Chapter thirty-eight Get out! Get out!

1.4K 78 3
                                    

Použité ,, přání" patří agronka, děkuji, a doufám, že ti nevadí, že jsem ho použila, neboť hned jak jsi to napsala tak jsem dostala mini nápad :D
So, Enjoy it.
###

Zach
Když Kass upadla a vykřikla bolestí ihned jsem se k ní vrhl. ,, Kass? Kass!" volal jsem jí, ale byla v bezvědomí. Měl jsem takoví chuť zabít Freyu, ale to už po ní skočil Adrian. ,, Co jsi to udělala? Opravdu je těhotná!" křičel a ruce jí omotal okolo krku. ,, Odstup od ní, nebo shoříš," teď se do toho vrhnul John. Za všechno mohli ti dva. Byl to špatný nápad jim to vůbec říkat. ,, Adriane, kašli na ně, a řekni mi jakou má auru," řekl jsem mu a on se ihned otočil. ,, Pořád žlutočervenou," odpověděl mi, a když si uvědomil, co to znamená pomalu pustil Freyi krk. ,, Nemocnice?" ozvala se po nějaké době Sydney. ,, Moc riskantní, je přeci super hybrid a nevíme, co bude to malé," řekl Adrian. ,, Někdo nám musí říct, jestli jsou v pořádku," řekl jsem. Už jsem si zvykl na množné číslo. ,, Budu pozorovat její auru, jestli se jí barva změní, jedeme do nemocnice," řekl ale já jsem přikývl. Zdál se mi to jako dobrý plán. ,, Pomůžeš mi? Odneseme jí do pokoje," řekl jsem a Adrian šel ihned ke mně. ,, Vy dva, už se k nám nepřibližujte! Jestli se jim něco stane, vlastnoručně vás zabiju," řekl jsem nechal jsem si opatrně vložit Kass do náruče. Ti dva nestihli něco říct, neboť jsem spolu se Sydney a Adrianem odešli. ,, Zachu," ozvala se Amélie. ,, Zjistím, jestli je v Andrsii," řekla a než jsem jí stihl poděkovat zmizela. Měl jsem obavy jak o ní, tak ó naší fazolku. ,, Neboj bude v pohodě," řekla mi Sydney a snažila se povzbudivě usmát. Opravdu byla jiná než kdo říkal, bavila se s námi a s Adrianem o něco víc. Jen jsem přikývl a rozešel se do jejího pokoje.

Andrisie - pohled Kass
Ostrá bolest mě doprovodila až do světa duší. ,, Znovu jsi tu?" ozval se Flagman, kterého jsem přes měsíc neviděla. ,, Vypadá to, že už víš, co se ti děje," řekl a ukázal na mě. Byla jsem překvapená. Nestála jsem před ním jako každá modrá duše, byla jsem žlutočervená, což bylo divné. ,, Proč mám takovou auru?" zeptala jsem se. ,, To dítě, ti vytvořilo štít, což znamená, že se mu při nějaké malé nehodě nemůže nic stát," vysvětlil. ,, Moje kamarádka mě shodila na břicho, myslíš, že je v pořádku?" zeptala jsem se ho. ,, Přesně tak, ovšem nějaká větší nehoda, už by mohla dopadnout hůř," řekl. ,, Takže si dávej pozor," řekl a já jsem přikývla. Byla jsem ráda, že fazolka je v pořádku. ,, Kdy se vrátím zpět?" zeptala jsem se ho. ,, Teď," řekl a já jsem se vrátila zpět do svého těla.

