▫Σαράντα Πέντε▫▫Απρόσμενα αισθήματα▫

71 7 2
                                    

Andrew's P.O.V.

Δεν κοιμόμουν καλά τις τελευταίες δύο ημέρες.

Αμφιβολίες κατέτρωγαν τον νου μου.

Έπραξα σωστά φέρνοντας εδώ αυτή την Καταραμένη Ρόβερ;

Η αδερφή μου φυσικά με κατηγορούσε συνεχώς λέγοντας πως υπέγραψα την καταδίκη μας.

Ποτέ δεν θα ξεχνούσα την φρίκη στο βλέμμα της όταν της εξήγησα τι είχα κάνει.

Παρατηρώντας όμως αυτή την ασυνήθιστη κοπέλα όλες οι αναστολές μου υποχωρούσαν.

Βρισκόμουν ατελείωτες ώρες στο προσκέφαλο του κρεβατιού της. Με κάθε απότομη ανάσα της η καρδιά μου έχανε έναν χτύπο.

Τι είχα πάθει;

Γιατί είχε τέτοια επιρροή πάνω μου;

Δεν είχα αφήσει ποτέ κανέναν να με επηρεάζει έτσι.

Όλες οι άμυνες μου όμως φάνηκαν γελοίες μπροστά σε εκείνη.

Αναπάντεχα άνοιξε με δυσκολία τα μάτια της.

"Σσς... Κλείσε πάλι τα μάτια σου. Είσαι ακόμη αδύναμη" ψιθύρισα ήπια.

Εκείνη με υπάκουσε. Έκλεισε τα πανέμορφα μάτια της τα οποία ακόμη και μετά την ταλαιπωρία που πέρασε έκρυβαν μία σπίθα ζωντάνιας.

Μπορεί να μην το παραδεχόμουν τότε αλλά την θαύμαζα για αυτό.

Ακόμα την θαυμάζω.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Ακόμα αδυνατώ να σε καταλάβω. Είσαι δίπλα της εδώ και δύο μέρες. Γιατί τρέφεις τόσο ενδιαφέρον για αυτή την κοπέλα;" με ρώτησε για ακόμα μια φορά η αδερφή μου.

Με είχε αναγκάσει επιτέλους να εξέλθω από τον χώρο στον οποίο κοιμόταν.

"Δεν γνωρίζω Ρέιτς. Πραγματικά δεν γνωρίζω τι έχω πάθει" παραδέχτηκα.

Αναστέναξε και στηρίχτηκε στον τοίχο που μας χώριζε από το άτομο για το οποίο συζητούσαμε.

"Μα είναι παράλογο. Δεν είσαι έτσι εσύ. Όταν αναφέρεσαι σε εκείνη, έχεις μία πρωτόγνωρη λάμψη στα μάτια σου που όμοιά της δεν έχω ξαναδεί. Εσύ ήσουν πάντα ο πιο σκληρός από τους δυο μας. Τι άλλαξε;" συνέχισε απεγνωσμένη.

"Για ακόμα μια φορά, δεν ξέρω" ψιθύρισα.

"Άντριου. Κοίταξέ με." ψέλλισε η Ρέιτσελ αυτή την φορά ταραγμένη.

Σήκωσα τα κεχριμπαρένια μάτια μου για να αντικρίσω τα πράσινα δικά της.

"Πες μου ότι αξίζει. Ότι αξίζει να θυσιάσουμε τις ζωές μας για αυτήν" με προκάλεσε.

Τα Χρονικά των Έρμινς: Η Καταραμένη #TBA2019Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora