Chapter twenty-seven Kass in the city of Souls

1.4K 87 10
                                    

Okolo mě byli samé duše, dokonce i já jsem byla duše. Bylo divné, že na Zacha jsem se napojila jako vlk, ale v jeho hlavě jsem byla člověk. Přeneslo se sem jen mé lidské já? Co když mé zvířecí já žije a všechny vraždí? Musím co nejrychleji přijít na to, jak se to stalo. „ Vítej zpět," ozval se hlas, který už jsem slyšela. Duše okolo mě zmizely a já se tak ocitla v chrámu, kde už čekali nejvyšší čarodějové. „ Proč tu jsem?" zeptala jsem se ihned. „ Věděla si to riziko," řekl Fegman. „ Takže jsem mrtvá?" zeptala jsem se šokem v hlase. Nesměla to být pravda. Ano bylo mi to jedno, ale až teď jsem si uvědomila, že jsem to svým přátelům měla říct. „ To záleží jen na tvých přátelích," řekl. „ Co musí dělat?" zeptala jsem se tě. „ Najít tou nejhezčí vzpomínku s tebou. Musí tě najít ve své mysli," řekl a já jsem si uvědomila, že se to bude týkat Amélie, Adriana Freyi, Johna a možná Zacha. „ Chceš vědět, jak to všechno dopadlo?" zeptal se a já začala horlivě přikyvovat. „ Tak se dívej," řekl a na podlaze mi odhalil náš svět.

Back our wolrd – Pohled Adriana
Už to byla nějaká doba, co byla Kass v jeho hlavě. Vyčítal jsem si to, že jsem nezastavil jasan, padající na zem a ona tam byla uvězněná s ním. Chodil jsem z místa na místo a poté jsem seděl i na zemi hned vedle kruhu. Najednou se objevilo světlo. Silné a jasné, že jsme si všichni museli zarýt oči. Když světlo trochu ustalo, podíval jsem se na kruh a zamračil se. Byl porušený, ale Kass se nehýbala. Její bílá srst se naposledy zvedla a potom už ani jeden pohyb. Světlo konečně zmizelo a já se opatrně postavil na nohy. Zarazil mě pohyb prstů. Zach ležel pod bílým vlkem, což mu znemožnilo pohyb a já se stále bál, že něco nevyšlo a on se nezměnil zpět. Trochu jsem nahlédl za vlka, neboli Kass a sledoval jeho tvář. Najednou se prudce nadechl a otevřel oči. Sám jsem stál šokován. Jeho oči už nebyli rudé, byli hnědé jako za starých časů. „ Zachu?" zavolal na něj opatrně John. Zach se okamžitě chtěl dostat zpod vlka. Byl vyděšený a díval se okolo sebe. „ Kde to jsem?" zeptal se udýchaně. „ Jsi zpátky," řekla tentokrát Freya. „ Kass?" teď jsem to byl já, pořád jsem se divil, proč se nehýbe. Jakmile jsem vyslovil její jméno, Zach ustal v jakémkoliv pohybu, co dělal. Svůj pohled přesunul na bílého vlka. „ Kass?" teď už volal i Zach. „ Kass?!" volal znovu a znovu a začal hýbat s tím tělem. Do bílého kožichu zaryl prsty a pohnul s ní. „ Co se to děje?" Kass!" teď už doslova křičel. „ Zachu musíš se uklidnit," řekl opatrně John. „ Nehýbe se! Ona se nehýbe ani nedýchá!" zakřičel a to už jsem se k němu hrnul. Sáhl jsem na její hruď. Ani srdce jí netlouklo. „ Proboha. Byla to pravda," zašeptal najednou Charlie. „ Co byla pravda?" zeptal jsem se. „ Ona s Amélií řešila, že při záchraně může zemřít," řekl a mně se zastavilo srdce. „ To není možný! Řekla by nám to!" zakřičel jsem. Cítil jsem se jako malá holka, ale bylo mi to jedno. Zrovna ona nemohla umřít. Nosila do mého života světlo. „ Asi vám nechtěla přidělávát starosti," řekl Charlie. Teď mě jeho hlas nehorázně otravoval. ,, Asi bude dobrý nápad vypadnout," řekl John a sám se díval na Kass. Nezměnila se zpět na člověka, což bylo další, co mě zaráželo. „ Není mrtvá," ozval se hlas, který nikomu nepatřil. „ Amélie?" zkusil jsem to. „ Přesně tak," řekla. „ Odveďte jí na Akademii. Musí to vědět úplně všichni," řekla a pak jsem jí neslyšela. „ Slyšeli jste?" zeptal jsem se. Všichni přikývli, bylo zajímavé, že Amélie byla slyšet i když byla duch. „ Johne ty pomoz Zachovi a Freyo ty mi pojď pomoct s ní," řekl jsem a kleknul si tak, že vezmu vrchní část jejího těla a Freya spodní. Nikdo z nás nevěděl, jestli jí zachráníme, nebo jestli to vůbec dokážeme. Ale museli jsme cokoliv udělat.