Zach
,, Už je to několik hodin a ty se vysiluješ," řekla Sydney Adrianovi. ,, Pro ní bych i zemřel, což se už malém stalo," řekl jen. Sydney měla pravdu. Adrian jen seděl a používal svůj éter, aby kontroloval její auru. Věděl jsem kolik éter ubírá energie, ale když jsme se ho snažili zastavit jen nás odehnal. ,, Nechte mě,“ řekl jen a já jsem si povzdechl. ,, Její aura se nemusí změnit ze sekundy na sekundu,“ řekla Sydney a položila ruku na Adrianovo rameno. Ten jen vydechl a podíval se na ní. ,, To by si se divila,“ řekl a znovu se chystal soustředit na Kass. Ovšem ta se s cuknutím probudila a pozorovala nás. ,, Co se stalo?“ zeptala se zaraženě. ,, Freya tě shodila, dopadla si na břicho a pak jsi omdlela. Jak se cítíš a malé?“ zeptala se mě Sydney a já jsem se snažila pochopit co se to stalo. ,, Já jsem v pohodě, jen v šoku a malé je v pořádku,“ řekla a ruce si přemístila na břicho. Spadl mi obrovský kámen ze srdce. Byl jsem tak šťastný, že se jim něco stalo. Kdyby se stalo něco fazolce, nebo Kass zabil bych ty dva a pak bych se zhroutil. Nepřežil bych to bez nich. ,, To jsem ráda, jestli mě omluvíte, musím se jít na něco podívat,“ řekl Sydney zamračeně. Vypadalo to, jakoby si až teď něco uvědomila. ,, Zase přijdu,“ řekla jen a pak odešla. ,, Já myslím, že si půjdu lehnout,“ řekl Adrian, a když chtěl vstát z křesla, hned si zase sedl. ,, A nebo zůstanu tady,“ řekl a promnul si oči. ,, Zůstaň tu, udělal si toho zase hodně,“ řekla Kass. ,, Já vím, jsem prostě nejlepší,“ řekl. I když se změnil část jeho ega nezmizela. Se zavrtěním hlavy jsem přešel ke Kass a věnoval jí polibek do vlasů. ,, Kde jsi byla?“ zeptal jsem se jí. ,, Andrisie a mám další novinku,“ řekl s malým úsměvem. ,, O co jde?“ zeptal jsem se. ,, Fazolka, mě dokáže uchránit před malými nehodami, takže se jí/jemu nic nestane,“ řekla a já se hrdě usmál. ,, To je skvělé,“ ozval se Adrian. ,, A nebyla jsem tam jako modrá duše. Ta aura, teď takovou barvu má i má duše,“ řekla Kass. ,, To je dost možné. Čekáš teď dítě a může se ti při těhotenství všechno změnit,“ řekl Adrian. ,, Jak tohle všecko víš?“ zeptala se Kass nechápavě. ,, Knihy o těhotenství,“ řekl Adrian a já jsem se musel zasmát. ,, Víš, že to my čekáme dítě?“ zeptala se ho Kass, která se taky usmívala. ,, Vím, ale zajímalo mě to a vyděsil mě fakt, že budu strejda,“ řekl Adrian, který tohle všechno bral velice vážně. ,, S tebou to je ztracený případ,“ řekl jsem směrem k Adrianovi a ten jen unaveně zvedl palec nahoru. Pořád si vzpomínám na den, kdy jsem potkal poprvé.
Flashback
Šel jsem zrovna po zasněžené cestě do hotelu, ve kterém byla akademie. Musel jsem již projít okolí, neboť jsem měl rád sníh. Připomínal mi domov. ,, Je to tu celkem pěkné, že?“ ozval se hlas kousek ode dveří. Ten hlas jsem nikdy neslyšel. ,, Ano, mám rád sníh,“ přiznal jsem. ,, Přesně tak. Je takový nevinný a vždycky se objeví a pak zmizí,“ podle jeho hlasu jsem poznal, že ten člověk měl tak nějak upito, ale pořád se choval celkem normálně. ,, Kdo jsi?“ zeptal jsem se ho na rovinu. ,, Ach! To je skvělé! Další člověk, který mě nezná, ale až ti řeknu své jméno budeš mě znát hned podle ostatních tady,“ řekl a pak vystoupil ze tmy. ,, Adrian Ashford,“ řekl a ironicky se usmál. Byl to ten, o kterým se tu šíří pomluvy, ovšem já ničemu takovému nevěřím. ,, Znám tvé jméno, ale tvojí osobu a povahu neznám,“ řekl jsem tak, aby pochopil, že pomluvám já nevěřím.
End of Flashback
Probudil jsem se ze vzpomínky zrovna, když se do pokoje vrátila Sydney i s knihou v ruce. ,, Nechápala jsem, co se jim tak najednou něco stalo a pak mě napadla jedna kletba,“ řekla Sydney a nalistovala danou stránku v knize. ,, Je to kletba ze žlutého oměje. Kletba přátel, ovšem pravý přátelé by tomu měly odolat,“ řekla Sydney a podala knihu Kass. ,, Freyu a Johna tahle kletba pohltila, ale jako tví přátelé by jí měli odolat, což je to, co na tom nechápu,“ pořad mluvila Sydney. Ovšem, když chtěla pokračovat do pokoje vešel nikdo jiný než John a Freya. ,, Kass my... Nevíme, co se to stalo,“ začala Freya. ,, Byli jste prokletí,“ řekla jim Kass. Já, Sydney a Adrian jsme všechno pozorovali. ,, Nemohli jsme za to, určitě to udělali ty dva,“ řekl John a ukázal na nikoho jiného, než na Adriana a Sydney. ,, Mají jména! Té kletbě by jste odolali, kdyby jste naše přátele brali trochu vážně. Je mi jedno, kdo to udělal, aspoň jsem si uvědomila jednu věc,“ řekla Kass a já se na ní podíval. Nebyla už tak citlivá. Slzy jí netekly a doslova ty dva vraždila pohledem. ,, Vy dva, jste se změnili a pokud Adriana se Sydney nepříjmete k sobě, v mém životě nemáte co dělat,“ řekla Kass klidně. ,, Vyměníš nás za ně? To je směšný!“ řekla Freya. ,, Ty jsi směšná a teď vypadněte!“ řekla Kass. ,, Vypadněte! Vypadněte! Vypadněte z mého života!“ tohle už zakřičela a Freya s Johnem radši odešli. Podíval jsem se na Kass. Nebrečela, neudělala nic, jen seděla v posteli a dívala se na dveře, ze kterých odešli dva z přátel, kteří ovšem už přátelé nebyli.
################################
Tak jo, máme tu další kapitolu... Kdo lituje, či nelituje Freya a Johna. Zasloužili si to? Sama si myslím, že ano. Sydney a Adrian nic neudělali a oni se pořád chovají takhle.
K tomuhle nevím co dodat.
Vlastně vím! Nemusíte mě zabíjet! Fazolka je v pořádku! ♥
So, nechám své kecy kecama a Adios!
Lovuju vás
Vaše
#Bee#

Princess of Vampires II - Hard Promise [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat