám nechci aby sis myslel že tě nějak s Marcusem odstrkujeme vůbec ne chci abychom byli všichni tři pohromadě.''
,,Děkuju'' řekl Martinus a obejmul mě.
Když se Marcus vrátil tak jsme se šli koukat na film. Bylo to strašidelný vůbec nechápu že je na to baví koukat. Když to skončilo všichni jsme šli do svÝch pokojů. Zeptala jsem se Marcuse jestli bych nemohla zase spát u něj protože zase určitě nebudu moct usnout. Marcus se na mě usmál a přikývl. Vlezla jsem si k němu do postele a v sevření jeho mohutných paží jsem usnula.Ráno jsem se vzbudila v devět. Marcus už byl vzhůru a koukal na mě. Dala jsem mu pusu a šla do koupelny se umýt a převléknout. Na chodbě jsem potkala Martinuse řekla jsem mu dobré ráno,obejmula jsem ho a dala mu pusu na tvář. Pozdrav mi oplatil s úsměvem. Potom jsme šli dolů na snídani. Po snídani jsem šla pomoct dělat oběd a kluci koukali na fotbal. Už ani nevím co bylo k obědu nepamatuju si jak se to jmenovalo mělo to docela dlouhý název ale to je jendo bylo to výborné. Po obědě jsme si šli na chvíli lehnout a pak se mě kluci zeptali jestli bych si snima nešla na zahradu kopat.Řekla jsem že jo. Obula jsem si tenisky a šli jsme. Jelikož fotbal hrát neumím tak jsme si vážně jenom kopali. Pak jsem si šla na chvíli sednout za Emmou která na nás celou dobu koukala. Kluci si začali hrát fotbal a já si povídala s Emmou. Je hrozně roztomilá a hodná. Šla jsem s Emmou skákat na trampolínu.
,,Nojo dvě Emi si hrajou spolu'' přišel tam Martinus s úsměvem. Tak se k nám připojte všichni se na sebe koukli a rázem jsme tam neskákali dvě ale bylo nás tam pět. Naštěstí nás to uneslo. Potom jsme hráli vybiku, potom jsme hráli na babu a tak dále a tak dále. Blbli jsme celý odpoledne a pak nás už zavolali na večeři. Po večeři jsme měli naplánovanou zase procházku ale začalo pršet tak jsme se s Emmou koulali na nějakou Norskou pohádku. Usnula jsem u toho a pamatuji si jen že mě Marcus nesl nahoru do pokoje a dal mě do jeho postele víc ne protože jsem hned usnula.
ČTEŠ
I'm going after you...[M&M]✔ (KOREKCE)
FanfictionJmenuji se Ema a je mi 15 let. Bydlím v České Republice. Budu vám vyprávět úplně obyčejný příběh, který se stal úplně obyčejné dívce, která si šla za svým snem. Příběh o tom jak jsem poznala M&M❤