Δεκαοχτώ

116 14 0
                                    

Λίγες ώρες αργότερα, σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου, μπήκε η Ονέλια στο δωμάτιο μαζί με μερικές υπηρέτριες, οι οποίες κουβαλούσαν όλα τα 'σύνεργά' τους. Πριν από λίγο με είχε επισκεφτεί η Γκουέν η οποία με βοήθησε να φάω και να πλυθώ, ώστε να είμαι τώρα έτοιμη.

"Λοιπόν" ξεκίνησε ενθουσιασμένη η φίλη μου "Θα αρχίσουμε με την επιλογή του φορέματός σου."

Αναστέναξα σιγανά και σηκώθηκα από το κρεβάτι περιμένοντας το μαρτύριό μου. Έπειτα από πολλές δοκιμές σε όλα τα χρώματα καταλήξαμε σε ένα εφαρμοστό σμαραγδί φόρεμα.

"Είναι υπέροχο πάνω σου. Κάνει αντίθεση με τα μάτια σου" είπε χαμογελώντας.

Η Ονέλια φορούσε ένα κόκκινο σκούρο στράπλες φόρεμα που αναδείκνυε τέλεια την μικρόσωμη σιλουέτα της.

"Και εσύ είσαι πολύ όμορφη" της ανταπέδωσα την φιλοφρόνηση.

"Ευχαριστώ. Κάθισε να αναλάβω τα μαλλιά και το μακιγιάζ σου" είπε.

Την υπάκουσα σιωπηλά και άρχισε να με περιποιείται. Μόλις τελείωσε αποτέλεσμα ήταν εκθαμβωτικό. Τα μαλλιά μου ήταν ελαφρά σπαστά και δεν υπήρχε καμία υπερβολή στο μακιγιάζ μου.

"Είναι καταπληκτικό" είπα ικανοποιημένη "Κάθισε. Σειρά μου τώρα."

Έπιασα τα μαλλιά της σε έναν χαμηλό ανάλαφρο κότσο αφήνοντας δύο μικρές τούφες να πέφτουν μπροστά. Της έβαψα απαλά τα μάτια και τόνισα τα χείλη της με ένα σκούρο κόκκινο κραγιόν.

"Έτοιμη" είπα.

"Κρύσταλ είναι υπέροχο" αναφώνησε.

Έπειτα κοίταξε το ρολόι θυμίζοντάς μου τόσο πολύ την Ολίβια.

"Είναι εννέα. Βάλε γρήγορα τα παπούτσια σου και πάμε. Μας περιμένει ο Τζέικ" είπε ελαφρώς αγχωμένη.

Έβαλα τις μαύρες γόβες μου και βγήκα μαζί με την Ονέλια από το δωμάτιο.

Ας ελπίσουμε αυτό το πάρτι να εξελιχθεί καλύτερα από το προηγούμενο.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Όταν φτάσαμε στην κεντρική είσοδο του παλατιού και είδα τον Τζέικ η καρδιά μου έχασε ένα χτύπο. Φορούσε ένα σκούρο μπλε πουκάμισο, ένα μαύρο παντελόνι και τις μπότες του. Τα μαλλιά του ήταν ελαφρώς ατημέλητα και άθελά μου κοίταξα τα χείλη του.

Ξαφνικά με πλημμύρισαν οι αναμνήσεις από το φιλί μας στο δωμάτιό μου. Θυμήθηκα την αίσθηση των χειλιών του πάνω στα δικά μου και την αιθέρια μυρωδιά του. Τις σκέψεις μου διέκοψε ένα απαλό χτύπημα από την Ονέλια.

Τα Χρονικά των Έρμινς: Η Καταραμένη #TBA2019Where stories live. Discover now