Τέσσερα

159 19 2
                                    

Στάθηκα ακίνητη παρακολουθώντας τον άντρα που μόλις πριν από μερικά δευτερόλεπτα είχε ισχυριστεί ότι είναι ο πατέρας μου. Μα κάτι τέτοιο, δεν ήταν δυνατό να αληθεύει.

"Μπαμπά" είπα κοιτώντας τον άνθρωπο που με μεγάλωσε, με δάκρυα στα μάτια.

"Ει- είναι αλήθεια;" τον ρώτησα έντρομη.

"Ναι γλυκιά μου. Λυπάμαι" μου απάντησε με θλίψη στη φωνή του.

"Μα πώς;"

"Μην ανησυχείς" είπε ο υποτιθέμενος πατέρας μου "Θα στα εξηγήσουμε όλα. Θα μάθεις ποια είσαι και γιατί δεν μπόρεσες να μεγαλώσεις μαζί μου"

"Δεν με ενδιαφέρουν τα ανόητα παραμύθια σου" φώναξα "Αν πραγματικά νοιαζόσουν για μένα δεν θα βρισκόμουν εδώ αυτή την στιγμή."

Ο πόνο στα μάτια του ήταν φανερός, αλλά δεν με ένοιαζε.

"Κρύσταλ, σε παρακαλώ. Πρέπει να μάθεις. Πριν είναι πολύ αργά" μου είπε ο μπαμπάς μου διστακτικά κρατώντας με απ' τους ώμους τρυφερά.

Ξαφνικά αναμνήσεις κατέκλυσαν το μυαλό μου. Κάθε φορά που έπρεπε να μου πει κάτι σοβαρό έτσι με κρατούσε.

Πήρα μια βαθιά ανάσα.

"Εντάξει, τι πρέπει να μάθω; Τι είναι τόσο σοβαρό;" είπα και κοίταξα και τους δύο.

"Λοιπόν" άρχισε ο βασιλιάς Γουάιτ "Είναι καλύτερα να ξεκινήσουμε απ' την αρχή. Σωστά Σκοτ;"

"Ναι" απάντησε ο πατέρας μου "Γλυκιά μου κάθισε και άκου προσεκτικά."

Τον υπάκουσα σιωπηλά και κάθισα στον καναπέ. Έπειτα κάθισε και εκείνος δίπλα μου.

"Ωραία" άρχισε "Θυμάσαι όταν ήσουν 12 και μαθαίναμε μαζί την ιστορία του λαού μας;"

Έγνεψα καταφατικά. Θυμόμουν καθαρά εκείνες τις μέρες. Ήμασταν μόνο εγώ, ο μπαμπάς μου και ο Κάιλ.

"Οι ιστορίες που μάθαινες τότε δεν ήταν η αρχή του λαού μας" συνέχισε.

"Τι εννοείς;" τον ρώτησα μπερδεμένη.

"Περίμενε" μου απάντησε "Από την αρχή της ιστορίας μας ήμασταν ένας λαός. Ονομαζόμασταν Έρμινς. Όμως με το πέρασμα των χρόνων αυτός ο λαός χωρίστηκε δύο. Τους Ντρουκς και τους Ρόβερς. Κανείς δεν ξέρει γιατί έγινε αυτό. Οι Ντρουκς ισχυρίζονταν ότι οι Ρόβερς είναι προδότες και το αντίστροφο. Από εκείνη την εποχή οι δύο δυναστείες βρίσκονται σε πόλεμο. Για μία ολόκληρη χιλιετία οι Ντρουκς είχαν κυριεύσει τον κόσμο των Ρόβερς. Οι Ρόβερς βασανίζονταν με απάνθρωπους τρόπους έτσι ώστε να αποδυναμωθούν και να μην ξεσηκωθούν. Οι Ντρουκς όμως έδρασαν υπερβολικά. Πειραματίστηκαν με επικίνδυνες ουσίες για να αποδυναμώσουν τελείως τους υπόδουλούς τους και το αποτέλεσμα ήταν μοιραίο. Ενώ ένα μείγμα δηλητηρίων βρισκόταν σε πειραματικό στάδιο, έγινε μία έκρηξη η οποία το εξάπλωσε σε όλο τον κόσμο. Η έκρηξη ήταν τόσο ισχυρή που κατέστρεψε τα πάντα."

Τα Χρονικά των Έρμινς: Η Καταραμένη #TBA2019Donde viven las historias. Descúbrelo ahora