Δεκαέξι

96 13 0
                                    

"Δεσποινίς Γουάιτ;" ακούω στο βάθος μια φωνή.

Δεσποινίς Γουάιτ. Ήξερε την αλήθεια. Ήθελα να απαντήσω αλλά η φωνή μου δεν έβγαινε.

"Θα γίνει καλά;" ρώτησε μια ανήσυχη φωνή.

Ο Τζέικ.

"Παραλίγο να την χάσουμε. Είναι πολύ πιο κοντά στον θάνατο από ότι νομίζαμε. Η χρήση των δυνάμεων της την αποδυναμώνει όλο και περισσότερο. Δεν έχω ξαναδεί τέτοια έκρηξη δύναμης. Η δεσποινίς Γουάιτ έχει τρομακτική δύναμη. Μια δύναμη που θα την σκοτώσει" είπε ένας άντρας με βαριά φωνή που υπέθετα πως ήταν ο γιατρός.

"Πόσος χρόνος της απομένει;" ρώτησε ο Τζέικ και η φωνή του στο τέλος ράγισε.

"Περίπου δύο χρόνια αν δεν χρησιμοποιεί καθόλου τις δυνάμεις της. Αν τις χρησιμοποιεί καθημερινά θα μας αφήσει το λιγότερο σε έναν χρόνο."

Ύστερα ακούστηκε ένας ήχος. Σαν λυγμός.

"Δεν υπάρχει κάποιος τρόπος που θα την βοηθήσει; Πρέπει να υπάρχει κάποιος τρόπος" φώναζε ο Τζέικ απελπισμένα.

"Πέρα από την θεραπεία της Κατάρας δεν υπάρχει κάτι άλλο που θα την σώσει και όπως πολύ καλά γνωρίζεις κάτι τέτοιο είναι αδύνατον για πολλούς λόγους. Το καλύτερο που μπορούμε να της προσφέρουμε είναι ένα αφέψημα από σπάνια βότανα που θα της χαρίσει το περισσότερο τρεις μήνες επιπλέον ζωής."

"Αυτό δεν αρκεί. Πρέπει να βρούμε την Θεραπεία επιτέλους. Αρκετό πόνο έχει προκαλέσει αυτή η Κατάρα" φώναζε με σθένος ο Τζέικ.

Ήθελα να του πω να ηρεμήσει. Πως θα είμαι καλά. Αλλά για ακόμα μια φορά το σώμα μου δεν είχε την ίδια άποψη.

"Τζέικομπ θα σε συμβούλευα να σταματήσεις αυτές τις ανοησίες. Ξέρεις πολύ καλά τις διαταγές του Βασιλιά. Η Θεραπεία των Καταραμένων θα έχει επίπτωση στις δυνάμεις τους και κατά συνέπεια στον πόλεμο με τους Ντρουκς. Καμία από τις δύο Δυναστείες δεν έχει ψάξει την Θεραπεία για να μην χάσει το πλεονέκτημα. Το ξέρεις αυτό. Όπως ξέρεις για το τι είναι ικανοί να κάνουν. Διάολε σχεδόν σκότωσε εκείνη την κοπέλα. Πότε θα καταλάβεις επιτέλους ότι όλα έχουν να κάνουν με το συμφέρον εδώ;" του απάντησε αυστηρά ο γιατρός.

"Μην ξεχνάς την ανακοίνωση που θα γίνει αύριο. Δεν θα έχει άλλη επιλογή. Κανένας Καταραμένος δεν θα έχει" τελείωσε τον αυστηρό λόγο.

Μετά από αυτό βυθίστηκα στο σκοτάδι μου.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Τα Χρονικά των Έρμινς: Η Καταραμένη #TBA2019Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora