Chapter one - Moskva

2K 103 29
                                    

Vážení cestující následuje stanice Moskva. Ozval se hlas, který naštěstí mluvil anglicky. S nádechem jsem vzala batoh ze země a šla se zařadit do fronty lidí, kteří také vystupovali zrovna v Moskvě. Nečekala jsem, že dojdu takhle daleko, že se dostanu do Ruska. Samozřejmě to nebylo, kvůli odpočinku, bylo to kvůli muži, který obsadil celé mé srdce. Vlak začal pomalu brzdit a do dlouhé řady se nahrnulo více lidí, kteří mluvili všemožnými jazyky kromě angličtiny. Poslouchala jsem turečtinu, řečtinu, ruštinu a dokonce někdo mluvil i japonsky. Hned jsem si vzpomněl, jak mě Lee nutil, abych se naučila jeho jazyk, ale vždycky jsem odmítla. A teď? Teď je mezi pravými anděli, neboť nasadil svůj život pro ten můj a kvůli tomu taky zemřel. Umřel při bitvě s Temnými. Vlak začal pomalu zastavovat a já jsem začala pomalu vidět rozmazané nádraží. Vlak najednou cukl a úplně zastavil. Několik lidí se začalo hrnout ven a já spolu s nimi. Vůbec jsem nevěděla kam jít a tak jsem se zařadila do jednoho hloučku a s doufáním, že jdou právě ven jsem se nechala vést. Snažila jsem se vypadat normálně, ale každý se na mě díval s zděšením. Aby taky ne. Rozcuchané vlasy, které nebyly už několik dní umyté. Velké kruhy pod očima z nedostatku spánku, neboť pokaždé, když jsem usnula jsem měla noční můry. Hlavní role? Zach. Každá ta noční můra byla o Zachovi. Měla jsem dost odvahy a naděje, když jsem odcházela z akademie, ale teď, když už jsem tak blízko odvaha a naděje utíkala pryč. Noční můry trvaly od doby, co jsem zjistila, že jsem přišla o mojí lásku. Poté na mě oblečení, ve kterém jsem byla doslova vyselo. Byla jsem pohublá, ale bojovat jsem pořád uměla. Nechala jsem se unášet myšlenkami, takže jsem si ani nevšimla, že jsem v centru města. Rozhlédla jsem se okolo sebe, všude bylo mnoho lidí a já vůbec netušila kam jít. Dívala jsem se do země a pomalu šla pro mě neznámo kam. ,, Тщательно!" vykřikl někdo a já narazila do pevné hrudi a poté jsem byla už na zemi. ,, У вас всё хорошо?" zeptal se mě nikdo, jenže já netušila co říkal. ,, Omlouvám se, ale neumím rusky," zkusila jsem to anglicky a zvedla zrak. Přede mnou stál kluk asi o rok starší než jsem byla já a vedle něho byl longboard. ,, Nabourali jsme do sebe. Křičel jsem pozor. A teď se tě ptám jestli si v pořádku," řekl anglicky a já ustala v pohybu. ,, Ty umíš anglicky?" zeptala jsem se ho. ,, Ano, pojď," řekl a podal mi ruku. Chvíli jsem váhala, ale pak se nechala vytáhnout na nohy. ,, Promiň já jsem Arman, Arman Doom," řekl. ,, Kassandra La Fure" řekla jsem. ,, Francouzka? Nemáš přízvuk," řekl a podíval se na mě se zájmem. ,, Ne, jen moji rodiče byli z Francie," řekla jsem. ,, Moje matka je Ruska a otec Turek taky dobrá kombinace," řekl s úsměvem a já si ho až teď prohlédla. Měl snědou pleť, skoro bílé vlasy střižené do emo stylu, tetování na krku a oblečen v černé a tmavě červené. ,, Nevypadám zle co myslíš?" zeptal se s úsměvem a já pokrčila obočí. ,, Bylo vidět jak si mě prohlížíš," řekl a já jsem začala rudnout jako rajče. ,, Ty vypadáš, no celkem zajímavě," řekl a podíval se na mě. ,, To je na dlouho, hele neznáš nějaký obyčejný motel?" zeptala jsem se ho. ,, Jasně, pojď za mnou," řekl a nějak divně mávl rukou. Chytl mě za ruku a táhl mě centrem města. Tedy dokud jsem necítila nevolnost a najednou jsme byli v té klidnější části. ,, Jak si to udělal?" zeptala jsem se udiveně. ,, Asi nebudeš věřit na kouzla," řekl a mě to došlo. Narazila jsem na čaroděje. ,, Asi se budeš divit, ale jeden můj kamarád je čaroděj," řekla jsem a on otevřel ústa v údivu. ,, Chceš říct, že si z našeho světa?" zeptal se a já jsem přikývla. ,, Jsem upír," řekla jsem poloviční lež. Sice bylo dost možné, že mi nehrozilo žádné zlo jako Arcadius, ale vždycky jsem musela mít jistotu. ,, Já čaroděj, ale to ti došlo," řekl a rozešel se do normálního motelu. ,, Jak si to udělal? Můj přítel tohle neumí," řekla jsem. Byla to pravda, John sice dobře bojoval, šli mu dobře vtipné kouzla, ale portál neudělal nikdy. ,, Je několik druhů čarodějů a navíc je mi přes tři sta let," řekl a mě spadla brada až na zem.  ,, Jestli si upírka, kdo tě tak zničil?" zeptal se. ,, Láska,"  řekla jsem a podívala se na své otrhané modré convers. ,, Promiň, to jsem nechtěl," řekl, když si uvědomil, co jsem řekla. ,, V pohodě, půjdu se ubytovat," řekla jsem a ukázala na skleněné dveře, které vedli do motelu. ,, Já už budu muset jít," řekl a znovu mávl rukou. Bylo dost jasné, že znovu udělal portál. ,, Velmi mě těšilo Kassandro La Fure, třeba se ještě někdy potkáme," řekl s úsměvem. ,, Někdy sbohem Armane," řekla jsem a on zmizel někde v portálu. ,, Dobrý den, ráda bych jeden pokoj," řekla jsem. ,, Я не могу говорить по-английски," řekla postarší žena. (překlad: Neumím anglicky.) Nevěděla jsem co řekla a tak jsem začala ukazovat za ní na klíče. Ona se na mě chvíli dívala jako na blázna, ale když se otočila pochopila. Na nic dalšího se neptala a podala mi klíč. Na kousek papíru mi napsala číslo, což asi byla cena a já jí ukázala kreditní kartu. Byla velmi hodná a sympatická. Šedivé vlasy měla v drdolu a na sobě šaty květinového vzoru. Když bylo vše hotové podívala jsem se na číslo u klíče a vydala se hledat můj nový pokoj.

################################
Ahoooj! Je tu naše první kapitola! Omlouvám se, že to trvalo tak dlouho, ale myslím si, že první kapitolu a poslední kapitolu je nejtěžší napsat... Tedy aspoň pro mě :D. Jinak tahle kapitola asi byla trochu nudná, ale mějte trpělivost, neboť se to rozjede :). Obrázek Armana Domma vám sem nedám, neboť nevím jakého herce má použít, takže vám nechám trochu představivosti... Co myslíte? Objeví se tu ještě Arman? :D. Možnáá :D Jinak chcete, abych psala rusky? Popravdě mám jednoho velkého pomocníka jménem Bing Překladač, takže jestli už nemám ruštinu zmiňovat stačí napsat :D
Lovuju vás
Vaše 
#Bee#



Princess of Vampires II - Hard Promise [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat