Kass
Od té doby, co fazolka poprvé kopla se toho Zach nemohl nabažit. Musel vědět, že je pořád uvnitř a já nad ním kroutila hlavou. Nevěděla jsem, jak se bude chovat, až naše fazolka bude tady s námi. Byla jsem v sedmém měsíci plus nějaké ty dny. Blížila jsem se do devátého měsíce a tím se blížil i porod. Zach si přečetl jen jednu knihu o těhotenství a tu knihu ani nepřečetl celou. Místo čtení mi nosil jídlo. Nemohla jsem říct ne, sama jsem těžko odolala a s miminkem to je ještě horší, hlavně když je Zach skvělý kuchař. Zřejmě další vlastnost, kterou zdědil po matce. Nosil mi, o co jsem ho poprosila a sám mi přinesl něco navrch. Budu muset zhubnout, neboť jsem měla až moc velké břicho. Ale nedivila jsem se. Každý den jsem vyjedla spíš sladkostí a potom skoro celou ledničku. Opravdu za ty chutě nemohu. „ Nedáš si něco?" zeptal se mě Zach, když se mnou ležel v posteli. „ Myslím, že zatím ne," řekla jsem. „ Není tu trochu nuda? Když nemohu vyjít ani z bytu, co takhle zavolat Sydney a Adrianovi?" zeptala jsem se. „ To není špatný nápad," řekl a natáhl se pro mobil. Vytočil číslo a hovor dal na reproduktor. Přesně po třetím zvonění to Adrian zvedl. „ Ano?" zeptal se do telefonu Adrian. „ To jsme my. Kass a Zach, chtěli jsme se zeptat, jestli nechcete přijet," řekl Zach do telefonu. „ Přijedeme rádi, jen něco dodělám. Za hodinu jsme u vás," řekl Adrian a z druhé strany se ozval smích, který patřil Sydney. Zach nestačil nic říct a Adrian hovor položil. Já ani Zach nevíme, co se mezi nimi stalo, ale od té doby byli spolu. „ Přeju jim to," řekla jsem s malým úsměvem popravdě. Měla jsem za ně radost. „ Je to zvláštní, ale taky jim to přeju," řekl mi Zach. „ Kdysi jsem se Adriana ptal, co je mezi nimi, ale nikdy o tom nepřemýšlel. A pak byl celý den zamyšlený," řekl mi a já se trochu zasmála. „ Asi si ho na to přivedl," řekla jsem. „ Mohl poděkovat," řekl a já ho bouchla do hrudi. „ Máme hodinu, co nějaký film?" zeptal se mě. „ Jaký?" „ Tenkrát na východě?" zeptal se mě. Byl to western. „ Znovu?" western, který jsme viděli nejméně pětkrát. „ Tak, co jiného?" zeptal se mě. „ Třeba komedie?" zeptala jsem se ho. „ Zkus mě rozesmát?" zeptal se. „ To zní dobře," řekla jsem a začala vstávat, abych šla pro notebook. „ Dojdu pro něj," řekl Zach a zatlačil mě zpět do postele. „ Musím si občas protáhnout kosti a svaly," řekla jsem se zamračeným výrazem. „ To ti nestačí, že chodíš na záchod?" zeptal se mě na rovinu. „ Popravdě? Ani ne," řekla jsem se smíchem a uvelebila se v posteli. Zach mezitím došel udělat popcorn a já našla ten film. Lehl si ke mně i s miskou a já jsem svojí hlavu dala na jeho hruď. Milovala jsem jeho teplo, bylo to jako bych byla v bezpečí, jako by nic jiného neexistovalo. Zach bez čekání pustil film a já začínala ujídat popcorn.Nakonec to dopadlo tak, že jsem všechen popcorn snědla a film jsme nějak ignorovali. Prostě jsme se mazlili a povídali si snad o všem. Najednou se celým bytem ozval zvonek a my jsme věděli, že naše návštěva přijela. Vstala jsem a Zach šel mezitím otevřít. „ Sem by se hodilo tolik dekorací!" ozvala se Sydney a já se musela zasmát. Hodila jsem na sebe šedé triko, které mi bylo volné a obyčejné černé tepláky. „ Ahoj," řekla jsem a vyšla z ložnice. „ Tebe jsme dlouho neviděli!" zavolal Adrian hned a bez jakýkoliv ostychů vešel do našeho