16. Uważasz, że jestem idiotką?

602 20 19
                                    

Zasnęłam przytulona do chłopaka.

***
Rano ( 12:30 ) obudziłam się strasznie wypoczęta. Długo pospałam. Zauważyłam, że nie ma obok mnie blondyna. Zeszłam na dół i zobaczyłam, że je śniadanie.

- Hejka - Powiedziałam.

- Hej mała. - Odpowiedział i się pocałowaliśmy.

- Mała to jest twoja pała. Ja jestem ewentualnie niska. - Powiedziałam i zaczęłam się śmiać pod nosem.

- Dobra. Jedz śniadanie, lepiej zrobisz.

- Pff. - Blondyn się zaśmiał.

Podeszłam do lodówki, a gdy ją otworzyłam poczułam czyjeś ręce na mojej talii oraz czyjeś usta na moim policzku. Wiedziałam, że to Henryk, więc nie odtrącałam go od siebie.

- No to co dziś robimy? - Rzekłam.

- Sam nie wiem.. Najchętniej poszedłbym na miasto.

- A ja na zakupy. - Powiedziałam śmiejąc się.

- Ja z tobą napewno nie idę na zakupy. Melę weź.

- Mela pojechała do dziadków. Oj no proszę... Ja się na horror zgodziłam ._. !

- Ej ale ja nie chcę latać po sklepach jak jakiś idiota.

- Uważasz, że jestem idiotką?

- Tego nie powiedziałem, zresztą ja mówiłem o sobie.

- Masz szczęście, a tak w ogóle no to gdzie jest Chris?

- Mówił, że idze załatwić coś związanego z pracą, ale nie mówił gdzie.

- Aaa okej. Dobra, dziś nie mam żadnych planów. Może Kinga ze mną pójdzie... Miejmy nadzieję...

- Kingi też nie ma. Poszła  z Dominikiem na randkę. Właśnie. Czy pójdziesz ze mną na randkę w sobotę wieczór?👑😘

- Jasne. Henryk. Pewnie, że się zgadzam. - Powiedziałam zauroczona i pocałowałam blondyna.

-----------
Sorki, że taki krótki, ale następny będzie dłuższy. Następny dodam jutro lub pojutrze

To jest miłość. - Niebezpieczny HenrykOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz