Η επόμενη ημέρα ήταν πιο κουραστική από την προηγούμενη.
Ήμουν αναγκασμένη, αφότου οι ώρες μου στην Ακαδημία έληγαν, να επισκεφτώ την μοδίστρα της Βασιλικής Οικογένειας. Έτσι ο τρόπος που θα ξόδευα τον χρόνο μου σήμερα θα ήταν κάθε άλλο παρά δημιουργικός ή βαθυστόχαστος.
Από την άλλη πλευρά ο κόσμος του παλατιού είχε ενθουσιαστεί. Οι υπηρέτες δεν σταματούσαν τις προετοιμασίες. Οι μάγειρες ήταν απασχολημένοι με την επιλογή του μενού της δεξίωσης. Πολλές οργανώτριες ρωτούσαν την προσωπική μου άποψη πάνω στον στολισμό. Η απάντησή μου ήταν κάθε φορά η ίδια.
Συμβουλευτείτε τον Βασιλιά.
Πως μπορούσαν όλοι αυτοί οι άνθρωποι να ενθουσιάζονται με κάτι τόσο ανιαρό; Πως μπορούσαν να δουλεύουν αδιάκοπα για κάτι το οποίο δεν τους αφορούσε; Για κάτι που δεν θα λάμβαναν μέρος;
Πως θα μπορούσα εγώ η ίδια να είμαι χαρούμενη την ημέρα των γενεθλίων μου; Πως να ένιωθα ευγνωμοσύνη για όσα κατέχω ενώ δεν έχω τίποτα; Πως να γιορτάσω την ημέρα που μου θυμίζει πως θα έπρεπε ακόμα να υπάρχει το άλλο μου μισό;
Όμως για ένα πράγμα διψούσα.
Για απαντήσεις.
Βοήθεια.
Για κάτι που θα αναπτέρωνε τις ελπίδες μου. Ανυπομονούσα για την επανένωση μας με τον Άντριου και την Ρέιτσελ. Η καρδιά μου χτυπούσε δυνατότερα κάθε φορά που τους σκεφτόμουν. Κάθε φορά που τον σκεφτόμουν.
Άγγιξα το πουγκί που βρισκόταν στον λαιμό μου από τότε που επέστρεψα. Με προσεκτικές κινήσεις έβγαλα το ορυκτό που κρυβόταν μέσα του.
Ενώ το περιεργαζόμουν μία ιδέα με φώτισε ξαφνικά.
Σηκώθηκα γρήγορα και έψαξα με μανία στα συρτάρια του δωματίου μου. Αφού βρήκα αυτά που έψαχνα κάθισα μπροστά από το τεράστιο γραφείο μου. Έβαλα τα τρία αντικείμενα μπροστά μου.
Το Μαϊκέσταρ, τα σπίρτα και ένα λεπτεπίλεπτο κομμάτι ξύλου που θα με βοηθούσε να χαράξω το μήνυμα.
Έπρεπε να ειδοποιήσω τα δύο αδέρφια πριν παραλάβουν την επίσημη πρόσκληση.
Άναψα το σπίρτο και το πλησίασα στο Μαϊκέσταρ.
Σιγά-σιγά άρχισε να λιώνει.
Απομάκρυνα το σπίρτο όταν πλέον το ορυκτό είχε σχηματίσει μία παχύρευστη λίμνη. Οι διαστάσεις του πλέον ήταν ίσες με ένα μικρό τετράδιο.
KAMU SEDANG MEMBACA
Τα Χρονικά των Έρμινς: Η Καταραμένη #TBA2019
Fantasi[Βιβλίο 1] •Εξελίχθηκα από Σβόλερ σε Καταραμένη. Και από Καταραμένη σε Κατεστραμμένη.• Η Κρύσταλ δεν είναι όπως οι υπόλοιποι του είδους της. Αυτό μπορεί να το καταλάβει ο καθένας από τις έντονες χρυσές ίνες στην ίριδα του ματιού της. Είναι διαφορετι...