Δυνατά χτυπήματα στην εξώπορτα με συνέφεραν από τον ταραγμένο μου ύπνο. Βρισκόμουν στο πάτωμα του δωματίου της αδερφής μου. Αφού είχα παραχωρήσει το δικό μου σε εκείνη, δεν είχα άλλη επιλογή από το κρεβάτι της Ρέιτσελ.
Η κατά δύο χρόνια μικρότερη αδερφή μου μουρμούρισε ενοχλημένα καθώς τα χτυπήματα στην πόρτα γινόταν συνεχώς πιο έντονα. Άνοιξε τα πράσινα μάτια της και με κοίταξε απορημένα. Ακούμπησα το χέρι μου στον ώμο της, παρακαλώντας τη σιωπηλά να μείνει ακίνητη. Σήκωσα το κουρασμένο μου κορμί και προετοίμασα τον εαυτό μου για το χειρότερο, όσο πλησίαζα την εξώπορτα.
Οι απρόσμενοι επισκέπτες μας ήταν Ρόβερς ή Ντρουκς;
Γνώριζαν για την Κρύσταλ; Αν γνώριζαν, θα την έπαιρναν μακριά μας ή θα την σκότωναν; Ή μήπως θα θανάτωναν και εμάς;
Άγγιξα αποφασιστικά το πόμολο της πόρτας, που τρανταζόταν από τα χτυπήματα. Το γύρισα απαλά και φανέρωσα τα ανεπιθύμητα πρόσωπα. Δύο μαυροφορεμένοι άντρες στέκονταν στο κατώφλι της πόρτας. Αυτόματα αναγνώρισα την ταυτότητα των δύο Ντρουκς, αφού είχα συνεργαστεί μαζί τους στις περιπολίες.
"Τζόουνς;" αναφώνησε ο πολεμιστής που βρισκόταν στα δεξιά μου.
Είχε σταχτόξανθα μαλλιά και καστανά εκφραστικά μάτια, με ψηλά ζυγωματικά να τα τονίζουν. Το χαμόγελό του ήταν σαρκαστικό και η όλη μορφή του μου ήταν ιδιαίτερα απεχθής.
"Σε συγχαίρω που θυμήθηκες το όνομά μου, Ντέιβις" σάρκασα δίνοντας έμφαση στο επίθετό του.
"Αλλά πέρα από την απρόσμενη ικανότητά σου να συγκρατείς ονόματα, δεν θα το θεωρούσες πρέπον να μου αποκαλύψεις, τι διάολο θες;" ρώτησα σχεδόν γρυλίζοντας.
"Θα σου πρότεινα να μην ειρωνεύεσαι" είπε με επιτακτικό τόνο ο Ντρουκ δίπλα στον Ρότζερ Ντέιβις.Είχε δέρμα στο χρώμα της λιωμένης σοκολάτας με σκουρόχρωμα κοντά μαλλιά και μάτια στην ίδια απόχρωση του καφέ. Άκουγε στο όνομα Ζέιθ Κόρελ.
"Αρκεί να μου πείτε γιατί βρίσκεστε εδώ" επανέλαβα την επιθυμία μου.
"Θέλουμε να κάνουμε μία ανακοίνωση σε εσένα και την αδερφή σου" γνωστοποίησε ο Ρότζερ.
"Είμαι σίγουρος ότι η παρουσία της αδερφής μου δεν είναι απαραίτητη. Για αυτό, ότι είναι να ανακοινώσετε, θα το ανακοινώσετε σε εμένα και μόνο" δήλωσα χωρίς να είμαι πρόθυμος να δεχτώ αντιρρήσεις.
YOU ARE READING
Τα Χρονικά των Έρμινς: Η Καταραμένη #TBA2019
Fantasy[Βιβλίο 1] •Εξελίχθηκα από Σβόλερ σε Καταραμένη. Και από Καταραμένη σε Κατεστραμμένη.• Η Κρύσταλ δεν είναι όπως οι υπόλοιποι του είδους της. Αυτό μπορεί να το καταλάβει ο καθένας από τις έντονες χρυσές ίνες στην ίριδα του ματιού της. Είναι διαφορετι...