Kass
Nikdy jsem se necítila tak na dně, nikdy jsem nechtěla tak moc ukončit život jak teď. Kdyby mě už chtěl zabít udělal by to. Vypadalo to, že mě tu chce. Dívku, která se ho snaží zabít. ,, Musím říct, že ty vlasy sis ostříhala celkem dobře," řekla a já si instinktivně sáhla po ostříhaných konečcích. ,, Co chceš?" Zeptala jsem se ho. ,, No neříkej, že chceš můj plán prozradit hned tak brzy, pro začátek bych ti mohl říct něco co ti trochu napoví," řekl a šel pomalu blíž ke mně. Naháněl mi strach. Pořád jsem se musela dívat do těch rudých očí, kde měla být krásně hnědá, skoro až černá. Pořád jsem tomu nevěřila. Popravdě až teď jsem si uvědomila jak těžké bude ho zabít. Nejdříve se musím dostat odsud. ,, Ty vlasy sis udělala pěkně," řekl, ale nepřestal se přibližovat. Instinktivně jsem si sáhla na své ostříhané konečky. ,, Přesně tak a víš co bych chtěl?" podal řečnickou otázku a při tom byl blíž a blíž. ,, Dlouho jsem neměl co jíst, tak nějak jsem doufal, že mi nabídneš," řekl a než jsem se nadála zaryl své zuby do mého krku. Nejdříve jsem bolestně zakřičela, ale jakmile jsem ucítila ty euforii, změnil se mi svět. Všechno bylo tak růžové tak krásné, ne jako ten normální, znečištěný a na každém rohu kriminálníci. Slastí jsem přivřela oči a naklonila svoji hlavu tak, aby měl lepší přístup. Moje mysl byla prázdná, jediné co jsem chtěla bylo aby ta rozkoš trvala navždy. Zach se po chvíli odtáhl a s úšklebkem se na mě podíval. ,, Hodná holka," řekl a já jsem byla celá mimo. Jen jsem se usmívala a nechala své slabé tělo spadnout do luxusních peřin. ,, Teď se vyspi lásko, budeš to potřebovat," řekl Zach, který mi dal cudný polibek na čelo a pak odešel. Moje mysl na mě nekřičela, jen si užívala ten slastný pocit. Viděla jsem vše růžově a kvůli tomu jsem se bála až ta euforie vyprší. Než jsem se nadála propadla jsem do hluboké temnoty.
Dream
Místo toho, aby okolo mě byla klasická noční můra objevila jsem se na pláži. Automaticky jsem se podívala na své oblečení. Tentokrát jsem na sobě měla krásně zelený Crop-Top a normální džínové kraťasy. Jednu ruku jsem dala na mé odhalené břicho a druhou jsem si zkontrolovala krk, na kterém podle mého doufání byl přívěsek od Adriana. Nejdříve jsem si povzdechla, ale když jsem slyšela zakašlání, stejně jsem se musela usmát. Otočila jsem se za tím zvukem a můj úsměv se rozšířil. Na nic jsem nečekala a vpadla do jeho náruče. ,, Ahoj Adriane," řekla jsem do jeho ramene, na kterém měl koženou bundu. ,, Přeci jsem ti říkal, že se ještě uvidíme," řekl a odtáhl se, ale jen na délku loktů. ,, Jak se ti daří?" zeptal se a já se mu podívala do obličeje se skleněným pohledem. ,, Povedlo se mi to, ale je to horší než jsem čekala," řekla jsem a nevědomky pohodila vlasy. ,, Už to chápu," řekl jiným tónem Adrian a sledoval můj krk. Když jsem zvedla ruku a sáhla si na krk ucítila jsem dvě malé ranky. ,, Nechtěla jsem on to udělal," řekla jsem a mé slzy tekly proudem. ,, Věřím ti, proč si ty Temný hledala?" zeptal se mě. Teď bylo na čase říct pravdu. ,, Nehledala jsem je všechny. Pouze jednoho," řekla jsem a utřela si slzy. Když mě Adrian vyzval dál s pokrčeným obočím nadechla jsem se a spustila: ,, Ze Zacha se stal Temný. Kdysi jsme si dali slib, že když se někdo z nás promění ten druhý ho má zabít, nebo přivést zpět," řekla jsem. ,, Sama víš, že žádný lék není," řekl. ,, Co když ano? Co když ho zabiju a potom najdu lék?!" Zeptala jsem se. ,, Vím, že tě nemám sledovat a taky vím, že si to nikomu neřekla, tak proč mě ano?" Zeptal se. ,, Protože si jediný kdo by tomu rozuměl," řekla jsem tiše, ale Adrian mě i tak slyšel. ,, Dobře, zkusím na něco přijít," řekl a já ho nepochopila. ,, Prohledám každou knihu co tu je a pomůžu ti najít jiný způsob, ale..." zastavil se a podíval se na mě. ,, Ale co?" zeptala jsem se ho, ale také to znamenalo, aby to dokončil. ,, Budu potřebovat pomoc," řekl. ,, Freya i John se po tobě ptají," řekl. Moji přátelé mě musí nenávidět. Úplně jsem je odstřihla od sebe. ,, Nemají mě rádi," řekla jsem nahlas svojí myšlenku. ,, Jak si to můžeš myslet?! Pořád tě mají rádi. Nevědí sice co s tebou je, ale chápou to," řekl. ,, Nic jim neříkej, řekni, že to je pro tvůj výzkum," řekla jsem. ,, Tak víš, že nedělám nějaký výzkumy," řekl Adrian a já jsem nad ním zakroutila hlavou. ,, Tak začneš," řekla jsem. ,, Rozkaz veličenstvo," řekl s úsměvem a já se na něj zamračila. ,, Takhle mi neříkej. Už nikdy," zavrčela jsem na něj. ,, Dobře, dobře, hlavně se ze sebe neudělej vlka," řekl a zvedl ruce v gestu, že se vzdává. Znovu jsem zakroutila hlavou a trochu jsem zvážněla. ,, Ty to pro mě uděláš?" zeptala jsem se. ,, A nejenom já," řekl. ,, Takže mám naději na plán číslo dvě?" zeptala jsem se ho. ,, Ano, pokud ho dřív nezabiješ," řekl. ,, Už musím jít, začínám slábnout," řekl a já jsem ho pochopila ještě jednou jsem ho objala a poté se okolo mě objevila černá temnota.
End Of Dream
Otevřela jsem oči a do očí mě praštili sluneční paprsky. Mé tělo celé bolelo a mysl byla pořád vedle, ale pamatovala jsem si vše ze snu. Adrian kvůli mě bude číst mnoho knih a to mi kdysi řekl, že staré knihy moc nemusí. Sama pro sebe jsem se musela usmát, když se mi v hlavě objevila vzpomínka na naše první setkání. Na to jak mi řekl, že hezký voním. Na jeho zvláštní chování a jeho mluvu. Na to, jak jsem poprvé viděla jeho havraní vlasy a modré oči, které má jako oceán. S úsměvem jsem byla myšlenkami jinde, ale můj úsměv opadl, když se otevřeli dveře a dovnitř vstoupil můj únosce. ,, Už si vzhůru?" Podal ironickou otázku. Nic jsem neřekla. Teď jsem se musela rozhodnout zda ho zabiju nebo počkám co Adrian najde. ,, Myslím, že můžeme pokračovat,“ řekl a se svojí rychlostí zaútočil na mě. Jediné co jsem ze sebe vydala byl křik a pak jen upadnutí do temnoty.
################################
Tadá.. tak jsem tu... Ano dlouhá doba a včera jsem psala omluvu... A tak jsem si řekla, že musím myslet a snažit se a tak vznikla kapitola... Doufám, že se vám líbí a co si myslíte o Zachovi? Je pořád váš oblíbenec? A myslíte, že se něco najde? Nějaké řešení místo zabití?
Uvidíme..
Lovuju vás a děkuji za trpělivost!
Vaše
#Bee#
ČTEŠ
Princess of Vampires II - Hard Promise [DOKONČENO]
VampirosCover by: @TheeKay #3. v Upíři!! - 29.09.2017 😍😱 #2. v UPÍŘI!!! - 29.10.2017♥♡ #1. v UPÍŘI!!!!!! - 16.11.2017♥♥♥♥💪 ,, Copak jsem tě učil špatně?" ozval se hlas, ze kterého mě zamrazilo na páteři. Není možné, viděla jsem ho padat z mostu do vody...