bytu. „ Jak se daří fazolce?" zeptal se mě a přitáhl si mě do objetí. „ Skvěle už kope," řekla jsem s malým úsměvem a Adrianovi se rozzářili oči. „ Opravdu?" řekl a dal mi ruce na břicho. Byl to blázen, ale i tak jsem ho měla ráda. Chvíli měl ruce na mém břiše a pak se na mě zamračeně podíval. „ Však nic ne...," zastavil se ve své větě, neboť fazolka právě kopla do jeho ruky, samozřejmě přes břicho. „ To bylo úžasný!" řekl Adrian a Sydney se přiřítila k nám. „ Taky to chci zkusit," řekla. Se smíchem jsem je nechala mluvit k fazolce, cítit jeho/její kopnutí. „ Dáte si něco?" zeptala jsem se, neboť jsem už byla unavená z toho stání. „ Asi ne," řekl Adrian. „ Já si dojdu pro vodu," řekla Sydney. „ Já ti pro ni dojdu," řekla jsem a tentokrát se do toho všeho pustil i Zach. „ Vy si sedněte, já to donesu," řekl a než jsem stihla cokoliv říct, zmizel v kuchyni. „ Dělá tohle pořád?" zeptal se mě Adrian a sedl si do křesla. „ Pořád," řekla jsem a sedla si na sedačku. Sydney si sedla do křesla kousek od Adriana a propletla si s ním prsty. „ Jak dlouho jste spolu? Nebo spíš jak se tu vůbec stalo?" ozval se Zach, který donesl vodu a nějaký sušenky, jako pohostinnost. „ O té doby, co ses mě zeptal. Nějak jsem to promyslel a potom jí políbil," řekl Adrian a sladce se usmál na Sydney. „ Tak to je skvělé!" byla jsem tak moc ráda. „ Víte jak je to úžasné? Naše děti si můžou hrát spolu," řekla jsem a poté mi utekla slza štěstí. „ Kruci nesnáším ty hormony!" řekla jsem a místo slz štěstí se mi zpustili slzy úzkosti. „ Omlouvám se," řekla jsem a snažila se uklidnit. „ Chápeme to," řekl Adrian a Sydney přikývla. „ Už, abych měla pokoj," řekla jsem. „ Hormony budeš mít ještě tak jeden až dva měsíce po porodu," řekl Adrian i Zach nastejno. „ Že by sis přečetl knihy?" zeptal se ho Adrian se smíchem. „ Jen jednu," řekl Zach. „ A tu nedočetl," řekla jsem já. „ Přemýšleli jste o jménech?" zeptala se Sydney. „ Ani moc ne," řekli jsme oba. „ To byste pomalu mohli," řekl Adrian. „ Nevíme jaký," řekli jsme. „ Já bych věděl," řekl Zach a já se na něj podívala. „ Vždycky jsem měl rád Stephanie. Měla se tak jmenovat má sestra," řekl a já se zamračila. „ Neměl jsem být nejstarší. Měla být ještě jedna sestra, ale onemocněla a zemřela," řekl mi. „ Stephanie je hezké jméno," řekla jsem s malým úsměvem. „ Takže holčička Stephanie?" zeptala se Sydney a já a Zach jsme přikývli. „ A co když to bude kluk?" zeptal se Adrian. „ Co takhle Johnatan?" zeptala jsem se. „ To zní skvěle," ozvali se všichni. Musela jsem se usmát už jsme měli jméno pro naší malou fazolku, ať je to kluk, nebo holka.
################################
Poděkování: za pomoc s výběrem jmen děkuji mnoha lidem. CYNStyle, KateTomlinson6917, svým přátelům, CelestiaHoran1D a v neposlední řadě agronka.
Víc k této kapitole nemám asi co dodat. Jinak názory na jména? Musím přiznat, že jsem si mezi několika jmény vybírala dva dny :D. Dalo to pěkně zabrat, tak snad se vám líbí.
So, nechám své kecy kecama a Adios!
Lovuji vás
Vaše
#Bee#
ČTEŠ
Princess of Vampires II - Hard Promise [DOKONČENO]
VampirosCover by: @TheeKay #3. v Upíři!! - 29.09.2017 😍😱 #2. v UPÍŘI!!! - 29.10.2017♥♡ #1. v UPÍŘI!!!!!! - 16.11.2017♥♥♥♥💪 ,, Copak jsem tě učil špatně?" ozval se hlas, ze kterého mě zamrazilo na páteři. Není možné, viděla jsem ho padat z mostu do vody...