Andrisie - pohled Kass
„ To se tam opravdu děje?" zeptala jsem se. „ Ano, ale tady se musí taky něco stát," řekl nejvyšší čaroděj. Moje zvědavost mě přemohla a tak jsem vyzvala, aby pokračoval. „ Jsi mnohem mocnější, než první hybrid. Tvůj otec byl oproti tobě nic," řekl, ale já jsem ho pořád nechápala. Nechápala jsem, kam tím směřuje a proč začal mluvit o mém otci. „ Musíš objevit svojí pravou sílu," pokračoval, protože mu nejspíš došlo, že ničemu nerozumím. „ Jakou sílu?" musel pořád mluvit v hádankách. Nikdy jsem neměla ráda hádanky. „ Skrytou, tvoji rodiče ji zřejmě ukryli pomocí nejmocnějšího čaroděje," řekl a já se zamračila. „ Myslela jsem, že to ty jsi nejmocnější," řekla jsem. „ Kdysi dávno žil o mnohem mocnější než jsem já, nebo kdokoliv jiný," řekl. „ Jak se jmenoval?" zeptala jsem se ho. „ Merlin," a jakmile řekl to jméno, začala jsem se smát. Meril byl bájná postava, jako Král Artuš. Ani jeden z nich nežil. „ Něco vtipného?" zeptal se. „ Merlin nebyl opravdový," řekla jsem, ale když jsem si všimla jeho pohledu, začala jsem uvažovat nad opakem. „ Copak byl skutečný?" zeptala jsem se celá překvapená. „ Ano a zrovna on pomohl tvé matce a tvému otci ukrýt tvojí pravou moc," řekl. „ Co je to za moc?" zeptala jsem se, ale než stihl odpovědět, před očima se mi zjevila vzpomínka na den, kdy jsem byla jen z Johnem.
Flashback

To není fér!" zakřičel, když už po několikáté prohrál videohru, kterou jsem nikdy nehrála. „ Určitě si podváděla," řekl s hranou naštvaností. „ Nevím, jak to dělám!" řekla jsem na svojí obranu. Popravdě, věděla jsem, proč jsem tak dobrá. Moje upíří a vlkodlačí reflexy fungují i na videohry. „ Myslím, že s tebou už nebudu hrát," řekl, ale i tak dal načíst novou hru. „ Vážně?" zeptala jsem a zamračila se, když John vzal do ruky svůj mobil. „ Ne," řekl a pak se ke mně natiskl za plánem vyfotit nás. Založila jsem si ruce na hrudi a s hranou naštvaností jsem se zamračila, zatím, co John udělal překvapený obličej. „ Zkazíš každou fotku," řekl se smíchem, když se díval na pořízený obrázek. Jen jsem do něj šťouchla a popadla svůj ovladač a dala se do další výhry. Tentokrát to nebyla výhra, ale prohra, neboť mě rozptyloval.

End of FlashbackS cuknutím jsem se vrátila zpět do města duší

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

End of Flashback
S cuknutím jsem se vrátila zpět do města duší. „ Musíme si pospíšit. Začínají vzpomínat," řekl. „ Chci vědět, co to je za moc," řekla jsem. „ Regina vivorum et mortuorum," řekl a já se na něj podívala se zamračeným pohledem. „ Královna mrtvých i živých," řekla jsem. „ Přesně tak," řekl, ale já jsem jako vždy nechápala. „ To je ta moc. Jsi bílý vlk, královna živých i mrtvých," řekl, ale něco mi říkalo, že bude pokračovat, což se taky stalo. Řekl něco, co jsem konečně aspoň trochu pochopila: „ Ty spojíš dva světy, princezno."
Pokračování příště...

Princess of Vampires II - Hard Promise [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat