Ξένη.
Διαφορετική.
Έτσι ένιωθα σε όλη την διάρκεια της ζωής μου.
Ακόμη και όταν μεγάλωνα σαν Σβόλερ, αισθανόμουν ότι δεν άνηκα εκεί.
Έπειτα στο παλάτι.
Στην Ακαδημία.
Στο πεδίο της μάχης.
Και όμως, όπως κοιτούσα εμάς τους τέσσερις συγκεντρωμένους γύρω από ένα ξύλινο τραπέζι, μέσα σε μία εγκαταλελειμμένη καλύβα, σε ένα κόσμο που κυριαρχούσε το χάος, δεν ένιωθα ξένη.
Για πρώτη φορά δεν ξεχώριζα. Ήμασταν τέσσερις νέοι, με μία τεράστια φιλοδοξία: Να κινηθούμε ενάντια στους δύο Δυνάστες και να βρούμε την Θεραπεία της Κατάρας. Μίας Κατάρας που έχει προξενήσει τόσο πόνο. Μίας Κατάρας, που σου δίνει το δώρο της δύναμης και την απειλή του θανάτου. Αν η Κατάρα ήταν πρόσωπο, θα γελούσε μαζί μας. Θα χλεύαζε αυτούς τους τέσσερις νέους που έχουν πιο πολλά κοινά από όσο νομίζουν.
"Και τώρα;" ρώτησα μετά από ώρα συζήτησης άσχετων θεμάτων "Τι θα κάνουμε;"
"Προσπαθούμε να βρούμε κάτι που θα μπορέσουμε να βασιστούμε. Κάτι που θα μας βοηθήσει" έδωσε την απάντηση η Ρέιτσελ.
"Σε δύο ημέρες επιστρέφουμε στην Ακαδημία. Επομένως, θα μπορέσουμε να ψάξουμε το δωμάτιο της μητέρας της Κρύσταλ, το γραφείο του Βασιλιά και να μιλήσουμε με τους φυλακισμένους" ανακοίνωσε ο Τζέικ.
"Σε τρεις ημέρες θα μπορέσουμε να φύγουμε με την Ρέιτσελ. Ένα όχημα περνάει μία φορά τον μήνα και δίνει μια ευκαιρία στους νεότερους να επισκεφτούν τις οικογένειές τους. Έτσι και εμείς θα επισκεφθούμε τα μπουντρούμια να δούμε τον πολυαγαπημένο μας θείο" είπε ο Άντριου με μία δόση ειρωνείας στο τέλος.
"Φυλακίστηκε με την κατηγορία της υποκίνησης επαναστατικού κινήματος" μας πληροφόρησε η Ρέιτσελ όταν είδε την απορία στο βλέμμα μου.
"Επαναστατικό κίνημα;" ρώτησα αμέσως.
"Ναι. Φήμες λένε ότι επαναστάτες και των δύο Δυναστειών έχουν δημιουργήσει μία οργάνωση, που κάνουν σχέδια για την ανατροπή της Βασιλείας και την επιβολή μιας κοινωνίας ίσων πολιτών. Είναι εμπνευσμένοι από τις ιδέες των πολεμιστών του Τέταρτου Εμφυλίου του Σέιλιν" είπε η Ρέιτσελ και την παρακολουθούσαμε με ενδιαφέρον.
"Αλλά είναι πολύ φιλόδοξο να πιστεύουμε σε αυτή την οργάνωση. Δεν έχουν πραγματοποιήσει κάποιο έργο ή έστω διαμαρτυρία" τελείωσε.
KAMU SEDANG MEMBACA
Τα Χρονικά των Έρμινς: Η Καταραμένη #TBA2019
Fantasi[Βιβλίο 1] •Εξελίχθηκα από Σβόλερ σε Καταραμένη. Και από Καταραμένη σε Κατεστραμμένη.• Η Κρύσταλ δεν είναι όπως οι υπόλοιποι του είδους της. Αυτό μπορεί να το καταλάβει ο καθένας από τις έντονες χρυσές ίνες στην ίριδα του ματιού της. Είναι διαφορετι...