Děkuji všem, kteří dali tomuto příběhu šanci a dočetli jej až do konce.
Dílo Alice O'Reilly mě velice poznamenalo ve všech směrech. Alice je úchvatná jako spisovatelka i jako člověk. Osobně jsem ji nikdy nepotkala. Ale mým velkým přáním je, abych jednou mohla říct: „Mluvila jsem s Alice."
Jejími slovy jsem mnohé pochopila. Mnohé jsem se naučila. A věřte mi, že to, co jsem pak prožívala u Stop Šelem je na hony vzdálené několika slzám vyvolanými Klíčem.
Věřím, že nejsem jediná, která často ignoruje upozornění v anotacích. Kdybych to nedělala, přišla bych o několik krásných děl, včetně tohoto.
Právě proto bych ráda, aby jste se dobře rozmysleli, zda budete Stopy Šelmy číst. Slabší povahy především. Pokud bych měla najít synonymum k tomuto příběhu, bez zaváhání bych řekla bolest. Nebo peklo. Stopy jsou pro mne obojím.
Nejeden čtenář skončil u první kapitoly. A nedivím se. Já sama jsem málem přestala číst, ač mají mnozí v mém okolí dojem, že mě jen tak něco nedostane. Stopy mě dostaly nepřipravenou a v plné síle. Přesto je mám ráda a s každým slovem má úcta k Alice stoupá.
Předem říkám, že Stopy nejsou dokončené. A obávám se, že ani dokončené nikdy nebudou. Ne snad, že by Alice už nechtěla psát, to ne... Jen už prostě nemůže. Sami uvidíte- některé její komentáře najdete pod textem.
Závěrem bych chtěla dodat, že u Klíče přibude ještě jedna kapitola. Některé čtenářky napsaly o Klíči, nebo nějaké jeho části, básně. Jsou to také krásná díla a zaslouží si, aby byly spolu s Klíčem.
Ještě jednou děkuji za váš čas.
Obrázek nahoře, Motýlci pro štěně, je jedním z děl čtenářky Milwy, více jich najdete na stránkách Elysejského klíče.
Meg
ČTEŠ
Elysejský klíč
FanfictionS dovolením úžasné autorky Alice O'Really publikuji její příběh zde, na Wattpadu. Charaktery zde použité jsou duševním vlastnictvím J. K. Rowlingové a Alice O'Really, jejich využitím mi neplyne žádný finanční prospěch. V příběhu jsou zpracovaná homo...