,,Dobré ráno'' řekla jsem všem když jsem přišla do kuchyně.
,,Dobré ráno'' odpověděli mi a já si šla udělat snídani. Dneska jsem měla docela fofr. Zítra přiletí kluci takže musím uklidit pokoj,potom si musím dodělat všechny věci do školy,protože bych to potom nestíhala a ještě musím uklidit a vyplet zahradu.Až do oběda jsem uklízela. Po obědě jsem si šla lehnout. Psala jsme si s klukama. Potom jsem šla uklidit zahradu. Dala jsem si sluchátka do uší a šla jsem vyplet zahradu. Když jsem všechno dodělala padla jsem do postele. Udělala jsem si něco k večeři a zalezla jsem si do pokoje.
Mac: Ahoj Em nechceš volat
Em: Jasně
Hned mi začal zvonit mobil vzala jsem to a zapla jsem videohovor.
,,Martinus je zase s Charlotou'' zeptala jsem se Marcuse.
,,Jo musí se s ní rozloučit, protože se s ní celý týden neuvidí'' řekl dost ironickým hlasem.
,,Aha''
,,Hele připrav se na to že jí bude volat každý den'' řekl a protočil oči.
,,Jo dobře''
Asi za hodinu přišel i Martinus ale nepřišel sám. Hned za ním vykoukla Charlota.
,,Ahoj Em'' pozdravil mě Martinus.
,,Ahoj'' odpověděla jsme mu. Charlota se porozhlédla po pokoji, protože si mě asi nevšimla.
,,Ahoj Charloto'' řekla jsem.
Pohled zastavila na mobilu a konečně si mě všimla.
,,Ahoj Emo'' odpověděla mi.
,,Martinusi půjdeme teda'' řekla po chvíli Charlota.
,,Jo jasně'' řekl Martinus a začal se zvedat.
,,Tak Ahoj'' řekl mi a šel ke dveřím. Odpověděla jsme mu a on vyšel ze dveří a šel někam s Charlotou.
,,Bože to je poslední člověk kterého bych potřebovala vidět'' řekla jsem a Marcus se jenom usmál. Volali jsme ještě asi hodinu ale pak už si museli jít kluci balit takže i Charlota musela odejít. Rozloučili jsme se a položili jsme. Šla jsem se vykoupat a konečně jsem se vrhla na tu školu málem jsme na to totiž zapomněla.Všechno jsem dodělala okolo desátý hodiny. Vůbec se mi nechtělo spát tak jsem si zapnula notebook a pustila jsem si nějaký film. Film skončil kolem půlnoci. Vypla jsme notebook a šla spát. Ještě jsem rychle skoukla sociální sítě a šla jsem spát.
,,Em už stávej nestíháš'' křičela na mě mamka s kuchyně.
,,Co že proč vždyť je brzo'' řekla jsem si pro sebe a podívala jsem se na hodiny. Hned jak jsem to viděla jsem vystřelila z postele.
,,Proč jste mě nevzbudili dřív''
,,My jsme tě budili ale spala si jako zabitá'' řekl mi brácha a začal se smát.
Už nikdy nebudu takhle ponocovat řekla jsme si pro sebe. Nemělo cenu se ani převlékat a ani nic jíst, protože jsme asi za dvacet minut měli oběd. Ano bylo jedenáct. Naobědvali jsme se a šli jsme ještě něco připravit. O půl jedný jsme nasedli do auta a jeli jsme do Prahy na letiště. Dala jsem si do uší sluchátka a pozorovala jsem cestu. Když jsme přijeli na letiště tak jsme je už vyhlíželi. Měli přiletět asi tak za deset minut. Stálá jsem tam a čekala na ně. Najednou mi někdo zakryl oči. Zasmála jsem se a otočila jsem se a objala kluky. Marcus mě políbil a Martinus mi dal pusu na tvář. Všichni tři jsme se objali a pak jsem šla se přivítat s ostatními. Emma mi hned skočila kolem krku a objala mě. Objala jsem ještě Anne a Erika a vyšli jsme směrem k autu. Sedla jsem si ke klukům do auta a povídali jsme si. Když jsme dojeli domů tak jsme všechny tašky nanosili do pokoje. Kluci jsi šli vybalit a já jsem šla pomoct mamce s večeří. Po večeři jsme si šli sednout všichni do obýváku a povídali jsme si. Okolo devátý jsme si řekli že bychom se mohli jít projít. Oblékli jsme se a vyrazili jsme. Šli jsme všude možně. Když jsme se vrátili šli jsme se vysprchovat. První šel Marcus a po něm šel Martinus.
,,Tak kdy mu to řekněme'' řekl hned jak Martinus zašel do dveří.
,,Nevím ale dneska ještě ne'' odpověděla jsem mu.
,,Dobře'' odpověděl a něco hledal v tašce.
Zachvíli přišel i Martinus. Po Martinusovi jsem šla já. Když jsem se vrátila do pokoje a otevřela jsem dveře myslela jsem že se rozbrečím. Před postelí stáli kluci a hned jak jsem otevřela dveře začali zpívat First kiss. Já jsem vám to vlastně neřekla ale za týden mám narozeniny.Když to dozpívali běžela jsem k nim a objala je oboum jsem dala pusu na tvář. Usmáli se a naráz řekli
,,Všechno nejlepší''
,,Děkuju moc děkuju'' řekla jsem a objala je. Když jsme se odtáhli dali mi do ruky balíček.
,,Děkuju ale nemuseli ste mi nic kupovat'' řekla jsem a balíček rozbalila. Hned jako první jsme uviděla jejich šedou mikinu s jejich logem.,,Děkuju tu jsem strašně chtěla'' vypískla jsem radostí. Byla tam ještě taková malá krabička. Vzala jsem jí do ruky a otevřela jí. Byl v ní náhrdelník ve tvaru čtyřlístku.
,,Oo pane bože je krásný děkuju'' řekla jsem se slzami v očích a kluky sevřela do pořádného objetí.
,,Tohle jsou mé nejlepší narozeniny'' řekla jsem.
,,A to ještě nejsme u konce'' řekl mi smíchem ve tváři Martinus. Podívala jsem na ně nechápavě.
,,No říkala jsi že jsi nikdy žádnou oslavu neměla a že narozeniny slavíš jenom s nejbližší rodinou tak jsme ti uspořádali oslavu'' řekl Marcus a do pokoje vešli úplně všichni a vykřikli ,,Všechno nejlepší'' ze slzami v očích jsem se k nim rozběhla a všechny objala. Kluci pustili mé oblíbené písničky a začala párty. Všichni jsme tancovali. Potom jsme měli už hlad a žízeň. Chtěla jsem pro něco dojít do kuchyně ale Marcus mě zastavil a ukázal ke dveřím. U dveří stál stůl plný jídla. Vůbec jsem si ho nevšimla. Byla tam i má nejoblíbenější pizza a v ni byli zapíchnuté svíčky. (Narozeniny mám až za týden takže toto bylo myšlené spíše z legrace) ,,Něco si přej'' řekl Marcus. Stoupla jsem si ke stolu a s foukla svíčky. Všem jsem ukrojila jeden kousek pizzy a začali jsme hodovat. Když jsme to dojedli šli jsme zase tancovat. Napadlo mě že bychom se mohli trochu více vybnout tak jsem na počítači pustila ,,Jede jede mašinka.,, Kluci s Emmou a jejich rodiče to neznali ale když viděli nás jak se zapojujeme za sebe a chodíme po pokoji přidali se k nám. Blbli jsme tam asi do půl jedný do rána. Sousedi z nás museli bejt teda na prášky. Všechno jsme uklidili a s spadli jsme do postele.
,,Byli to nejkrásnější narozeniny jaký jsem kdy zažila Děkuju vám'' řekla jsem kdYž jsme leželi vedle sebe a přáli si na dobrou noc.
,,Nemáš zač vždyť to byla maličkost'' řekli kluci naráz. Ještě jednou jsem je objala a dala jim pusu na tvář a pak už jsme se všichni tři odebrali do říše snů.
ČTEŠ
I'm going after you...[M&M]✔ (KOREKCE)
FanfictionJmenuji se Ema a je mi 15 let. Bydlím v České Republice. Budu vám vyprávět úplně obyčejný příběh, který se stal úplně obyčejné dívce, která si šla za svým snem. Příběh o tom jak jsem poznala M&M❤