Episode 48

4.5K 294 191
                                    

Slowmo
-
Please bring me some vitamins para may inspiration! 😭 Haha. Comment, Vote and Share!♡
-

King's POV

"Hi pre, galit pa ba you?" si Nikko and he's hugging me all of a sudden when he arrived at our exclusive locker room as I was tying my shoe at the moment kaya hindi ako nakapalag. "Sorry na. Kiss na" and what the fuck?!

"Gago ka talaga!" I said habang pinupunasan ko ang mukha sa kiss ng Kingina'ng lalaking to.

"Bati na kasi tayo!" he said at tinapunan ko siya ng sapatos

"H'wag mo sinisira ang araw ko ngayon! I'll kill you for real!" I said and damn it! Kapag naiisip ko iyong kagabi I can't help but smile. Shutaena talaga!

"Luh luh luh. Mukhang maganda gising ng parekoy ko ah!" si Nikko at inakbayan niya ako

"Gago" I said and damn bakit ako nangingiti.

"Shuta parang iba nga ang aura mo ngayon ah! Good mood na good mood, iyong mga ngiti parang naka-home run ah!" si Mokya "share naman diyan! Home run na ba ha?!"

"Hindi ka na virgin pre?!" Nikko suddenly butt in with his loud voice "Weh?"

"Pakyuka talaga!" I said and I'm not and will never be tired cursing at Nikko ever

"Bakit ka nga masaya pre? Anong nangyari? Ano, sinuko mo na ba ang bataan?" si Mokya

And what the hell are they even saying just now? Bataan? Isn't that a place? What the fuck are these two idiots talking about? I can't understand a thing.

"Ewan ko sainyo!" I said pero masyado parin silang makulit and just as I'm about to hit the two with a chair for real ay nag ring ang phone ko and I can't contain my happiness when I saw the name registered on my phone screen.

"Hi Nay!" I said as I answered the call

"Ang daya mo! Bakit hindi mo ako ginising?" she said nagging all of a sudden.

"Eh? Maaga kasi call time Nay and you're fast asleep kaya hindi na kita ginising! You're uttering my name so I guess you were dreaming of me, I don't wanna disturb you from your beautiful sleep" I laughed a bit.

"Tawa pa Elijha!" she's angry pero my heart's really happy.

"Sorry na!" I said "Kain kana ng breakfast ha? Nana's going to take care of you and Tatay said he'll take you home" dagdag ko "Practice na kami Nay, I love you and thank you for last night" I smiled as I turned off the phone call.

"Putek seryoso ba iyong narinig namin ha? Anong thank you for last night? Hoy! Home run nga? Kingina King ka nga! I'm so proud! Pengeng tissue Moks, iiyak ako isang balde" and they all laughed so hard.

"Stop thinking anything stupid!" I said and gigil na ako and they're still laughing.

"So ano ba kasi nangyari? Share naman diyan! Tayo lang nama  dito. Boys talk kung ganun! Safe and secured! So ano na?" si Nikko

"Seryoso?" I said because I wanna brag it all out already.

"Oo pre! Tsaka normal lang naman na nag-uusap tayo ng mga ganito eh!" sabay akbay sa'kin ni Nikko

"We kissed" I said and pakers, I can't contain my happiness for real.

"Kiss?" Si Mokya "Lips to lips?" he asked

Love Game (√)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon