Οι ημέρες περνούσαν βασανιστικά αργά. Κάθε ώρα αποτελούσε ένα άψογα σχεδιασμένο μαρτύριο. Η σκέψη μου κυλούσε συνεχώς στην Κρύσταλ.
Σε κάθε ανάσα μου εισέπνεα το άρωμά της.
Όταν η Ρέιτσελ έλειπε σε μία περιπολία κλεινόμουν για ώρες στο δωμάτιό της, αγκαλιάζοντας το μαξιλάρι της, μυρίζοντας τα σεντόνια της.
Μία νύχτα η λήθη με δελέασε και χάθηκα στα μονοπάτια της πάνω στο κρεβάτι της. Τα όνειρά μου εκείνο το βράδυ ήταν ζωντανά.
Όταν ξύπνησα απογοήτευση με διαπέρασε αλλά απομακρύνθηκα γρήγορα από την κάμαρά της πριν επιστρέψει η αδερφή μου.
Σήμερα επιτέλους ήταν η ημέρα που θα την αντίκριζα ξανά.
Τα πόδια μου έτρεμαν από την προσμονή όμως κατάφερνα με επιτυχία να κρύψω την ανυπομονησία μου.
Καθώς συλλογιζόμουν τα γεγονότα του τελευταίου μήνα αλλά και τις πιθανές εξελίξεις της υπόθεσής μας στο μέλλον, άκουσα ομιλίες από την είσοδο της καλύβας. Στάθηκα αμέσως όρθιος και με μεγάλες δρασκελιές έφτασα στο σαλόνι.
Ακριβώς τότε τα μάτια της Κρύσταλ συνάντησαν τα δικά μου. Επέτρεψα ακαριαία στα συναισθήματα μου να κατακλύσουν τα μάτια μου.
Διάολε μου είχε λείψει.
Εκείνη την στιγμή μία κίνηση απέσπασε την προσοχή μου.
Δίπλα στην Κρύσταλ στεκόταν ένας νέος με μαύρα μαλλιά και έντονα γαλανά μάτια. Οι γωνίες μου σκλήρυναν και οι αισθήσεις μου οξύνθηκαν. Κατευθύνθηκα προς το μέρος του προετοιμάζοντας τις δυνάμεις μου και τον έπιασα από τον γιακά.
"Ποιος είσαι και πως τόλμησες να έρθεις εδώ;" ρώτησα κοφτερά.
Εκείνος δεν δείλιασε. Με κοίταξε άφοβα στα μάτια. Δεν τον τρομοκρατούσα, πράγμα που με ξάφνιαζε.
Κανείς δεν στεκόταν απαθής στην όψη μου.
"Είμαι ο Τζέικ. Υποθέτω εσύ είσαι ο Άντριου. Είσαι πιο φιλικός από ότι περιέγραψε η Κρύσταλ" απάντησε άνετα.
Γύρισα αυτόματα στην Κρύσταλ.
Ο Τζέικ φυσικά. Ποιος άλλος θα μπορούσε να είναι;
"Ώστε αυτός είναι ο διάσημος Τζέικ. Εσύ τον έφερες εδώ. Τελικά είσαι πιο ανόητη από ότι πίστευα" της επιτέθηκα προσπαθώντας να κρύψω πως είχα πληγωθεί.
Δεν τα κατάφερα.
"Το μόνο που έκανα ήταν να προσθέσω άλλο ένα χρήσιμο άτομο στην ομάδα μας. Αν μπορώ να την αποκαλώ έτσι. Μην φοβάσαι όμως. Στον εκφοβισμό είσαι ο πρώτος. Κανείς δεν θα καταλάβει την θέση σου" απάντησε αμυντικά.
STAI LEGGENDO
Τα Χρονικά των Έρμινς: Η Καταραμένη #TBA2019
Fantasy[Βιβλίο 1] •Εξελίχθηκα από Σβόλερ σε Καταραμένη. Και από Καταραμένη σε Κατεστραμμένη.• Η Κρύσταλ δεν είναι όπως οι υπόλοιποι του είδους της. Αυτό μπορεί να το καταλάβει ο καθένας από τις έντονες χρυσές ίνες στην ίριδα του ματιού της. Είναι διαφορετι...