Víkend...

169 12 0
                                    

O dva týdny později....

Charlota už nic nenapsala naštěstí. S Marcusem se o tom už moc nebavíme zkoušíme mluvit o něčem jiném ale většinou se o tom stejně zmíníme. Poslední dobou si s Martinusem moc nevolám ani nepíšu je totiž pořád s Charlotou.

Dneska je pátek takže jedu domů. Pobalila jsem si nějaké věci a šla jsem na nádraží. Ve vlaku jsem si dala sluchátka a pozorovala jsem ubíhající cestu. Když jsem přijela na nádraží tak jsem přestoupila na autobus. Když jsem konečně přijela domů tak jsem si vybalila a dala všechno vyprat.
,,Ahoj Em nešla by si semnou a Andreou ven'' psala mi Leslie.
,,Ahoj jasně moc ráda a v kolik''
,,Ve čtyři u mé''
,,Ok'' odepsala jsem Leslie a šla si dát něco k jídlu.
Připravila jsem se, oblékla jsem se a šla směrem k Leslie.
Zazvonila jsem otevřela mi Leslie a vrhla se mě kolem krku. Hned za ní se vynořila Andrea a také mě objala. Dlouho jsme se neviděli. Hned jsme šli na procházku. Povídali jsme si, zdělili jsme si nový drby, nafotili jsme pár fotek. Potom nám už byla  zima tak jsme šli ke mě domů. Udělala jsem nám čaj a šli jsme do pokoje se dívat na film. KdYž film skončil tak šli holky domů. Šla jsem si udělat něco k večeři. Udělala jsem si pizzu. Potom jsem šla volat s klukama. Kupodivu tam byl i Martinus. Volala jsem s nima asi dvě hodiny a pak jsem se šla umýt. Zalezla jsem si do obýváku pod deku a šla jsem se koukat na televizi. Už jsem tam usínala tak jsem se přesunula do pokoje. Ještě chvíli jsem si psala s klukama a pak jsem šla spát.

Ráno jsem se šla umýt a nasnídat se. Potom jsem šla mamce pomoct s obědem. Po obědě jsem si šla lehnout. Psala jsem si s klukama. Potom mi napsala Andrea jestli nepůjdu ven. Napsala jsem jí že jo. Šla jsem se obléct a vyrazila jsme k Andree. Šli jsme se projít a pak jsme šli k ní domů. Koukali jsme se na nějaký film. Když to skončilo tak jsem šla domů. Rozloučila jsem se s holkama a vyrazila jsem. Doma jsem si udělala večeři. Po večeři jsem šla volat s klukama. Volala jsem s nima asi dvě hodiny. Pak už museli jít měli totiž nějakou večerní akci. Prý se vrátí až okolo jedenáctý takže za tři hodiny jsou tady. Šla jsem se umýt a zalezla jsem si pod deku. Koukala jsem se na film. Najednou mi přišla zpráva.
,,Ahoj Em'' psal mi Marcus.
,,Ahoj neříkali jste že přijdete až v jedenáct'' odepsala jsem mu.
,,Jo říkali ale mě to tam už nebavilo neměl sem tam s kym být''
,,Co Martinus''
,,Ten tam byl s Charlotou ten tam ještě zůstal nechtěl jsem je otravovat''
,,Aha tak to jó''
,,Nechceš volat'' zeptal se mě Marcus.
,,Jasně'' odpověděla jsem mu a šli jsme volat. Byla jsem už unavená tak jsem se s ním rozloučila a šla jsem spát.

I'm going after you...[M&M]✔ (KOREKCE)Kde žijí příběhy. Začni objevovat